Реклама тижня: Comfy, Auchan, Louis Vuitton, Givenchy і 90-і

Реклама тижня: Comfy, Auchan, Louis Vuitton, Givenchy і 90-і

14.10.2018 09:00
  1043
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Comfy

Поки західний рітейл відчуває ностальгию по 80-м, Comfy звертається до 90-х. Причому візуально-звукова естетика запозичується не у західних кліпмейкерів, а у вітчизняних, які використовували в той час хіба що “мильницю” і власну уяву. Тут є що згадати і здригнутися: вставлені глядачі, вокал під фонограму і сумно-позбавлені смаку рожеві троянди. Таким роликам вдавалося викликати подив навіть у сучасників, однак у українців, які страждають за своєю молодістю, здатні викликати скупу сльозу. Схоже, один з українських рітейлер техніки нарешті визначився зі своєю основною ЦА. Успішно забуту, але приємну халтуру на сучасне мистецтво перетворювала Banda Agency.

https://www.facebook.com/sasha.zhylyayev/videos/10210245689137777/

Louis Vuitton

Не можна так просто взяти і не зняти володарку одного з останніх “Оскарів” Емму Стоун в якій-небудь fashion-рекламі. У черговому безідейному відео Louis Vuitton зірка “Ла-Ла-Ленд”прогулюється мальовничим пляжем, виходить на сцену опери і катається на дитячій каруселі. Ще одним епізодом відео стає поїздка зеленоокої красуні на старовинному автомобілі до локації з величезною металевою буквою “V”. Контракт з брендом 29-річна актриса підписала минулої осені і, судячи з 13 млн переглядів відео на Youtube, співпраця почалася успішно.

Auchan

Після п’яти років «мовчання» в рекламі, Auchan представив на французькому Prime Time TV нове позиціонування бренду в 90-секундному міні-фільмі, створеному Serviceplan France. Рітейлер показує автентичні сцени повсякденного життя співробітників мережі, і їм, на диво, дійсно віриш. На відміну від більшості подібних відео, персонал не намагаються показати, як спортивних, успішних молодих людей, які вже заробили свій перший мільйон (адже “о, боже, вони працюють саме в цьому супермаркеті!”), навпаки, вони виглядають реальними і просто позитивними, а головне, різними. Особливо в відео доставляють загальні плани Auchan і його викладки. Хтось добре попрацював, щоб уникнути фальшу в рекламі, але і не виглядати при цьому сумнівно.

Givenchy

“Дівчина з татуюванням Дракона” Руні Мара стала амбасадором Givenchy Parfums. На думку креативного директора бренду, Руні володіє індивідуальністю і складною красою, тому її обрали на цю роль. Втім роль виявилася не найскладнішою – в ролику дівчина спускається у вечірню підземку Парижа, потрапляє через неї в нічний клуб і на світанку виходить звідти. Ролик закінчується демонстрацією флакончика парфумів, який немов натякає, яким буде новий аромат, принаймні “імпресіон” напрошується саме такий при всій чарівності зірки.

Prada

Схоже це була справа часу, коли в харизмі Дж. К. Сіммонса побачать риси спецагента, гідного міцного” пацанського” трилеру. Важко було лише передбачити, що першими це зробить італійський бренд Prada. Актор грає роль кур’єра, який не зважаючи ні на доставляє сумку Cahier дівчині. Давайте вже повнометражне кіно, ніхто не пропустить.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Алло, Аптек Низьких Цін, Under Armour, Леся Нікітюк і ноги Олі Полякової

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку