Реклама тижня: Koblevo, Наша Ряба, Чернігівське Біле, Audi і Людина-Павук
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Audi
Німецький автоконцерн Audi продовжує співпрацю з Marvel для просування своїх новинок. Слідом за Капітаном Марвел, за кермо Audi E-Tron сіл “доброзичливий сусід” Людина-павук. Згідно з сюжетом реклами, Пітер Паркер і його друг Нед приходять на шкільну виставку винаходів, але їх власна розробка виявляється занадто простенької на тлі високотехнологічних іграшок інших школярів. І тоді Паркер випрошує у секретної організації “Щ. І. Т.” новенький електрокар з потужністю 590 “кінських сил”, батареєю на 90 квтг і запасом ходу 400 км.
Кампанія приурочена до прем’єри фільму “Людина-павук: далеко від дому”, який стане свого роду епілогом третьої фази кіновсесвіту Marvel. Крім Audi E-Tron GT, в наступному фільмі також анонсували появу ще трьох новеньких автомобілів Audi.
Наша Ряба
Танцююче вугілля із соло чоловіка в костюмі вогню, дівчата з головами курячих ніжок і “рудий”, схожий на Еда Ширана, – це могло шокувати, але швидко забутися, якби Наша Ряба не зняла продовження. Новими героями м’ясного бренду стала нудьгуюча на пляжі молодь і курячі крильця з ефектом легких наркотиків. На диво все це не просто працює – креатив відмінно привертає увагу. Rockets. Growth R&D і Наша Ряба явно зайшли на територію Comfy. Астана… не зупиняйтеся.
Чернігівське Біле
Люди люблять неідеальні речі, адже саме вони роблять життя яскравим, – вважають в агентстві Michurin. Тому в новій рекламі нефільтрованого пива Чернігівське Біле підкреслили його неідеальні характеристики: мутний колір, осад. Якщо вірити креативникам, саме неідеальність дозволяє робити смак цього пива неповторним. Щоб підкреслити свою думку, ролик доповнили трьома короткими сюжетами – зі слухняним і граючим псом, селфі, а також ремонтом квартири.
Koblevo
Вище “градус” і загострення пристрастей у нової стратегії коньяку Koblevo. Бренд вирішив відмовитися від іміджу “старого, доброго, перевіреного часом друга” і приміряти імідж непередбачуваності. Ну, щоб ближче до молоді. Вийшла суміш бурлеску з натюрмортом в божевільному калейдоскопі з музики, кольору, форми і ритму. Саме так Koblevo пропонує насичувати життя постмілленіалам.
Pepsi
І повернемося до коміксів. Актори, відомі за фільмом “Людина-мураха” все того ж кіновсесвіту Marvel, зіграли ролі двох астронавтів, що провалили політ в космос заради Pepsi. Про високобюджетне відео сказати можна небагато: вийшла комедія по-американськи (коли зовсім не смішно), зате безглуздо і дорого.