RAU Workshop: Діджитал-стратегії для омніканального ритейлу – як завоювати увагу покупця у 2025 році

RAU Workshop: Діджитал-стратегії для омніканального ритейлу – як завоювати увагу покупця у 2025 році

13.03.2025 10:55
  1025
Ковтун Юлія

Онлайн-шопінг продовжує зростати, конкуренція стає ще жорсткішою, а ритейлерам доводиться адаптуватися до нових викликів. Як ефективно залучати трафік, утримувати клієнтів і вибудовувати омніканальні стратегії? Відповіді на ці питання дадуть експерти на RAU Workshop: “Діджитал-стратегії для омніканального ритейлу”, організованому Retail Association of Ukraine у партнерстві з Promodo.

Захід стане майданчиком для обговорення ключових тенденцій у ритейлі, реальних кейсів та ефективних маркетингових стратегій, що дозволять бізнесу розвиватися навіть у висококонкурентних умовах.

  • Дата: 19 березня 2025 року
  • Час: 14:00 – 17:30
  • Локація: м. Київ, вул. Хрещатик, 25, Kyiv Hall

Захід лише для членів і партнерів RAU!

Реєстрація на подію відкрита до 18 березня до 15:00!

 

Спікери події:

  • Олексій Хавіло, LT команди Customer Success Development в Promodo
  • Владислав Трішкін, SEO Team Lead Promodo
  • Григорій Молодчик, операційний директор e-commerce Goodwine
  • Олеся Мірус, Head of Digital Marketing Goodwine
  • Анна Луганська, CMO мережі Varus
  • Антон Юмаєв, CMO мережі Дубок
  • Костянтин Доронін, СЕО мережі ISEI
  • Іван Чивкін, директор з операцій та розвитку мережі Антошка

Що буде на заході

  • Аналітика ключових трендів e-сommerce у 2025 році
  • Практичні кейси з ефективного залучення трафіку та збільшення продажів
  • Панельна дискусія з топовими маркетинговими експертами
  • Обговорення стратегій утримання клієнтів та оптимізації digital-просування

Програма заходу

14:00 – 14:30 – Реєстрація, вітальна кава. Час для знайомства з учасниками та неформального спілкування.

14:30 – 15:00 – презентація “Тенденції в e-сommerce 2025”

Ключові тези виступу:

  1. Онлайн-шопінг продовжує зростати завдяки зручності та економії. Які категорії лідирують
  2. Споживачі стають більш раціональними у виборі, бренд відіграє меншу роль. Ключовий фактор – асортимент, який потрібно постійно адаптувати до запитів клієнтів.
  3. Як великий бізнес активізує зусилля для утримання та розширення своєї частки. Головні виклики: зменшення населення, ослаблення гривні та посилення конкуренції з китайськими маркетплейсами. 
  4. Фокус на утриманні клієнтів через додаток і стратегії ретеншену, як головні пріоритети.

Спікер: 

  • Олексій Хавіло, LT команди Customer Success Development в Promodo

15:00 – 15:40 – презентація-кейс Promodo & Goodwine Як залучати трафік та отримувати продажі, якщо ви не великий маркетплейс?

Ключові тези виступу:

  1. Попит іs a key. Чому важливо аналізувати попит в категорії? У чому фактична користь для бізнесу? Чим це може бути корисним для інших каналів?
  2. Концентрація на правильних речах та пріоритетах. Що робити, якщо в ніші величезна конкуренція, і вона сконцентрована на групі високочастотних сторінок?
  3. Приклад Goodwine з опрацювання сторінок фільтрів + та наші результати

Спікери: 

  • Владислав Трішкін, SEO Team Lead Promodo
  • Григорій Молодчик, операційний директор e-commerce  Goodwine або Олеся Мірус, Head of Digital Marketing goodwine
  • Олеся Мірус, Head of Digital Marketing Goodwine

 

15:40 – 16:00 – кава-пауза

16:00 – 17:20 – панельна дискусія “Як ритейлерам з фокусом на офлайн боротися за увагу користувачів в онлайн”

Ключові тези дискусії:

  1. Як змінився підхід до онлайн-просування протягом останніх років, та які головні фокуси ви винесли для стратегії просування 2025?
  2. Які тенденції простежуються у факторах вибору користувачами компанії серед конкурентів, коли йдеться про онлайн-покупки? (Умови доставки, акції, наявність офлайн-магазину в радіусі дому/роботи, асортимент тощо)
  3. Омніканальний маркетинг: як компанії будують стратегії взаємодії з клієнтами на основі їхнього customer journey? Чи відслідковують компанії ROPO та як? 
  4. Як компанії використовують дані своїх CRM та CDP систем для покращення ефективності?
  5. Наскільки важливо ритейлерам мати мобільний застосунок? Як він впливає на утримання та повернення користувачів?
  6. Які AI інструменти компанії використовують у команді маркетингу? Як це допомагає?

Експерти панельної дискусії:

  • Анна Луганська, CMO мережі Varus
  • Антон Юмаєв, CMO мережі Дубок
  • Костянтин Доронін, СЕО мережі ISEI
  • Іван Чивкін, директор з операцій та розвитку мережі Антошка

Модератор: Олексій Хавіло, LT команди Customer Success Development в Promodo

17:20 – завершення події, нетворкінг за чашкою кави.

Чому варто взяти участь?

  • Актуальні інсайти про тренди e-сommerce та digital-маркетингу
  • Практичні кейси від провідних компаній
  • Можливість поставити запитання експертам ринку
  • Нові знайомства та бізнес-контакти

Захід лише для членів і партнерів RAU!

Реєстрація на подію відкрита до 18 березня до 15:00!


Ви можете приєднатися до членів RAU. Детальніше про членство в Асоціації ритейлерів України.


Контакти для запитань:


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку