Реклама тижня: Eldorado, Фокстрот, Coca-Cola, Centr і Кріс Хемсфорт
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Eldorado
Що, якщо рітейлер електроніки стане на час психологом? В новій рекламі Eldorado бренд-герой, який уособлює мережу, допомагає пацієнту розібратися з труднощами вибору подарунку. Рішення він пропонує очевидне – переключитися з геть стереотипних подарунків на техніку.
Фокстрот
У новій рекламній кампанії до свята весни у Фокстрот поекспериментували з образами маскоту Фоксі. Цього разу бренд спробував показати, якою багатогранною може бути жінка, особоливо, якщо це лисичка. Концепція відео – звернення до усіх дівчат: будь ким хочеш, а головне – будь собою, а Фокстрот завжди радий допомогти з потрібними гаджетами.
Coca-Cola
Бренд безалкогольних напоїв Coca-Cola запустив кампанію на підтримку “вдосконаленого” продукту з новою банкою Coca-Cola Zero Sugar. За допомогою шаленства у ролику “Кола” спробувала відобразити “неймовірне” відчуття від вживання продукту, показуючи людей, які починають неконтрольовано рухатися, коли вони роблять ковток. Жаль, що покупці АТБ більше не можуть цього відчути. Саундтрек до ролика створив відомий репер Tyler, The Creator.
Centr
Австралійський актор Кріс Хемсфорт знявся в рекламі фітнес-додатка Centr. В ролику актор постає в образі не занадто підкачаного юнака, який мріє досягти фізичного рівня могутнього Тора з Marvel. У відео наголошують на тому, що не обов’язково треба бути Крісом Хемсвортом, щоб досягти результату.
https://www.youtube.com/watch?v=wc0qEnAkrqs&;feature=emb_imp_woyt
CESAR
Якби песики могли мандрувати в часі, вони б цього не робили. Принаймні таку собачу історію пропонує новий бренд собачого корму Wholesome Bowls від CESAR. Те, наскільки комфортно собаки живуть в порівнянні із минулим й показують у серії відео.
Читайте також попередній огляд