Рейтинг UANet за квітень: маркетплейси втрачають охоплення
Як змінилися охоплення найпопулярніших в Україні сайтів і найбільших інтернет-торговців в квітні.
За даними Kantar TNS CMeter в квітні поточного року зміни в ТОП 25 найбільш популярних сайтів в Україні були незначними. Перші три місця, незважаючи на невелике зниження охоплень в минулому місяці, як і раніше займають Google.com, Youtube.com і Facebook.com.
Загалом, показники охоплень всіх сайтів рейтингу в минулому місяці продемонстрували негативну динаміку. Не стали виключенням і сайти представлених в ТОП 25 гравців українського ринку e-commerce. Так, охоплення найбільшого інтернет-магазину країни Rozetka в квітні знизилося до 38,57%, в порівнянні з 40,03% місяцем раніше. Менш популярним серед українців у минулому місяці виявився і сайт іншого великого маркетплейсу України Prom.ua, охоплення якого знизилося з 41,74 до 40,83.
Знизилися і показники онлайн-майданчику оголошень про продаж товарів OLX (з 52,36% до 50,2%), а також міжнародного гіганта інтернет торгівлі – Aliexpress (з 22,25% до 18,65 %). Охоплення сайту найбільшого в країні логістичного оператора – Нова пошта в квітні скоротилося з 18,64% до 17,17%).
Повний ТОП 25 виглядає наступним чином:
Рейтинг ТОП 25 найбільш популярних сайтів в Україні за березень можна подивитися тут.
Читайте також –
Як українці купують в інтернеті і чому офлайн все ще актуальний (+інфографіка)