Новини food&beverage: Реберня, F Space, Чорноморка, Politehnikum, Coco та інші

Новини food&beverage: Реберня, F Space, Чорноморка, Politehnikum, Coco та інші

15.03.2021 08:15
  1712
Микола Маранчак

Друга Реберня в Києві, Чорноморка на Троєщині, майбутнє Food Market в мережі ТЦ Епіцентр, перші фуд-холи від Дмитра Борисова на АЗС WOG, бар F Space із крамницею з секс-іграшками біля Арсенальної та інші новини за останній місяць.

Цей текст доступний також російською мовою

Друга Реберня в Києві

Друга Реберня львівського холдингу емоцій !FEST відкриється 16 березня в Києві на вул. Мазепи, 1 – в межах проекту A-Station на Арсенальній. Про це RAU повідомили в PR-відділі Холдингу емоцій !FEST. “Локація на Арсенальній – це простір для водночас трьох наших проектів: Львівської майстерні шоколаду, Реберні та П’яної Вишні. Основа концепції нової Реберні та ж сама, що і на Андріївському узвозі – ребра на наших грилях”, – повідомили в компанії.

Реберня на Арсенальній буде одноповерховою і розрахована на 450 місць. Площа ресторану складе близько 1000 кв. м, з яких 50 кв. м займе Львівська майстерня шоколаду і ще 60 – П’яна Вишня. В меню традиційно можна буде знайти ребра на вогні, скумбрію на грилі, овочеве асорті, фірмове пиво «Зеник» та інше.

Друга Реберня львівського холдингу емоцій !FEST відкриється в Києві 16 березня

Перші фуд-холи від Дмитра Борисова на АЗС WOG

13 березня на АЗК WOG в Києві по вул. Дніпровська набережна, 16 Б, офіційно відкрили ресторани БПШ, Dogz&Burgerz та бар Білий Налив, а наприкінці березня має відбутися відкриття фуд-холу Gastrofamily Market на АЗК за адресою Стеценка, 21. Про це RAU повідомила прес-служба Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова. В меню можно буде знайти класичний та інші види хот-догів – від 39 гривень, шаурму від БПШ – 69 гривень, біляш – 39 гривень, пончики – 19 гривень, келих сидру – 39 гривень, а також бургери, чизбергери та інше. На честь святкового відкриття всіх гостей пригощатимуть фірмовими пончиками від БПШ.

Щодо Gastrofamily Market в АЗК WOG на Стеценка, то тут планують об’єднати п’ять різних ресторанних концепцій від Дмитра Борисова: БПШ (біляші, пончики та шаурма), Pinzarella (римська та неаполітанська піца), Mushlya (свіжі морепродукти: устриці, мідії, лобстери, боули та сендвічі з рибою), Dogz&Burgerz (хот-доги і бургери) та бар Білий Налив з фірмовим алкоголем.

На тести дають пару місяців, аби відкалібрувати все процеси, пізніше планують розширюватися і на інші об’єкти WOG.

Перші фуд-холи від Дмитра Борисова відкриваються на АЗК WOG

Бар F Space із крамницею з секс-іграшками біля Арсенальної

Як повідомляє The Village Україна, заклад площею 70 кв. м знаходиться на вул. Івана Мазепи і задуманий як secret place. В меню пропонують авторську коктейльну карту, декілька сортів крафтового пива та комбучі, легкі закуски та інше. Окрім бару, у закладі також розташована крамниця з товарами українських виробників БДСМ-атрибутики та секс-іграшок. Наприклад, тут продають портупеї, шкіряні девайси, свічки для ігор. На стінах закладу розміщена БДСМ-атрибутика та картини на тему сучасного еротичного мистецтва. Власники кажуть, що планують постійну зміну експозицій.

Також у барі можна послухати вінілові платівки. Відвідувачі самі можуть обирати, яка платівка гратиме наступною. Один із засновників бару планує повністю перемістити власну колекцію вінілу в заклад. Бар працює щовечора, крім вівторка. У неділю до закладу запрошують тільки дівчат.

Перша Чорноморка на Троєщині

Перший заклад мережі Чорноморка на Троєщині почав роботу 12 лютого на проспекті Володимира Маяковського. Як пише The Village Україна, заклад працює у форматі магазину й ресторану, де можна купити в сирому вигляді власний улов закладу з Чорного моря, а також імпортні морепродукти.

Компанія Чорноморка заснована у 2013 році в Києві, поставляє рибу й морепродукти в ресторани та великі маркети Києва, а також в інші міста України. Компанія налічує 11 гастрономічних крамниць Чорноморка. У 2019 році відкрили монопродуктовий формат Анчоусна, франшизи якого працюють у Львові, Білій Церкві, Дніпрі, Ірпені, Полтаві, Вишневому, Запоріжжі й у Києві (Петропавлівська Борщагівка), планується відкриття в Черкасах, Івано-Франківську, Чернігові та Харкові.

Coco в Києві на Мечникова

Власники Mimosa Brooklyn Pizza Ігор Сухомлин та Валерія Гальперіна відкрили 17 лютого в Києві ресторан японської кухні Coco. В меню пропонують класичні японські сашимі, гьодза, севіче та інше. З напоїв пропонують вина, а також саке, соджу, міцніші алкогольні напої та різні коктейлі.

Politehnikum Bistro в Києві

В столиці біля Політехнічного інституту відкрився ресторан-бар інтернаціональної кухня Politehnikum Bistro. Заклад площадь 550 кв. м знаходиться на проспекті Перемоги, 45 та пропонує страви американської, італійської та японської кухні, свіжу натуральну каву, обсмажену на власній ростер-машині, а також велику карту десертів, виготовлених у власному кондитерському цеху й авторське меню коктейлів на барі на другому поверсі Politehnikum. Основним елементом дизайн-концепції бістро стала ідея космосу.

Відвідуваність ресторанів за останній місяць зросла на 20%

Про це повідомляє НВ. «У модні й дорогі київські заклади ввечері в п’ятницю не потрапити — всі столики зайняті», — говорить співвласник мережі Pastateca і ресторану Гіві Рубінштейн Максим Храмов. У Києві сформувався відкладений попит, багато гостей побоюються нового локдауну, тому частіше відвідують заклади громадського харчування.

За його даними, кількість гостей у березні зросла в середньому на 30% у порівнянні з лютим. Дуже хорошим виявився й лютий. «У Міністерстві охорони здоров’я кажуть про зростання захворюваності, та попереджають про можливий новий локдаун. Тому споживачі не відкладають похід до ресторанів, оскільки побоюються, що заклади згодом знову закриють», – говорить генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова.

За даними Ресторанного консалтингу, якщо на початку 2020 року в Україні працювало майже 18 000 закладів громадського харчування, то вже в 2021 році — десь 15 000. У Києві їх кількість за цей же період скоротилася з 2200 до 1850 об’єктів.

Відвідуваність ресторанів за останній місяць зросла на 20%

Читайте також

Новини food&beverage: Burger King, KFC, McDonald’s, БПШ, Хлібний та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку