Краща реклама тижня: Фора, Samsung Україна, Dior і занадто товстий Санта
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Samsung
Український підрозділ Samsung вирішив дати бій волоссю і котячій шерсті в квартирі. На їхню думку, в цій боротьбі може перемогти тільки пилосос з “високошвидкісною турбіною” Samsung Anti-tangle. У ролику розігрується поєдинок між новою технологією виробника і котом. Реклама, розроблена агентством Cheil Ukraine, миттєво стала вірусної і зібрала півтора мільйона переглядів на Youtube всього за два тижні. У головній ролі Кота – кіт Матрос.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=-o-7a772byM
Фора
Українська мережа супермаркетів Фора продовжує тиражувати ролики, присвячені новому слогану бренду “Турбота в дії”. Лінійний персонал рітейлера до маніакальності педантично стежить за кожною дрібницею, щоб в магазині все було “чисто, зручно і просто”. Над кампанією працювало рекламне агенство THINKMcCANN.
Dior
Поки інші західні компанії ностальгують за 70-80-ми, модний будинок Крістіана Діора звернувся до теми Дикого Заходу. Нову колекцію французького модельєра відзняли посеред відкритої прерії Каліфорнії поруч з містом Калабасас, де свого часу знімали сцени з “Віднесених вітром” (1939). Лукбук круїзної колекції і ролик до нього підготував фотограф Кесс Берд, дизайнер колекції – Марія Грація Кьюрі.
Intermarche
Мережа супермаркетів Intermarche представила цікавий різдвяний ролик, у якому діти виявляють, що Санта Клаус занадто товстий і може не пролізти до них в димохід. Діти вирушають в супермаркет французького рітейлера, щоб купити Санті здорову їжу і він міг схуднути. Історію підготувало і видало рекламне агенство Romance.
https://www.youtube.com/watch?v=RQ_sT0oc9Sw
Migros
Свята все ближче, тому кількість мімімішних різдвяних роликів в якості календарного сітуативу продовжує активно рости. Ще одна мережа супермаркетів, на цей раз швейцарський рітейлер Migros, розповіла у своєму зворушливому відео про маленьких істот, які працюють сканером штрих-коду на касі. Натхнена добротою і казкою про дружбу аудиторія подарувала ролику на Youtube вже понад 300 000 переглядів всього за 10 днів.
Дивіться також наш попередній огляд –
Краща реклама тижня: Helen Marlen, Comfy, Apple, Macy’s та Audi