Реклама тижня: АТБ-маркет, SOVA, Guinness, Емілія Кларк і Петя Бампер
Ювелірний бренд SOVA накрила осіння романтична туга, Maybelline розповідає про вечірки Наді Дорофєєвої з “Время и Стекло”, Емілія “Мати драконів” Кларк співає, а Петя Бампер бродить по АТБ і критикує абсурдні вчинки продавців, охоронців і покупців.
АТБ
Схоже, що АТБ здалося мало влаштувати грандіозну PR-акцію навколо 25-річчя мережі з запрошеною світової поп-зіркою Енріке Іглесіас (Enrique Iglesias). До рекламної кампанії підключили вітчизняну народну зірку Олексія Супруна, більш відомого як гумористичний персонаж Петро Бампер, який поступається Іглесіасу в романтичному шармі, але точно не в харизмі. У новому ролику для свого саркастичного Youtube-блогу Петро Бампер в звичайній для себе емоційній манері розбирає абсурдні вчинки людей: на цей раз типових продавців, покупців, охоронців супермаркету, а також розповідає своєму одвічному товаришеві Сусу як потрапити на концерт зірки за допомогою фішок АТБ. Сама мережа діскауенторов поки ні словом, ні духом не натякає про колаборації з блогером – нативная реклама у плоті. Головне, щоб серед шанувальників Бампера і Суса знайшлися шанувальники творчості латинського серцеїда, а то все це хоч і забавно, але дивно.
SOVA
Ювелірний бренд SOVA представив промо до нової осінньої колекції прикрас. Реклама виявилася примітною своєї атмосферою, що зачаровує, тож не дивно, що на Youtube-каналі “ювелірного трендсеттера” відразу посипалися запитання про музику, що звучить у відео (Martin Riopel – New Atmosphere). У сукупності з відеорядом ролик створює відчуття пост-річної туги та передчуття прийдешніх зустрічей, змін, відкриттів. Те почуття, коли в іміджевому відео ніяких жирних мазків, а лише приємні півтони.
Maybelline
Солістка групи «Время и Стекло» Надя Дорофєєва знялася в рекламі туші для вій Lash Sensational від Maybelline New-York в Україні. Компанію їй склав чоловік Володимир Дантес, з’являється в епізоді. Співачка розповідає про нескінченні тусовки та робочих поїздках, і що користується косметикою Maybelline вже три роки. До речі, рівно стільки вона представляє цю косметичну марку, що належить L’Oreal.
Guinness
Типова реклама пива – це галаслива компанія друзів, що відпочиває на шашликах або в барі за переглядом футболу. В Carlsberg вирішили інакше. З їх точки зору пиво може виглядати як мистецтво, перфоманс і приноситиме естетичне задоволення. Досить порівняти процес наливу міцного стаута в келих – з танцем. Образ розливається Guinness втілили артисти балету під керівництвом хореографа Supple Nam. Креатив розробило агентство AMV BBDO в Лондоні, а команда Radioaktive Film зняла ролик в Києві.
Dolce & Gabbana
Британська актриса Емілія Кларк, більш відома, як Дейенеріс Народжена у Бурі з серіалу «Гра престолів», знялася в рекламі нового аромату Dolce & Gabbana. За сюжетом «Мати драконів» наспівує відому італійської пісню «Quando, Quando, Quando», привертаючи до себе загальну увагу в ресторані. Так актриса, яка вже не перший рік виступає амбассодором бренду, рекламує квітковий аромат The Only One. Цікаво, що рівно рік тому в рекламі цього ж аромату їй компанію склав Кіт Герінґтон, відомий за роллю Джона Сноу все в тій же “Грі престолів”.
Hugo Boss
Джемі Дорнан, відомий по фільму «П’ятдесят відтінків сірого», став новим обличчям аромату Hugo Boss BOSS The Scent. У відео ірландський актор знайомиться з таємничою незнайомкою в футуристичному театрі, після чого втрачає її і знаходить знову. Хіба що обійшлося без танцю і примірки туфельки. Над роликом, знятим в Баку, працювала українська продакшн студія Radioaktive Film, вже відома своїми роботами для Diesel, Hennessy, Sodastream і багатьох інших.
Читайте такоже наш попередній огляд –
Реклама тижня: Intertop, Rozetka.ua, Dior, Сергій Полунін і Дженніфер Лоуренс