Рейтинг півріччя: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ
Хто з українських роздрібних гравців і ТРЦ входить в число лідерів за кількістю фоловерів в Instagram.
Цей текст доступний також російською мовою
Світ занадто швидко змінюється, – вважає 75% респондентів опитування компанії Ipsos Mori в 20 країнах світу. В той час, як глава Instagram ділиться в інтерв’ю Financial Times повномасштабними планами виходу соцмережі в e-commerce, більшість українських рітейлерів продовжують займатися в Instagram переважно звичним впродовж останніх років контент-маркетингом, ігноруючи нові можливості продажів. Особливо дивно виглядають найбільші в країні онлайн-рітейлери, у яких плюс-мінус 100 000 (а то й значно менше) фоловерів – при тому, що українських облікових записів в Instagram понад 11 млн. Але є і виключення. Подивимося хто з рітейлерів і ТРЦ домігся в Instagram найбільших успіхів останнім часом.
RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості, а також тих, хто представлений в рейтингу Facebook згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо ваша сторінка не потрапила у фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua і ми додамо її в наш рейтинг.
Найпомітніше зростання кількості фоловерів традиційно демонструє перша десятка найбільших Instagram-сторінок рітейлерів: в більшості до 50 000 нових фанів за квартал. Така гонка не могла не відбитися на позиціях першої трійки. Ювелірний бренд Kochut обійшов за кількістю фанів drogerie-рітейлера Watsons і закріпився на другому місці. Навесні розрив між двома роздрібними гравцями був у дві-три тисячі шанувальників і ось рітейлери помінялися позиціями в першій трійці.
На ті ж 50 000 нових фоловерів підросла Rozetka, що дозволило їй наздогнати і обійти Brocard. Остаточний результат в позиціях чи ні – незабаром дізнаємося. Втім, а навіщо ще Rozetka пройшла цей шлях?
Не у всіх, звичайно, в топі справи на позитиві. Незважаючи на те, що пости одеського бренду взуття Lapti збирають по кілька тисяч лайків, з квітня сторінка не тільки не зросла, а й навіть трохи просіла – з 96,8 до 96,2 тисяч підписників. Як результат – втрата двох позицій у рейтингу.
Алло вирушило в “синхронне плавання” з Comfy – по 109 000 фоловерів на брата. При цьому бренди обійшли відразу чотирьох конкурентів за рейтингом – Цитрус, MustHave, Lapti і Всі.Свої. Непогано. Але Цитрус відстає всього на 1000. Схожа ситуація була рік тому в Facebook між Comfy і Цитрус. Хто буде зверху – ще питання.
В цілому, рейтинг обійшовся без новачків. Metro Cash & Carry Ukraine успішно закріпився на 20-му місці і усе ще єдиний, хто представляє FMCG-рітейл в топі сторінок рітейлерів в Instagram.
У першій десятці ТРЦ в Instagram пристрасті менш бурхливі. Сторінки, можна сказати, “чілятся”, додавши за останні місяці максимум тисячу-іншу фоловерів. Виділяються серед інших – ЦУМ Київ і ТРЦ Gulliver, що набрали по 12 000 і 7000 нових шанувальників відпоаідно. У результаті Центральний універмаг обійшов трьох конкурентів і закріпився на другій сходинці рейтингу, змістивши з неї херсонський ТРЦ Fabrika. З такими темпами незабаром ЦУМ буде готовий позмагатися з Forum Lviv за перше місце.
Щільно йдуть за кількістю фоловерів ТРЦ Lubava і аутлет-містечко Мануфактура, а також City Center’и в Одесі та Миколаєві – по 19,8 тисяч фоловерів у перших і по 16,3 тисяч фоловерів – у других. Містика чи співпадіння?
Зовсім сумна історія у Fontan Sky і DreamTown в Instagram – останнім часом ці ТРЦ тільки втрачали фоловерів. 300-400 чоловік – начебто і не багато, але якось все одно журбу на серці визиває. Першому з них вдалося зберегти 10-е місце в топі за рахунок того, що найближчі конкуренти не особливо прагнуть до нових досягнень у вигляді залучення Instagram-аудиторії і плюс-мінус топчуться на місці. А ось DreamTown пощастило менше – столичний гігант змістився з 16-го на 20-е місце.
Читайте також
Рейтинг апреля: топ-20 Instagram-страниц украинских ритейлеров и ТРЦ