Реклама тижня: АТБ, Oreo, Nike, Tiffany & Co та Андрій Пятов
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
АТБ
Мережа магазинів АТБ об’єдналася із Pepsi та Lay’s довкола футболу. Протягом місяця купуєш в супермаркеті на суму від 250 гривень, переконуєшся, що в чеку є Pepsi та/або Lay’s, реєструєш код з чеку і береш участь у розіграші футбольного м’ячі Puma. Головним героєм акції став український футболіст Андрій Пятов.
Bodo
Fedoriv Agency запустили нову кампанію для магазину вражень та подарунків bodo. В центрі сюжету ролику – протистояння Фантомаса і своєрідного Джеймса Бонда. Але bodo робить двух супротивників друзями.
Oreo
Oreo випустили спеціальну упаковку з печивом, як засіб для переговорів між людьми і прибульцями. Акція запущена з нагоди того, що національна розвідка і міністр оборони США обіцяють 27 червня розкрити офіційні звіті про НЛО. Oreo, таким чином, показує, як піднести приношення інопланетним гостям, поклавши його в пакет.
Tiffany & Co
Ювелірний бренд Tiffany & Co представив кампанію “Stand for Love”, присвячену підтримці ЛГБТ спільноти. Герої ролика розповідають про свої етичні та моральні принципи, а також демонструють образи з прикрасами Tiffany & Co. У відео знялися звичайні жителі Нью-Йорка.
Nike
Спортивний бренд Nike кинув виклик старій школі мислення про футбол, який до сих пір вважався переважно чоловічим видом спорту. Новий ролик компанії показує старий і брудний футбольний м’яч, який вигукує “отруйні поради з приводу гри”, поки його не виганяє Маркус Рашфорд, нападник “Манчестер Юнайтед” і збірної Англії. 24-ий гравець уособлює нову еру футболу – як на полі, так і в цій рекламі.
https://www.youtube.com/watch?v=YXI6jWbA9GY&t
Читайте також
Реклама тижня: Roshen, Samsung vs. Apple, IKEA та желейні цукерки