Реклама тижня: Епіцентр К, Domino’s Pizza, Chanel, Брюс Лі і Суперсімейка
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо найцікавіші.
Епіцентр К
Після скандальної сексистської травневої реклами, Епіцентр К звернувся до шпигунських штучок зі світу кіно. В одному з представлених на початку червня відео будівельний інвентар рекламують класичні для жанру суперагенти, в іншому – очевидна пародія на фільм “Місія нездійсненна” з Томом Крузом. Втім вона не випадкова – один з роликів розігрує квитки у кінотеатр на чергову частину франшизи, знайомий багатьом ось вже як 20 років саундтрек додається.
American Egg Board
Напередодні сиквелу “Суперсімейки”, що вже став класикою Pixar, рекламне агентство Energy BBDO представило ситуативну рекламу за мотивами мульта про… яйця. За сюжетом батько сімейства намагається дізнатися у малюка Джек-Джека, в якому вигляді йому приготувати яєчню, але це виявляється не просто, адже дитина ще не вміє говорити. На допомогу приходить старша сестра, яка зрозуміла: дитя хоче, щоб яйця були «диявольськи смачними». Супергеройські яйця герої мультфільму рекламують за замовленням компанії American Egg Board, яка займається просуванням яєць для споживання.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=D2Tjuzsahm0
Chanel
Французький актор Гаспар Ул’єль знявся в рекламі нової інтерпретації парфуму авторства Олів’є Польжа Bleu de Chanel 2018. За сюжетом Ул’єль шукає таємничу незнайомку, яку випадково побачив через вікно і тепер її образ всюди ввижається герою. Вперше кедровий аромат побачив світ у 2010 році і оновлюється в третій раз.
Domino’s Pizza
Міжнародна мережа піцерій Domino’s Pizza анонсувала відкриття більш 150 000 нових точок в публічних місцях під назвою Domino’s Hotspots, де можна буде отримати доставлену піцу. Принаймні, як тільки компанія закінчить церемонію розрізання стрічок, – говориться в рекламному відео. За сюжетом кур’єр шукає одержувачів на пляжі, в парку і навіть в лісі. Доставка піци в місця відпочинку людей – новий сервіс компанії, але поки що лише за кордоном.
https://www.youtube.com/watch?v=MXCRzdv_9do
Bodyarmor
Перша вода, створена спортсменами для спортсменів – справа серйозна, а значить і рекламувати її повинен визнаний світовим співтовариством майстер спорту. Але що робити, якщо не так багато імен, здатних символізувати спорт в цілому? Відповідь очевидна – воскресити давно покійного героя! Саме це зробив бренд Bodyarmor на пару з агентством The Brooklyn Brothers, причому навіть не вдаючись до послуг СБУ. Комп’ютерний синтез знайомого кільком поколінням голосу, ноунейм-зірки американського спорту і кадр з фільму на радість фанатам. “Будь водою, мій друг”, – говорить в кінці відео великий Брюс Лі.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=39&v=qZ9mSohcd6w
Читайте також –
Реклама тижня: Comfy, колишня modnaKasta, Nike і Світ Юрського періоду