Реклама тижня: котики-людожери, шпигунське пиво, алкоголь від Coca-Cola та вірусний ролик про iPhone 13

Реклама тижня: котики-людожери, шпигунське пиво, алкоголь від Coca-Cola та вірусний ролик про iPhone 13

19.09.2021 09:00
  1457
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Читати російською мовою

Temptations

Бренд корму для котиків Temptations до Гелловіну випустив лімітовану версію ласощів для домашніх тваринок під назвою «Смачні чоловічки». Для рекламної кампанії цієї продукції креативна агенція Adam&eve DDB Лондон створила два ролики, у яких нажахані господарі пошепки розповідають, що годують своїх улюбленців “смачними чоловічками”, щоб ті не надумали поласувати ними.  

Heineken

Ролик “Варто почекати”, у якому об’єднались голландський пивний бренд Heineken та зірка фільмів про Джеймса Бонда Деніел Крейг, є одночасно релізом нового фільму про агента 007 “Не час помирати” та рекламою пива. Головна ідея ролику, що “найкращого в житті варто дочекатися” як, наприклад, відкладеного через Covid улюбленого шпигунського блокбастеру чи можливості насолодитися першим ковтком ідеального пива.

https://www.youtube.com/watch?v=1GhS85GcoEg

Topo Chico від Coca-Cola

Coca-Cola запустила глобальну кампанію для свого нового алкогольного напою – хард-зельтер Topo Chico. Хард-зельтер – це напій з низьким вмістом алкоголю, цукру та без глютену, тому вважається хорошою альтернативою звичайним алкогольним напоям. В рекламному ролику підкреслюється незвична суміш алкоголю та газованої води через монтаж “ідеально несумісних” та несподіваних персонажів – від ковбоїв до травесті дів.

Google

У своїй новій рекламній кампанії “Hands Raised” Google наголошує на тому, що варто ставити один одному якомога більше питань без будь-якого сорому, щоб стати ближчими. Зрештою, нас визначають не питання, які ми задаємо, а те, які рішення та висновки робимо на основі отриманих відповідей.

iPhone 13

У рекламному ролику лінійки iPhone 13 кур’єр кріпить новенький iPhone 13 прямо на кермо свого мопеду. Незважаючи на численні зміни швидкості, дощ, багнюку та інші виклики, які доводиться долати на своєму шляху хлопцю, в кінці дня його телефон лишається цілим і неушкодженим, робить ідеальні знімки та відео. Ролик вже зібрав майже чотири мільйони переглядів.

https://www.youtube.com/watch?v=m43rh-pI0P0

Читайте також – 

Реклама тижня: Епіцентр, Київстар, Snickers, Salsa Jeans на підтримку жінок та ненудна реклама проносного засобу Prunelax 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку