Реклама тижня: Hennessy і Schweppes в Україні, Huawei і готель для оголених

Реклама тижня: Hennessy і Schweppes в Україні, Huawei і готель для оголених

29.04.2018 09:00
  864
Микола Маранчак

Що цікавого назнімали зарубіжні бренди в Україні та інші креативні ролики від світових рітейлерів, представлені минулого тижня.

Huawei

Новим обличчям українського підрозділу компанії Huawei стала українська співачка Тіна Кароль. 21 квітня за її участю була запущена рекламна кампанія на ТБ, присвячена новій флагманській лінійці смартфонів Huawei P20. Кароль демонструє в ролику рівень насиченості свого робочого дня і показує як їй в цьому допомагає смартфон.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=40&v=3FOFlg6_QaU

Hennessy

Hennessy зняв історію про велогонщике на львівському велотреку СКА. Відео розробила студія Radioaktive Film, яке зняла вже з десяток роликів в українських локаціях для світових брендів. Відео присвячене першому афро-американському чемпіону у велогонці Маршалу Тейлору.

https://www.youtube.com/watch?v=jMFWKEpcqxg

Agent Provocateur

Бренд білизни Agent Provocateur представив весняно-літню колекцію за допомогою оголених постояльців готелю. За сюжетом придуманий авторами Hotel au Provocateur – тільки для голеньких і красивих. І, звичайно ж, вони приміряють нові комплекси білизни. Мі-мі-мі і сексі, шо тут ще додати.

Schweppes

Дивилися оскарівський мюзикл 2017 року з Х’ю Джекманом «Найбільший шоумен»? Режисер фільму також днями примчав до Києва і п’ять днів незабутньо провів тут час на зйомках нової реклами Schweppes. Надихнули австралійського режисера попрацювати в українській столиці студія FAMILY Production, а зйомки проходили у двох павільйонах Києва.

Cash Converters

Люди придумують божевільні історії, аби вигідніше здійснити продаж, – стверджують у світового лідера купівлі-продажу вживаних товарів Cash Converters, у зв’язку з чим, побудували свою нову рекламну кампанію на гуморі, доведеному до сюрреалізму. Несподівані, відірвані від реальності, повороти сюжетів двох ТВ-роликів, – «Сіамські близнюки» і «Народження дитини», показують весь спектр абсурдності, до якої часто вдаються люди при створенні додаткової вартості улюблених речей при продажі на вторинному ринку. Над сюжетами відео попрацювала європейська група агентств Serviceplan, яка закликала людей реально оцінювати об’єкти продажу.

Дивіться також наш попередній огляд

Реклама тижня: касирка Люба в АТБ, кінь в Фокстрот, Укрбуд, Сталін і ONUKA


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку