Реклама тижня: Under Armour, Київстар, Puma Ukraine, фанфік на Star Trek і Василь Ломаченко

Реклама тижня: Under Armour, Київстар, Puma Ukraine, фанфік на Star Trek і Василь Ломаченко

12.08.2018 09:00
  788
Микола Маранчак

Фанфік на Star Trek від львівської стоматологічної клініки, Under Armour для справжнього українського чемпіона, київський екстрім у Puma Ukraine і Київстар, а також мілашні товстушки в рекламі нижньої білизни.

Under Armour

В наш час визнання спортивних досягнень – це не тільки пояси і перемоги, але й увагу до персони спортсмена з боку престижних брендів. Ось і український чемпіон Василь Ломаченко став обличчям торгової марки, причому не якої-небудь, а американського бренду високотехнологічного спортивного одягу Under Armour. Сюжет рекламного ролика канонічний для жанру – чемпіон світу з боксу тренується, вимовляючи за кадром безглузді мотивуючі мови. Але кажучи “за каноном”, хочеться також додати “зроблено на відмінно”. Над роликом попрацювала креативна студія Lytvynenko Films за підтримки офіційного дистриб’ютора Under Armour в Україні компанії MD Fashion.

Puma Ukraine

По спорту в українській столиці пройшовся ще один світовий бренд – Puma, що відзначає цього року 50-річчя архівної замшевої моделі кед Puma SUEDE. На честь події була випущена оновлена колекція, в якій, як передбачає реклама, будуть підкорювати вулиці B-boys, вуличні скейтбордисти та інша спортивна, “впевнена в собі і самодостатня” молодь. Представлений ще в червні на Youtube ролик за два неповних місяці зібрав непогані 350 000 переглядів.

Draganchuk

Львівська стоматологія вийшла на космічний рівень. Принаймні в рекламному аспекті. Стоматологічна клініка Олександра Драганчука представила власний фанфік на легендарний Star Trek, компенсувавши відсутність бюджету і професійних акторів сміливою трешовостю, олдскульною картинкою, забавним гримом і жартами “я люблю працювати руками”. Відважний екіпаж корабля Draganchuk Space долає перешкоди на шляху до перемоги над головним ворогом команди – карієсом і, хотілося б очікувати, що вийшла поки що лише перша, але не остання частина львівського Sci-Fi блокбастера. Над рекламним відео попрацювала продакшн-компанія And Action.

Київстар

Хто вже тільки не використовував київський пішохідний міст над Дніпром у своїй рекламі (милий серцю всім, як не крути і як камеру не став). Буквально тиждень тому черговий світовий бренд вигулював там своїх героїв, і лише Київстар з агенцією Serviceplan звернули увагу, що тут роуп-джампери розважають стрибками з мосту юних студенток, яким хочеться спробувати не вистачає гострих відчуттів. Саме сюди на літні пригоди з бабусею і дедусем відправився герой мобільного оператора Валерчик. Але екстремальним суперменом дня йому так і не довелося стати. Скучаючих роззяв порадував дідусь Валерчика з селфі-палицею і 4G-смартфоном, ну, як “справжній колишній авіатор”. Принаймні оповідь байки була такою.

Curvy Kate

Некрасивих жінок не буває і у відео, знятому брендом нижньої білизни Curvy Kate, ще раз в цьому переконуєшся. Бодіпозитивна реклама демонструє симпатичних товстушок, що закликають жінок у всьому світі не соромиться своєї фігури. Дівчата показують, що поняття ідеального тіла може бути значно ширше, ніж нас привчили модельно-подіумні покази і глянець, і діляться своїми історіями прийняття себе. То почуття, коли реклама нижньої білизни може бути мілашною.

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: COMFY, Alchemica, Prom.ua і пасхалки Приватбанку


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку