
Фармопіка під обстрілами: як Подорожник підтримує країну у часи великої війни


Серед кращих компаній України з управління корпоративною репутацією – торговельні мережі Metro, Ашан, АТБ, Цитрус, Watsons, Золотий вік та інші.
Цей матеріал доступний російською мовою
Агентство PR-Service представило результати V Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні активісти». Переможцями рейтингу стали компанії, які отримали від медіаекспертів та аналітиків галузі найвищий середній бал за такими показниками як Репутаційна стабільність, Медіаактивність, Інноваційний підхід, Іміджевий капітал КСВ і Антикризова стійкість. Детальніше про методологію проведення дослідження можна прочитати на сайті рейтингу. RAU пропонує ознайомитися з його результатами в сфері рітейлу.
У сегменті продуктового рітейлу перше і друге місця розділили всього 0,33 сотих бала. Примітно, що лідерами стали міжнародні мережі з великими торговими форматами – німецький Metro Cash & Carry і французький Ашан. На третьому місці найбільша в Україні мережа магазинів АТБ, а найбільший FMCG-рітейлер за обсягом торговельних площ – Fozzy Group – лише на п’ятому місці.
Кращим рітейлером з управління корпоративною комунікацією в сегменті побутової техніки та електроніки експерти визнали мережу Цитрус. З одного боку, перемога компанії, яка за останні кілька років не раз була помічена в репутаційних скандалах, виглядає несподіваною. З іншого боку, незважаючи на всі складнощі, рітейлеру вдавалося справлятися з кризами і виходити з них з мінімальними втратами. Ну а помітність компанії в інформаційному полі не викликає сумнівів. Втім відрив від другого місця не може не дивувати.
У fashion-рітейлі перші чотири місця рейтингу зайняли міжнародні спортивні бренди New Balance, Adidas, Puma і Nike. Замикає п’ятірку кращих з управління репутацією – один з найбільших fashion-рітейлерів України – Intertop. Також слід зазначити дев’яте місце мережі магазинів жіночого одягу VOVK. Це єдиний український бренд одягу, представлений в десятці кращих.
У сегменті ювелірки перше місце з невеликим відривом зайняла компанія Золотий вік. На другому місці з відставанням всього в один бал – мережа Zarina, а на третьому – ювелірний бренд SOVA. У цьому сегменті п’ять із шести рітейлерів – українські. І навіть представлений в рейтингу шведський бренд Pandora в країні за франшизою розвиває українська компанія MTI.
У сегменті парфумерно-косметичних магазинів перше місце зайняла одна з найбільших мереж drogerie в Україні – Watsons, друге – відносно молодий український рітейлер ISEI, який об’єднує близько 80-ти торгових точок в країні. Замикає трійку лідерів найбільший парфумерний рітейлер України – мережа Brocard.
У сегменті товарів для дому перше місце зайняв данський бренд JYSK, який нещодавно відкрив ювілейний 50-й магазин в Україні. На другому місці мережа Butlers, а на третьому – найбільший український рітейлер – мережа торгових центрів Епіцентр.
У ресторанному бізнесі переможцем стала компанія Gastro Family – Сім’я ресторанів Діми Борисова, яка випередила First Line Group (ЖЗЛ, Улюблений дядя, Дача та інші) на 1,6 бала. У п’ятірку також увійшли Світова карта, Кумпель Груп і Файна Фамілія. Цікаво, що не знайшлося місця в рейтингу для однієї з найбільших ресторанних компаній України iFest.
З інших сфер бізнесу відзначимо перемогу компанії Укрпошта в сегменті доставки (обійшла Нова пошта на 20 балів), а також перше місце Dragon Capital (на 1 бал обійшла UMG Investments і Horizon Capital) в сегменті інвестиційних компаній.
Читайте також –