
Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka


Друга Реберня в Києві, Чорноморка на Троєщині, майбутнє Food Market в мережі ТЦ Епіцентр, перші фуд-холи від Дмитра Борисова на АЗС WOG, бар F Space із крамницею з секс-іграшками біля Арсенальної та інші новини за останній місяць.
Цей текст доступний також російською мовою
Друга Реберня львівського холдингу емоцій !FEST відкриється 16 березня в Києві на вул. Мазепи, 1 – в межах проекту A-Station на Арсенальній. Про це RAU повідомили в PR-відділі Холдингу емоцій !FEST. “Локація на Арсенальній – це простір для водночас трьох наших проектів: Львівської майстерні шоколаду, Реберні та П’яної Вишні. Основа концепції нової Реберні та ж сама, що і на Андріївському узвозі – ребра на наших грилях”, – повідомили в компанії.
Реберня на Арсенальній буде одноповерховою і розрахована на 450 місць. Площа ресторану складе близько 1000 кв. м, з яких 50 кв. м займе Львівська майстерня шоколаду і ще 60 – П’яна Вишня. В меню традиційно можна буде знайти ребра на вогні, скумбрію на грилі, овочеве асорті, фірмове пиво «Зеник» та інше.
13 березня на АЗК WOG в Києві по вул. Дніпровська набережна, 16 Б, офіційно відкрили ресторани БПШ, Dogz&Burgerz та бар Білий Налив, а наприкінці березня має відбутися відкриття фуд-холу Gastrofamily Market на АЗК за адресою Стеценка, 21. Про це RAU повідомила прес-служба Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова. В меню можно буде знайти класичний та інші види хот-догів – від 39 гривень, шаурму від БПШ – 69 гривень, біляш – 39 гривень, пончики – 19 гривень, келих сидру – 39 гривень, а також бургери, чизбергери та інше. На честь святкового відкриття всіх гостей пригощатимуть фірмовими пончиками від БПШ.
Щодо Gastrofamily Market в АЗК WOG на Стеценка, то тут планують об’єднати п’ять різних ресторанних концепцій від Дмитра Борисова: БПШ (біляші, пончики та шаурма), Pinzarella (римська та неаполітанська піца), Mushlya (свіжі морепродукти: устриці, мідії, лобстери, боули та сендвічі з рибою), Dogz&Burgerz (хот-доги і бургери) та бар Білий Налив з фірмовим алкоголем.
На тести дають пару місяців, аби відкалібрувати все процеси, пізніше планують розширюватися і на інші об’єкти WOG.
Як повідомляє The Village Україна, заклад площею 70 кв. м знаходиться на вул. Івана Мазепи і задуманий як secret place. В меню пропонують авторську коктейльну карту, декілька сортів крафтового пива та комбучі, легкі закуски та інше. Окрім бару, у закладі також розташована крамниця з товарами українських виробників БДСМ-атрибутики та секс-іграшок. Наприклад, тут продають портупеї, шкіряні девайси, свічки для ігор. На стінах закладу розміщена БДСМ-атрибутика та картини на тему сучасного еротичного мистецтва. Власники кажуть, що планують постійну зміну експозицій.
Також у барі можна послухати вінілові платівки. Відвідувачі самі можуть обирати, яка платівка гратиме наступною. Один із засновників бару планує повністю перемістити власну колекцію вінілу в заклад. Бар працює щовечора, крім вівторка. У неділю до закладу запрошують тільки дівчат.
Перший заклад мережі Чорноморка на Троєщині почав роботу 12 лютого на проспекті Володимира Маяковського. Як пише The Village Україна, заклад працює у форматі магазину й ресторану, де можна купити в сирому вигляді власний улов закладу з Чорного моря, а також імпортні морепродукти.
Компанія Чорноморка заснована у 2013 році в Києві, поставляє рибу й морепродукти в ресторани та великі маркети Києва, а також в інші міста України. Компанія налічує 11 гастрономічних крамниць Чорноморка. У 2019 році відкрили монопродуктовий формат Анчоусна, франшизи якого працюють у Львові, Білій Церкві, Дніпрі, Ірпені, Полтаві, Вишневому, Запоріжжі й у Києві (Петропавлівська Борщагівка), планується відкриття в Черкасах, Івано-Франківську, Чернігові та Харкові.
Власники Mimosa Brooklyn Pizza Ігор Сухомлин та Валерія Гальперіна відкрили 17 лютого в Києві ресторан японської кухні Coco. В меню пропонують класичні японські сашимі, гьодза, севіче та інше. З напоїв пропонують вина, а також саке, соджу, міцніші алкогольні напої та різні коктейлі.
В столиці біля Політехнічного інституту відкрився ресторан-бар інтернаціональної кухня Politehnikum Bistro. Заклад площадь 550 кв. м знаходиться на проспекті Перемоги, 45 та пропонує страви американської, італійської та японської кухні, свіжу натуральну каву, обсмажену на власній ростер-машині, а також велику карту десертів, виготовлених у власному кондитерському цеху й авторське меню коктейлів на барі на другому поверсі Politehnikum. Основним елементом дизайн-концепції бістро стала ідея космосу.
Про це повідомляє НВ. «У модні й дорогі київські заклади ввечері в п’ятницю не потрапити — всі столики зайняті», — говорить співвласник мережі Pastateca і ресторану Гіві Рубінштейн Максим Храмов. У Києві сформувався відкладений попит, багато гостей побоюються нового локдауну, тому частіше відвідують заклади громадського харчування.
За його даними, кількість гостей у березні зросла в середньому на 30% у порівнянні з лютим. Дуже хорошим виявився й лютий. «У Міністерстві охорони здоров’я кажуть про зростання захворюваності, та попереджають про можливий новий локдаун. Тому споживачі не відкладають похід до ресторанів, оскільки побоюються, що заклади згодом знову закриють», – говорить генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова.
За даними Ресторанного консалтингу, якщо на початку 2020 року в Україні працювало майже 18 000 закладів громадського харчування, то вже в 2021 році — десь 15 000. У Києві їх кількість за цей же період скоротилася з 2200 до 1850 об’єктів.
Читайте також
Новини food&beverage: Burger King, KFC, McDonald’s, БПШ, Хлібний та інші