Реклама тижня: Епіцентр К, New Balance, Львіварня і Святослав Вакарчук
Креативні ролики від українських і світових компаній, представлені минулого тижня.
Епіцентр К
Шок і справжнє безумство в новій рекламі Епіцентру К. “Що за сад-город?”, – запитують герої відео, коли на робочому столі колеги виявляють розсаду і свіжі помідори в горщику. Ще більше потрясіння у чоловіка, який повернувся додому і виявив, що квартира перетворилася на справжню теплицю. Як виявляється, вся справа в “садовому бумі” в Епіцентрі.
Львіварня
Святослав Вакарчук знявся в рекламі, в якій він не співає. За сюжетом закохана парочка зустрічає вокаліста гурту Океан Ельзи у дегустаційному залі музею пивоваріння Львіварня: підсаджуються до нього, роблять селфі і разом слухають виступ інструментального тріо. Примітно, що на столі у співака лише закуски до пива. Рекламна кампанія розроблена агентством THINKMcCANN за замовленням Carlsberg Ukraine.
New Balance
Спортивний бренд New Balance представив мотивуюче відео, в якому демонструє силу незалежності від обставин і думки інших людей. У рекламі рітейлера знялися відомі спортсмени: бейсболіст Франциско Линдор, гравець в лакросс Підлогу Рабил, футболістка Роуз Лабель та інші. Слоган кампейна — «Розкажи всім про свою незалежність».
Philips
Компанія Philips для просування своїх соковижималок спроектувала в Амстердамському музеї забавний трюк. На очах у відвідувачів художньої галереї ілюзіоніст витягує фрукти прямо з полотен, а реакцію людей, само собою, зняли на відео.
Після скандалу з витоком даних, Facebook випустив вибачальне відео. Закадровий голос розповідає, заради чого створювалася соцмережа і говорить про речі, які її псують: фейкові новини, спам та інший негатив. Реклама стала лише першою у серії роликів, які будуть випускатися в підтримку Facebook.
Дивіться також наш попередній огляд
Реклама тижня: Hennessy і Schweppes в Україні, Huawei і готель для оголених