Реклама тижня: Хрещатик, Vodafone, Work.ua, Hasbro і Потап

Реклама тижня: Хрещатик, Vodafone, Work.ua, Hasbro і Потап

05.05.2019 09:00
  503
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Work.ua

Нова рекламна кампанія Work.ua «Такамон» заполонила Київ. Виною всьому – агентство Banda, якому взялося обіграти страхи і сумніви звичайних трудяг, які мріють змінити роботу. І справді – якщо є бажання, то геть сумніви і гоу дивитися актуальні вакансії в рітейлі на RAU!

Vodafone

Не так просто зустріти голого чоловіка в душовій кабіні в магазині, але з Vodafone все можливо. Компанія закликає пробувати товар перед покупкою, але додала: якщо десь такі “спроби” здаються дивними, то не в Vodafone. А спробувати вони пропонують неймовірне…. 4G!

Хрещатик

Дзідзьо пішов в тираж. Всього півроку тому співак був обличчям чіпсів Lays, а сьогодні – вже морозива Хрещатик. За сюжетом Михайло Хома (Дзідзьо) гуляє по чарівній країні «Пломбірленд», де з ним танцюють і катаються на лижах корови. Джингл від виконавця “У-у-у, я так Хрещатик люблю” додається.

Фаворит спорт

До 20-річчя Фаворит спорт новим бренд-амбасадором компанії став Потап. І хоча фронтмен групи MOZGI ніяк не пов’язаний зі спортом, за твердженням компанії, він як ніхто інший вміє запалювати в Україні, саме тому вибір припав на нього. У ролику співак показує свою крутість і робить вигляд, що він спортсмен.

Hasbro

Боротьба з гендерними стереотипами продовжує крокувати світом. Виробник іграшок Hasbro запустив серію пупсів для хлопчиків. У ролику малюк міняє ляльці підгузники, годує, купає і укладає спати. На думку авторів відео, такі ігри можуть розвивати в хлопчиках почуття відповідальності, яке, на їхню ж думку, розвивається в процесі дитячих ігор тільки у дівчаток.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Metro, Star Burger, Walker, Великдень і Marvel


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  56
Усі новини ринку