Краща реклама тижня: Amazon, Укрзолото, Sandora і сучасна Попелюшка
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Sandora
Український виробник соків Sandora взявся за новорічний настрій телеглядачів. Непримітний ролик увібрав в себе всі належні атрибути свята – ялинку, діточок, побажання діду Морозу і сімейне свято. Не вистачає тільки олів’є. Класичний відеоряд орієнтований на телеглядача і явно не зацікавить любителів дивитися щось яскраве і оригінальне на Youtube, але ставимо лайк за те, що стандартна новорічна “реклама з телека” живіший за живих, комусь може нагадати, що пора на шопінг.
Укрзолото
Вважали за краще класичні рекламні номери для новорічного сюжету і в Укрзолото. Светри з оленями, “jingle bells” і пропозицію під ялинкою “вийти за нього” додаються. Радість у кожен будинок подібні ролики в будь-якому випадку принесуть, все одно іншого українські креативщики на Новий рік досі рідко пропонують.
https://www.facebook.com/ukrzoloto/videos/1504234526313079/
Debenhams
Британська мережа універмагів Debenhams придумала сучасну історію з принцом і Попелюшкою, яка втратила туфельку. Тільки в цій версії Попелюшка зустрічає принца в міській електричці по дорозі з шопінгу, а зустрітися двом закоханим допомагають смартфон і ЗМІ. 1,5 млн. переглядів на Youtube менш, ніж за місяць і переглянути ще раз дійсно хочеться.
Toyota
Різдвяне відео японської корпорації Toyota в цьому році повно ностальгії і зворушливих моментів. Спільно з компанією Saatchi & Saatchi L. A. бренд випустив ролик про кількох поколіннях однієї сім’ї. Підкреслюють емоційність досить простий картинки те, що всі актори – дійсно члени однієї сім’ї.
https://www.youtube.com/watch?v=2ihrY7nYcpk
Amazon
Новий ролик компанії Amazon розповідає про шлях, який проробляють коробки, щоб дістатися до своїх адресатів. На цьому в компанії не стали зупинятися і тут же створили продовження, але на цей раз про батька сімейства, який ці коробки отримує і намагається з ними не попастися на очі дітям. Якщо перше відео зібрало на Youtube 800 000 переглядів, то друге поки переважно негатив від глядачів, які обурюються через те, що Amazon бреше натякає дітям, що Санта-Клауса не існує. Чи це була навмисна спроба змусити про себе говорити у переддень Різдва, історія поки що замовчує.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=46&v=H9SCZwh8Tvg
https://www.youtube.com/watch?v=CBVGjS_EJok
Дивіться також наш попередній огляд
Краща реклама тижня: Фора, Samsung Україна, Dior і занадто товстий Санта