Реклама тижня: Comfy, Varus, Зої Кравіц в Країні Чудес і фіаско Dolce & Gabbana
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Одного разу в Comfy, динозаври в Varus, фіаско Dolce & Gabbana, анімація в стилі студії Pixar від Apple і Зої Кравіц в Країні Чудес Tiffany & Co.
Comfy
Більше трьох місяців знадобилося Comfy, щоб випустити другу серію веб-серіалу «Міксер» про життя співробітників магазину техніки. Починається вона в стилі класичного хоррора з дивної ситуації в порожньому магазині, але, як виявляється (спойлер!) – жах полягає в тому, що інші співробітники приходять на роботу пізніше. Всі три з копійками хвилин співробітники магазину живуть своїм життям на роботі і навіть самі зі своїх натягнутих жартів не сміються. Відео немов змальовує з якоюсь приреченістю трудову битовуху менеджерів-консультантів, яку не може розвіяти навіть поява нового працівника в переддень Чорної п’ятниці.
Varus
У мережі супермаркетів нашестя динозаврів. Несподіваний флешмоб з переодягненими аніматорами виявився промоушеном колекції фігурок з ті-рексами і птеранодонами, що вручаються за покупки на кожні 199 грн. Фанати Jurassic World танцюють, мами хлюпають в долоні, юні палеонтологи роблять селфі. Чи з’явиться м’ясо Тиранозавра Рекса у продажу – історія замовчує.
Tiffany & Co
Зої Кравіц пішла в тираж. Тільки за цей рік у молодої актриси з українським корінням вийшло кілька fashion-відео з Saint Laurent, а на цей раз вона стала головною героїнею різдвяної реклами ювелірного бренду Tiffany&Co. Актриса зіграла працівницю бутіка, яка потрапляє в магічний світ Tiffany. Здавалося б банальна ідея, але ролик дійсно володіє своєю магією. “Хімію”, що виходить від актриси, доповнює пісня Dream On групи Aerosmith 1973 року. Казкові герої і Наомі Кемпбелл в ролі Божевільного Капелюшника додаються.
Dolce & Gabbana
Потрапити під звинувачення в расизмі або сексизмі в наш час дуже легко, особливо коли маркетологи живуть у своїй “мушлі” і далекі від соціальних процесів у світі. Схоже, кожна компанія прагне отримати свою порцію громадського обурення, так як чужі факапа в упор не помічає і скандали не вщухають. Але коли готуєш грандіозне шоу-довгобуд, яке повинно зробити фурор у світі, і тричі за одне рекламне відео ображаєш культуру найбільшої країни в світі за кількістю жителів – це epic fale.
21 листопада італійський модний дім Dolce & Gabbana повинен був влаштувати грандіозний показ в Шанхаї, але щось пішло не так і шоу вирішили скасувати. Напередодні на офіційній сторінці Instagram бренду з’явилися ролики, на яких дівчина азіатської зовнішності намагається паличками з’їсти блюда традиційної італійської кухні – піцу, каннолі і пасту. Здавалося б, “і шо?”, поки в фіналі голос за кадром не починає питати ” він занадто великий для тебе?”і з’являється напис “Шанхай” японською. В Китаї. Японською. Увагу до себе Dolce & Gabbana привернули неймовірну і, як результат, перспективи бренду на китайському ринку поховані надовго.
Втім позитив реклама теж принесла. Але не вона сама, а пародія на неї. Без сліз дивитися неможливо.
Apple
Яблучний гігант пішов шляхом студії анімації Pixar. Ролик оповідає про дівчину, яка не бажає ділитися зі світом своїми творіннями. Все змінюється волею випадку. Дивно, але реклама практично обходиться без Apple і непідготовлений глядач цілком може сплутати різдвяне відео з ще однією короткометражкою Pixar, а вдало підібраний меланхолійний саундтрек Billie Ellish “Come out and play” вдало нагнітає в потрібних моментах і чудово підводить до кульмінації.
Читайте також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Фокстрот, KFC, Ted Baker, John Lewis і Елтон Джон