Підсумки RAU workshop «Лідерство за допомогою комунікацій у воєнний час»

Підсумки RAU workshop «Лідерство за допомогою комунікацій у воєнний час»

11.07.2023 08:30
  1352
Костянтин Симоненко

Асоціація рітейлерів України 6 липня провела офлайн-зустріч, під час якої учасники поділилися досвідом та обговорили актуальні інструменти маркетингу, методи стимулювання продажів та КСВ під час війни.

Подія відбулася в Києві за адресою вул. Хрещатик, 25 в просторі First Conference Hall. Учасниками заходу стали представники таких компаній як Arricano Group, Auchan Україна, Cleaning Pro Group, Comfy, Eldorado, Fozzy Group, KFC, IDNT, Karcher, LC Waikiki, Meest Пошта, Moyo, PwC Україна, RDA, Sova, Varus, Watsons, YUKI, Yves Rocher, Антошка, БФК Gulliver, Домашній маркет, Епіцентр, КОЛО, МХП, Пчілка маркет, Територія мінімальних цін, Укрзолото, Файно маркет, Фокстрот та інші

Спочатку з вітальним словом до учасників звернулася CEO Асоціації рітейлерів України Оксана Приходько, а вже програму заходу відкрила його модератор – партнер агенції Prcom Олена Яковенко. Перед виступом кожного зі спікерів вона наводила цікаву статистику за відповідною темою, підкреслюючи її актуальність. 

Перший блок питань, запропонованих до обговорення, відкрила маркетинг та e-commerce директор Comfy Марія Назаренко, яка виступила з презентацією на тему “Маркетинг #намберван: чому навіть під час війни треба не боятися збільшувати свою присутність”. Зокрема, в легкій та доступній манері вона розповіла про те, як мережі вдалося балансувати продажі, соціальні проекти та гумор у найскладніший період війни. А також переконливо показала на конкретних прикладах, чому варто більше інвестувати в маркетинг, навіть коли менше йде продажів. На додачу, теж на конкретних кейсах, учасники заходу змогли побачити, що таке сміливий маркетинг – повідомлення чи час, коли виходити в ефір.

Наступними взяли слово HR-директор Auchan Україна Дмитро Товстолуг та провідний фахівець з КСВ Auchan Україна Злата Костюк. Їх презентація під назвою “КСВ під час війни” була присвячена співпраці з благодійними фондами, допомозі населенню України та програмам підтримки співробітників як прояву впевненості в сьогоденні та майбутньому. Зокрема, про виділення 100 000 євро на підтримку соціальних ініціатив, а також чому, попри війну, не зупинили програми допомоги громадським організаціям на прикладі кейсу Фундації Auchan.

На завершення першої панелі з презентацією “Як завдяки створенню суспільно корисних проектів стимулювати продажі” виступила заступник голови ТОВ “Епіцентр К” з реклами, маркетингу та комунікацій Ірина Шинкаренко. Вона розказала, що працювати, платити заробітну плату і податки – вже недостатньо. Бізнес має створювати цінність для країни, її оборони та допомагати, де це тільки можливо. І показала як КСВ-проекти створюють додаткові можливості для допомоги іншим людям чи партнерам. Зокрема, як з-поміж багатьох запитів виокремити свою нішу та які є критерії успішного вибору для системної роботи.

Більш детально дізнатися про практичну реалізацію запропонованих методів учасники заходу могли під час кава-брейку.

Обговорення та активний обмін досвідом продовжувалися до самого початку другої панелі, яку відкрила директор з маркетингу мережі Територія мінімальних цін Наталія Хомік. Її розлога презентація на тему “Актуальні на часі інструменти маркетингу” викликала неабияку цікавіть. Перш за все тому, що маркетолог з 20-річним досвідом чітко й коротко показувала, що актуальними є всі інструменти маркетингу, але є нюанси, які потрібно враховувати в маркетинговому міксі.

Зокрема, Територія мінімальних цін використовує весь мікс інструментів, але весь час адаптує їх застосування під поточну ситуацію. Це стосувалося й набору так званих «чотирьох P»:

  • Product. Які товари актуальні на часі, як працюють колаборації, а також благодійність і допомога ЗСУ.
  • Place. В рітейлі торговий простір – це частина продукту. В 2022 році це було менш важливим. Важливо було, щоб магазини працювали, але у 2023 році клієнти і бізнеси вже адаптувалися до реалій війни і знову привабливість простору стала важливою. На часі оновлення форматів.
  • Price. Актуально на часі все, що допомагає клієнтам економити – низькі ціни, акції, знижки, бонусна програма.
  • Promotion. Актуальні на часі маркетингові кампанії, воронка продажів і нові канали комунікацій.

У завершальній презентації на тему “Тренди SMM-2023: як встигати за трендами і не втратити автентичність бренду” директор з маркетингу SOVA Кристина Башлій розповіла про загальні тренди, а також, що саме спрацювало для SOVA як виробника та рітейлера ювелірних виробів. Тут особливо цінним був практичний досвід реалізації різних технік та каналів, зокрема, месенджерів і чат-ботів, аналіз допущених помилок та вдалі рішення. На додачу у презентації були дані відповіді компанії на питання створення контенту в 2023 році: чи це має бути суто творча чи системна робота.

Після завершення офіційної частини плідний нетворкінг продовжився у неформальній атмосфері.

Ще більше фото з події – дивіться в огляді RAU.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку