Реклама тижня: Алло, Apple, lifecell, Dior і Кара Делевінь
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Алло
Алло увірвалося на територію тінейджерів в TikTok. У новій рекламній кампанії, розробленій агентством Tabasco, все в кращих традиціях китайського сервісу – дикі танці, кислотний креатив, божевільний монтаж і самі підлітки. Z-ди радіють, міленіали дивуються, Алло продовжує “тиць-тиць”.
Трек для ролика написав український музикант Дмитро Аксентьєв. Роль Dancing Head зіграв копірайтер Tabasco Сергій Артеменко.
Dior
“Пссс, хлопче, я тобі ща секрет розповім”, – говорить Кара Делевінь в новій рекламній кампанії Dior. Актриса демонструє на собі колекцію нових прикрас Mimirose і фліртує з глядачем. А навколо ні душі. На ізоляції.
Nescafe
Викладачі в університетах нині не ті – байкерські куртки носять, про “Гру престолів” жартують, старших колег по цеху тролять. Ще й каву 3-в -1 п’ють – саме так Nescafe описав нового лектора з біології у своїй рекламі. І все це настільки ж забавно, як і дивно, оскільки сюжет ні логічного початку, ні фіналу не має, але все одно чіпляє.
lifecell
Тим часом lifecell рвонув в реп-напрямок з швидкою читкою. Кампанія на підтримку нового тарифу не тільки буде показана в рекламних блоках на Youtube і ТБ, але і продовжиться реп-челленджем в соцмережах Instagram і TIkTok. Принадність ролика в тому, що можна абстрагуватися від усіх цих гігабайтів і хвилин, і дивитися його просто як стильний реп-кліп. Знімали креатив за допомогою робо-руки JetOne.
Apple
Наприкінці лютого Lady Gaga випустила перший за останні три роки кліп на нову пісню “Stupid Love”. У кліпі співачка витанцьовує на інопланетній пустелі в рожевому латексному костюмі і бореться за мир між різними племенами. Цим Gaga нібито вирішила показати, що любов може об’єднати навіть найбільш агресивно налаштоване суспільство. Головною ж фішкою всієї цієї історії стало те, що нове відео в футуристичному стилі повністю знято на iPhone 11 Pro. Apple, звичайно ж, поділився коротким роликом і у себе на Youtube, підсумок – 26 млн переглядів.
Читайте також