Реклама тижня: Епіцентр К, Мівіна, Saint Laurent, Лара Крофт і морозиво Магнум

Реклама тижня: Епіцентр К, Мівіна, Saint Laurent, Лара Крофт і морозиво Магнум

20.05.2018 09:40
  1401
Микола Маранчак

Огляд свіжих креативних роликів від українських і світових компаній.

Ми вирішили урізноманітнити наш огляд, і не просто представити самі свіжі і оригінальні рекламні ролики останнього часу, але й підготувати їх короткий аналіз. Щоб оцінити креативність і зміст вибраних сьогодні для огляду роликів, ми попросили їх коротко проаналізувати і оцінити співзасновника та керівника агентства Michurin Дмитра Логгинова. Після кожного відео (або декількох роликів від одного виробника), експерт розповідає, що йому сподобалося або не сподобалося в їх стилістики, музичному супроводі, креативної ідеї чи змісті.

Епіцентр К

Маркетинг Епіцентру продовжує штампувати ролики з претензією на вірусність. І справді, навіщо вкладати бюджети у звичайну рекламу, якщо можна задіяти «сарафанне радіо», нехай і з присмаком негативу від організацій захисту жіночої честі і гідності, ЦА ж – “мужики”. При цьому рекламним активностям Епіцентру ще далеко до найбільш обговорюваних в UAnet (втім, хто може цим похвалитися), зате до числа найбільш скандальних явно мітять.

Спочатку було відео, де дівчатам зносило дах від “саду-городу”: воно принесло компанії 870 000 переглядів на Youtube за півтора місяці. Канву скандальності продовжив переповненій сексизмом ролик про “будівельнй безлім”, представлений 1 травня, в якому дівчата в коротких топах і шортах тренуються, символізуючи при цьому під голос коментатора будівельні товари. Ролик приніс Епіцентру за два тижні понад 170 000 переглядів на Youtube і численні перепости в ЗМІ. І от 14 травня компанія випустила ролик з плачучими по футболу чоловіками. Чи вдасться повторити епатаж або помиритися з феміністичними організаціями? Хто знає, що там у маркетингу Епіцентру в KPI, але привертати до себе увагу за допомогою реклами в компанії точно зрозуміли як.

Коментар Дмитра Логгинова: Вдало, що два ролика знаходяться поруч. Відмінно видно, що ролики між собою повністю різні, навіть слогани різні «Дозволь собі більше» і «Садовий бум заводить».

Використані досить клишировані і примітивні креативні рішення. Красу жіночого тіла багаторазово використовували в українській будівельній рекламі, також, як і плачучих чоловіків ми бачили неодноразово. Увагу привертає? Однозначно! Однак хіба у Епіцентру проблема з пізнаванням? В умовах зростаючої конкуренції питання лояльності дуже актуальне і для його вирішення важливо робити диференціюючу комунікацію, а не намагатися хайпити шаблонами.

Saint Laurent

Зірка серіалу “Велика маленька брехня” Зої Кравіц знялася в чорно-білому міні-фільмі для нової осінньо-зимової колекції Saint Laurent. У кампейні модного дому актриса з’явилася в зухвалих коротких шортах, гусарському жакеті і леопардових ботильйонах на платформі і високих підборах. Де це передбачається носити, крім модних показів, історія замовчує, але дівчину камера точно любить.

Коментар Дмитра Логгинова: Класична fashion-реклама. Цей ролик – частина серії з використанням сучасних модних зірок. Незважаючи на відсутність креативної ідеї (зірки більше схожі на живі манекени для одягу та аксесуарів), серія виглядає приємно і стильно. Хочеться переглянути ще раз. Це однозначно заслуга знімальної команди (оператора, режисера, монтажера і т. п.). У цьому ролику все збалансовано: музика, монтаж, світло, ракурси – все зроблено ідеально.

Мівіна

У Мівіни з’явилася своя Лара Крофт – розкрадачка гробниць. Правда не така “трушна”, як Анджеліна Джолі, а швидше ще одна Алісія Вікандер, якщо хтось ще пам’ятає гарячі березневі спори в соцмережах. Героїня вермішелі відправляється в подорож на пошуки головного азіатського скарбу – азіатської кухні, в кінці якого знаходить не повірите що. Над атмосферою пригод і таємничості попрацювало агентство THINKMcCANN.

Коментар Дмитра Логгинова: З завданням донести інформацію про новинки в асортименті лінійки ролик впорався відмінно. Хороший бюджет дозволив створити необхідний антураж і завдяки сторителлінгу і чудовій актрисі ми поринаємо у світ розкрадачки Лари Крофт.

Чого мені не вистачає – це драматизації. Дуже все рівно, немає можливості зачепитися уяві. Хоча актриса дуже гарна!

Магнум

Американська супермодель палестинського походження Белла Хадід стала обличчям морозива Магнум. У представленому рекламному ролику Белла в перервах між зйомками бавиться мороженкой і втягує в цю затію фотографа, а за сумісництвом дизайнера і засновника марки Олександра Венга. Якраз рівно рік тому Магнум вже створював схожий кампейн з іншого супермоделлю Карою Делевінь, в якому вона пропонувала «звільнити звіра» всередині себе. В цілому месседж залишився той же.

Коментар Дмитра Логгинова: Ще одна рекламна кампанія з використанням celebrity. В даному ролику зрозуміло повідомлення «Морозиво, яке доставляє преміальну насолоду» і відповідно креативна ідея «Морозиво настільки преміальне і смачне, що навіть зірки не можуть втриматися».

Тут питання до проблеми, яку вирішує дана реклама. Бренд втрачає через нестачу преміальності? Значить рішення допомагає побороти це сприйняття. Використовується креативне рішення досить слабке і клишоване.

DirecTV Now

Тейлор Свіфт і її кішка Олівія знялися в рекламі платного телеканалу DirecTV Now. За сюжетом співачка в светрі з веселкою на грудях демонструє чарівну силу, катаючись у казковому лісі верхи на своїй кішці, яка в підсумку перетворюється в кото-єдинорога. Кампейн побачив світ завдяки тому, що DirecTV Now став одним з партнерів світового гастрольного туру Тейлор «Reputation».

https://www.youtube.com/watch?v=cJSm23HAJno

Коментар Дмитра Логгинова: Цей ролик один із серії співробітництва між оператором мовлення Direct TV та популярної американської поп-співачки Taylor Swift. Рекомендую подивитися всю серію: вона дуже хороша. Нестандартно, стильно і трохи провокативно, однозначно будуть вигуки: «Що курили ці креативщики?».

Однак це чудовий ролик, його хочеться переглядати і переглядати. У ньому все правильно – і маркетинг, і чари креативних рішень. Хороший приклад, як можна правильно використати потенціал відомої особистості. Доречний гумор, нешаблонний креатив і ми насолоджуємося рекламним шедевром. Впевнений, що ця кампанія потрапить в лідери конкурсу ефективної реклами Effie.

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Prom.ua, Київстар, Tiffany & Co. і Мей Маск


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку