
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Intertop коле своїм взуттям горіхи, колобок Rozetka.ua позеленів, Comfy демонструє свій пуш, Balmain показує новий жакет в громадському туалеті, а кросовер Audi Q8 епічно ганяє по терміналу Одеського морського торгового порту.
Нову колекцію взуття Intertop піддали суворим випробуванням: горіхи нею кололи, в акваріум опускали, хіба що в космос не запускали. Так компанія спільно з Vandog Agency вирішила показати готовність сезонних обновок до осінньо-зимових катаклізмів та інших екстремальних ситуацій. Якщо, звичайно, похід на дискотеку, зображений в одному з відео, до таких належить.
Колобок Rozetka.ua позеленів. У самому прямому сенсі цього слова. До оновленої айдентики, в якій буде виконано тепер буквально все – від мобільного додатку до одягу, посилок, машин і навіть контейнерів, – найбільший маркетплейс України випустив відео-презентацію, в якій показав ось це все. Над оновленням стилю працювала компанія Fedoriv. Детальніше про зміни в стилі компанії RAU написала тут.
Ще в кінці березня мережа магазинів побутової техніки та електроніки Comfy отримала оновлений стиль і брендинг, центральним елементом яких став “пуш”. На думку компанії та Banda Agency, що стоїть за креативною ідеєю, новий герой “символізує щастя і робить бренд живим”. Але наскільки ця ідея зрозуміла покупцям без занурення у філософію “суперматеріалу” – досі під питанням. Відповіді, судячи з усього, повинен дати тільки зараз отримав широке поширення ролик.
https://www.youtube.com/watch?v=WRL7wnmoUv4
Український артист балету Сергій Полунін став обличчям рекламної кампанії французького модного дому Balmain. 17 секунд танцюрист демонструє фірмовий жакет Balmain, звиваючись в громадському туалеті і підставляючи голову під сушилку для рук. Знайомих з творчістю знаменитого балерона настільки епатажна естетика мало здивує – відомий скандальною поведінкою Полунін навіть носить прізвисько Enfant terrible (“нестерпний дитина”). Ролик став частиною серії колаборацій бренду з робочою назвою “Світ як музичний інструмент”.
Британці зняли рекламу нового кросовера Audi Q8 в терміналі Одеського морського торгового порту. Атмосферу епічності створює оркестр Одеської філармонії, виконуючий кульмінаційну частину “Реквієм” Джузеппе Верді – грандіозне “Dies Irae“. Чи знають англійці, що ця мелодія є темою Страшного суду – історія замовчує. Ролик запустили на ТБ по всій Європі і вже зібрав за два тижні на Youtube понад 260 000 переглядів. +1 в скарбничку красивою реклами, знятої на території України.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=53&v=Pn3trgomZXY
Французький модний дім Dior, чарівна Дженніфер Лоуренс і запальний “шлягер” The Rolling Stones про “дівчину-веселку” – три складові відео, яке можна дивитися нескінченно. 21 млн переглядів всього за два тижні на Youtube і всього 800 дизлайків від невідомих хейтерів тому підтвердження. Показовим виявився і сам рекламований аромат – Joy став першим самостійним запуском бренду за останні 20 років. Над відео працював однофамілець акторки Френсіс Лоуренс, який працював з нею у фільмах “Голодні ігри” і “Червоний воробей”, так що він точно знає з якого ракурсу Дженіфер вигідніше показати.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=59&v=1CRihg1X89A
Читайте також –
Реклама тижня: Сільпо, ЦУМ Київ, Ельдорадо, Джулія Робертс і Меган Фокс