Краща реклама тижня: KENZO, H&M, Hesburger, Чак Норріс і стьоб від бренду Ріанни
Секретна зірка KENZO, запальне танго від H&M, телекінез в рекламі Apple і нова лінійка помад від Ріанни.
Hesburger
Завжди епічність Чак Норріс знявся у новій рекламі фінської мережі ресторанів швидкого харчування Hesburger. За сюжетом він вільно обходить довгу чергу за бургером, але як виявилося, зовсім не тому, що він могутній Чак, а тому що у нього передзамовлення в смартфоні. Випуску ролика передувало трьохсекундне промо, в якому 77-річний актор вимовляє: “Схвалено Чаком Норрісом”.
H&M
Мас-маркет гігант H&M презентував 19 березня весняну колекцію жіночого одягу, яку супроводжував чарівний кампейн з танцю, що перетворився в запальний флешмоб на вулиці Буенос-Айреса. Головні ролі в рекламі виконали відомі моделі, а “вишенькою на торті” стали американські актриси Вайнона Райдер і Елізабет Олсен, які зійшлись разом для пристрасного танго. На Youtube цей девішник всього за тиждень подивилися 2,5 млн разів.
KENZO
Новим обличчям KENZO раптово стала популярна на початку нульових поп-діва Брітні Спірс. Барвисті вбрання весняного луку від французького бренду стали триб’ютом колекції Кензо Такади 1986-го року, коли вперше була запущена лінійка Kenzo Jeans. До запуску кампанії в Instagram KENZO цілий тиждень публікувалися нові фотографії, не розкриваючи імені моделі і, тим самим, підігріваючи інтригу.
Fenty Beauty
“Рви систему, ламай шаблони” – саме за таким принципом бренд косметики Ріанни випустив рекламне відео нової лінійки помад. Головну роль у ньому виконав зірка Instagram – крем’язний чорношкірий чоловік з ніком BlameItOnKway, який в іронічній формі приміряє на себе кілька жіночих образів, використовуючи різнокольорові перуки і макіяж. На подив вийшла не вульгарна пародія на рекламні ролики, в яких дівчата поводяться надто як дівчатка, адже дівчатка – такі дівчатка.
Apple
Компанія Apple випустила два відео, які представляють технологію Face ID на смартфонах iPhone X. Нова розробка американської корпорації ідентифікує власника і знімає блокування одним тільки поглядом. У першому з відео компанія звернулася до ідеї телекінезу, де головна героїня виявляє, що може знімати взагалі будь-які замки і відкривати двері поглядом. Стівену Кінгу сподобалося б. Другий ролик показує наскільки легко використовувати Face ID для оплати покупок. Головний герой миттю скуповує все на своєму шляху – прям ідеальний шопоголік для будь-якого рітейлера.
Дивіться також наш попередній огляд –
Краща реклама тижня: Сільпо, Reserved, Nike, Miu Miu та сонні ведмедики