Реклама тижня: АТБ, Oreo, Nike, Tiffany & Co та Андрій Пятов

Реклама тижня: АТБ, Oreo, Nike, Tiffany & Co та Андрій Пятов

06.06.2021 09:00
  1134
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

АТБ

Мережа магазинів АТБ об’єдналася із Pepsi та Lay’s довкола футболу. Протягом місяця купуєш в супермаркеті на суму від 250 гривень, переконуєшся, що в чеку є Pepsi та/або Lay’s, реєструєш код з чеку і береш участь у розіграші футбольного м’ячі Puma. Головним героєм акції став український футболіст Андрій Пятов.

Bodo

Fedoriv Agency запустили нову кампанію для магазину вражень та подарунків bodo. В центрі сюжету ролику – протистояння Фантомаса і своєрідного Джеймса Бонда. Але bodo робить двух супротивників друзями.

Oreo

Oreo випустили спеціальну упаковку з печивом, як засіб для переговорів між людьми і прибульцями. Акція запущена з нагоди того, що національна розвідка і міністр оборони США обіцяють 27 червня розкрити офіційні звіті про НЛО. Oreo, таким чином, показує, як піднести приношення інопланетним гостям, поклавши його в пакет.

Tiffany & Co

Ювелірний бренд Tiffany & Co представив кампанію “Stand for Love”, присвячену підтримці ЛГБТ спільноти. Герої ролика розповідають про свої етичні та моральні принципи, а також демонструють образи з прикрасами Tiffany & Co. У відео знялися звичайні жителі Нью-Йорка.

Nike

Спортивний бренд Nike кинув виклик старій школі мислення про футбол, який до сих пір вважався переважно чоловічим видом спорту. Новий ролик компанії показує старий і брудний футбольний м’яч, який вигукує “отруйні поради з приводу гри”, поки його не виганяє Маркус Рашфорд, нападник “Манчестер Юнайтед” і збірної Англії. 24-ий гравець уособлює нову еру футболу – як на полі, так і в цій рекламі.

https://www.youtube.com/watch?v=YXI6jWbA9GY&t

Читайте також

Реклама тижня: Roshen, Samsung vs. Apple, IKEA та желейні цукерки

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  461
Усі новини ринку