Реклама тижня: Intertop, Rozetka.ua, Dior, Сергій Полунін і Дженніфер Лоуренс

Реклама тижня: Intertop, Rozetka.ua, Dior, Сергій Полунін і Дженніфер Лоуренс

16.09.2018 09:09
  3471
Микола Маранчак

Intertop коле своїм взуттям горіхи, колобок Rozetka.ua позеленів, Comfy демонструє свій пуш, Balmain показує новий жакет в громадському туалеті, а кросовер Audi Q8 епічно ганяє по терміналу Одеського морського торгового порту.

Intertop

Нову колекцію взуття Intertop піддали суворим випробуванням: горіхи нею кололи, в акваріум опускали, хіба що в космос не запускали. Так компанія спільно з Vandog Agency вирішила показати готовність сезонних обновок до осінньо-зимових катаклізмів та інших екстремальних ситуацій. Якщо, звичайно, похід на дискотеку, зображений в одному з відео, до таких належить.

Rozetka

Колобок Rozetka.ua позеленів. У самому прямому сенсі цього слова. До оновленої айдентики, в якій буде виконано тепер буквально все – від мобільного додатку до одягу, посилок, машин і навіть контейнерів, – найбільший маркетплейс України випустив відео-презентацію, в якій показав ось це все. Над оновленням стилю працювала компанія Fedoriv. Детальніше про зміни в стилі компанії RAU написала тут.

Comfy

Ще в кінці березня мережа магазинів побутової техніки та електроніки Comfy отримала оновлений стиль і брендинг, центральним елементом яких став “пуш”. На думку компанії та Banda Agency, що стоїть за креативною ідеєю, новий герой “символізує щастя і робить бренд живим”. Але наскільки ця ідея зрозуміла покупцям без занурення у філософію “суперматеріалу” – досі під питанням. Відповіді, судячи з усього, повинен дати тільки зараз отримав широке поширення ролик.

https://www.youtube.com/watch?v=WRL7wnmoUv4 (404)

Balmain

Український артист балету Сергій Полунін став обличчям рекламної кампанії французького модного дому Balmain. 17 секунд танцюрист демонструє фірмовий жакет Balmain, звиваючись в громадському туалеті і підставляючи голову під сушилку для рук. Знайомих з творчістю знаменитого балерона настільки епатажна естетика мало здивує – відомий скандальною поведінкою Полунін навіть носить прізвисько Enfant terrible (“нестерпний дитина”). Ролик став частиною серії колаборацій бренду з робочою назвою “Світ як музичний інструмент”.

Audi

Британці зняли рекламу нового кросовера Audi Q8 в терміналі Одеського морського торгового порту. Атмосферу епічності створює оркестр Одеської філармонії, виконуючий кульмінаційну частину “Реквієм” Джузеппе Верді – грандіозне “Dies Irae“. Чи знають англійці, що ця мелодія є темою Страшного суду – історія замовчує. Ролик запустили на ТБ по всій Європі і вже зібрав за два тижні на Youtube понад 260 000 переглядів. +1 в скарбничку красивою реклами, знятої на території України.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=53 (400)

Dior

Французький модний дім Dior, чарівна Дженніфер Лоуренс і запальний “шлягер” The Rolling Stones про “дівчину-веселку” – три складові відео, яке можна дивитися нескінченно. 21 млн переглядів всього за два тижні на Youtube і всього 800 дизлайків від невідомих хейтерів тому підтвердження. Показовим виявився і сам рекламований аромат – Joy став першим самостійним запуском бренду за останні 20 років. Над відео працював однофамілець акторки Френсіс Лоуренс, який працював з нею у фільмах “Голодні ігри” і “Червоний воробей”, так що він точно знає з якого ракурсу Дженіфер вигідніше показати.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=59 (400)

Читайте також –

Реклама тижня: Сільпо, ЦУМ Київ, Ельдорадо, Джулія Робертс і Меган Фокс


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14