Ребрендинг у рожевих тонах: як Будинок іграшок перетворився на БІ
Що підштовхнуло Будинок іграшок до ребрендингу, якими стануть магазини мережі і чому компанія робить ставку на емоції і споживчий досвід. В ході пройшовшого минулого тижня Retail&Development Business Summit 2016 компанії Будинок іграшок і Fedoriv представили нову концепцію одного з лідерів українського ринку іграшок. Незважаючи на хорошу впізнаваність, Будинок іграшок зважився на ребрендинг, розробивши спільно з … Читати далі Ребрендинг у рожевих тонах: як Будинок іграшок перетворився на БІ
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити