Реклама тижня: АТБ, Oreo, Nike, Tiffany & Co та Андрій Пятов

Реклама тижня: АТБ, Oreo, Nike, Tiffany & Co та Андрій Пятов

06.06.2021 09:00
  934
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

АТБ

Мережа магазинів АТБ об’єдналася із Pepsi та Lay’s довкола футболу. Протягом місяця купуєш в супермаркеті на суму від 250 гривень, переконуєшся, що в чеку є Pepsi та/або Lay’s, реєструєш код з чеку і береш участь у розіграші футбольного м’ячі Puma. Головним героєм акції став український футболіст Андрій Пятов.

Bodo

Fedoriv Agency запустили нову кампанію для магазину вражень та подарунків bodo. В центрі сюжету ролику – протистояння Фантомаса і своєрідного Джеймса Бонда. Але bodo робить двух супротивників друзями.

Oreo

Oreo випустили спеціальну упаковку з печивом, як засіб для переговорів між людьми і прибульцями. Акція запущена з нагоди того, що національна розвідка і міністр оборони США обіцяють 27 червня розкрити офіційні звіті про НЛО. Oreo, таким чином, показує, як піднести приношення інопланетним гостям, поклавши його в пакет.

Tiffany & Co

Ювелірний бренд Tiffany & Co представив кампанію “Stand for Love”, присвячену підтримці ЛГБТ спільноти. Герої ролика розповідають про свої етичні та моральні принципи, а також демонструють образи з прикрасами Tiffany & Co. У відео знялися звичайні жителі Нью-Йорка.

Nike

Спортивний бренд Nike кинув виклик старій школі мислення про футбол, який до сих пір вважався переважно чоловічим видом спорту. Новий ролик компанії показує старий і брудний футбольний м’яч, який вигукує “отруйні поради з приводу гри”, поки його не виганяє Маркус Рашфорд, нападник “Манчестер Юнайтед” і збірної Англії. 24-ий гравець уособлює нову еру футболу – як на полі, так і в цій рекламі.

https://www.youtube.com/watch?v=YXI6jWbA9GY&t

Читайте також

Реклама тижня: Roshen, Samsung vs. Apple, IKEA та желейні цукерки

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  34
Усі новини ринку