
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Хвилини натхнення у ванній кімнаті АГРОМАТ, мільйон батончиків Oreo, любовні забобони Raffaello і культові авто Citroen.
АГРОМАТ представив комунікаційну кампанію, що складається із серії віжуалів і декількох роликів. Український бренд плитки та сантехніки вирішив показати емоційні ситуації, які відбуваються з людьми у ванній кімнаті вранці. А заодно нагадати, що прийшла пора весняних ремонтів.
2 квітня в мережі з’явилася реклама угорського енергетичного напою Hell Energy, обличчям якої став голлівудський актор Брюс Вілліс. Ролик запустили одночасно в 50 країнах, в які експортується напій, у них же “міцний горішок” буде всюди на рекламних плакатах у магазинах. В Україні легенду екшен-фільмів можна буде також зустріти в телевізійній рекламі на каналах 1+1 та UA:Перший, але чи з’явиться його фізіономія в українських супермаркетах, історія поки що замовчує.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=4WXBlGogezM
Заради рекламної кампанії бренд печива Oreo роздав безкоштовно мільйон шоколадних батончиків. В якості підтримки акції кондитер також представив відеоролик, в якому баскетболіст Шакіл О’Ніл намагається знайти свій телефон або зіграти на фортепіано, але у нього це не виходить, адже його будинок завалений батончиками. Рекламні заходи приурочили до дня “печеньок” Oreo, який щороку на початку весни відзначають у США.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=31&v=rHWqx7lIgmk
Ще один солодкий бренд Raffaello вирішив без зайвих слів поміркувати про забобони у відносинах. На думку бренду, люди занадто часто судять якими повинні бути закохані, хто яку роль грає в сім’ї і як взагалі себе треба вести. У ролику під назвою “Коханню все одно” компанія намагається сказати, що не потрібно звертати увагу на стереотипи.
У новому відео автомобільної компанії Citroen головний герой подорожує автостопом, переносячись у різні епохи. Починається його подорож з 1919 року, коли з’явилися перші автомобілі бренду. За півтори хвилини можна побачити знакові машини бренду від кабріолета і фургона до позашляховика. “Натхненний вами”, – звучить девіз французького концерну. Саундтреком до ролика стала культова пісня Roger Hodgson «Take the long way home» 1979 року.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=83&v=WvCuM3FNcWQ
Читайте також
Краща реклама тижня: Pizza Veterano, Mentos, Johnnie Walker і Nike