
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Перезапуск Простоквашино від Danone, фантомний супер-футболіст від Nike, бабуся проти чемпіона у Specialized і сітком а-ля 80-ті в KFC.
Всього кілька днів тому радянський дитячий письменник і сценарист Едуард Успенський покинув цей світ, але його справа живе. То мультфільми без його згоди перезапускають, то ось рекламу роблять на основі його персонажів. Втім ТМ існує з 2002 року, а те, що вікову аудиторію продукту вирішили ще більше омолодити – справа вже володарів цієї торгової марки. Нічого особистого. Так що якщо відкинути алюзії, то малюк (головний герой ролика) виглядає мило, немов тільки зі зйомок Телепузиків, а кошеня Матроскін в оновленій стилістиці бренду точно сподобається своєї аудиторії. Відео розробляло агентство Y&R Ukraine.
…ім’я їм – Легіон. Спортивний бренд Nike до запуску нової лінійки футбольних бутс PhantomVSN об’єднав відомих футболістів в одному образі містичного гравця, непереможного на полі. У нове відео Awaken the Phantom («Розбудити примару») знялися такі зірки футболу, як Неймар, Філіппе Коутіньйо, Кевін Де-Брейне і Меллорі П’ю, а також легенди футболу — Роналдіньо, Дженнаро Гаттузо Андреа Пірло. Режисером виступив Меттью Вон («Кингсман», «Пипець»). Більше ніж 1,5 млн переглядів за тиждень на Youtube.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=92&v=2XJoon7tsRA
Ще один світовий “динозавр”, на цей раз автомобільний бренд Land Rover відзначає 70-річчя. А який ювілей без чогось грандіозного. Ось і Land Rover влаштував щось на зразок сафарі по бездоріжжю Гімалаїв на класичних моделях марки для виживання. Ну, там пейзижи, високогірні таємничі поселення, подолання й тому подібне.
Виробник велосипедів Specialized також вирішив не спускати все на гальма і влаштував перегони між професійним велогонщиком Пітером Саганом і… бабусею Джоан. Ось тільки бабуся — за кермом електровелосипеду, а спортсмен — на звичайному. Потішне відео з явним закосом на пафосну гоночну рекламу закінчується забавною підписом “Sorry Peter”, тому що нічого було зв’язуватися з бабусею Джоан.
KFC випустила рекламу в стилі сіткомів 1980-х років. У ролику все за каноном: велика американська родина, яка просто так сміється за обіднім столом, безідейні скетчі і старомодний монтаж. Навіть милуєшся. Закадрового сміху тільки не вистачає. У центрі всього цього комедійного олдскулу полковник Сандерс, який виглядає вставним кадром в кожному з міні-сюжетів (але так і замислювалося, смійтеся). В Україні відео навряд чи коли-небудь покажуть, так як рекламує воно обіди по $20.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=oB5GrmaxH8k
Читайте також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Under Armour, Київстар, Puma Ukraine, фанфік на Star Trek і Василь Ломаченко