Онлайн-шопінг продовжує зростати, конкуренція стає ще жорсткішою, а ритейлерам доводиться адаптуватися до нових викликів. Як ефективно залучати трафік, утримувати клієнтів і вибудовувати омніканальні стратегії? Відповіді на ці питання дадуть експерти на RAU Workshop: “Діджитал-стратегії для омніканального ритейлу”, організованому Retail Association of Ukraine у партнерстві з Promodo.
Захід стане майданчиком для обговорення ключових тенденцій у ритейлі, реальних кейсів та ефективних маркетингових стратегій, що дозволять бізнесу розвиватися навіть у висококонкурентних умовах.
- Дата: 19 березня 2025 року
- Час: 14:00 – 17:30
- Локація: м. Київ, вул. Хрещатик, 25, Kyiv Hall
Захід лише для членів і партнерів RAU!
Реєстрація на подію відкрита до 18 березня до 15:00!

Спікери події:

- Олексій Хавіло, LT команди Customer Success Development в Promodo
- Владислав Трішкін, SEO Team Lead Promodo
- Григорій Молодчик, операційний директор e-commerce Goodwine
- Олеся Мірус, Head of Digital Marketing Goodwine
- Анна Луганська, CMO мережі Varus
- Антон Юмаєв, CMO мережі Дубок
- Костянтин Доронін, СЕО мережі ISEI
- Іван Чивкін, директор з операцій та розвитку мережі Антошка
Що буде на заході
- Аналітика ключових трендів e-сommerce у 2025 році
- Практичні кейси з ефективного залучення трафіку та збільшення продажів
- Панельна дискусія з топовими маркетинговими експертами
- Обговорення стратегій утримання клієнтів та оптимізації digital-просування
Програма заходу
14:00 – 14:30 – Реєстрація, вітальна кава. Час для знайомства з учасниками та неформального спілкування.
14:30 – 15:00 – презентація “Тенденції в e-сommerce 2025”
Ключові тези виступу:
- Онлайн-шопінг продовжує зростати завдяки зручності та економії. Які категорії лідирують
- Споживачі стають більш раціональними у виборі, бренд відіграє меншу роль. Ключовий фактор – асортимент, який потрібно постійно адаптувати до запитів клієнтів.
- Як великий бізнес активізує зусилля для утримання та розширення своєї частки. Головні виклики: зменшення населення, ослаблення гривні та посилення конкуренції з китайськими маркетплейсами.
- Фокус на утриманні клієнтів через додаток і стратегії ретеншену, як головні пріоритети.
Спікер:
- Олексій Хавіло, LT команди Customer Success Development в Promodo
15:00 – 15:40 – презентація-кейс Promodo & Goodwine “Як залучати трафік та отримувати продажі, якщо ви не великий маркетплейс?”
Ключові тези виступу:
- Попит іs a key. Чому важливо аналізувати попит в категорії? У чому фактична користь для бізнесу? Чим це може бути корисним для інших каналів?
- Концентрація на правильних речах та пріоритетах. Що робити, якщо в ніші величезна конкуренція, і вона сконцентрована на групі високочастотних сторінок?
- Приклад Goodwine з опрацювання сторінок фільтрів + та наші результати
Спікери:
- Владислав Трішкін, SEO Team Lead Promodo
- Григорій Молодчик, операційний директор e-commerce Goodwine або Олеся Мірус, Head of Digital Marketing goodwine
- Олеся Мірус, Head of Digital Marketing Goodwine
15:40 – 16:00 – кава-пауза
16:00 – 17:20 – панельна дискусія “Як ритейлерам з фокусом на офлайн боротися за увагу користувачів в онлайн”
Ключові тези дискусії:
- Як змінився підхід до онлайн-просування протягом останніх років, та які головні фокуси ви винесли для стратегії просування 2025?
- Які тенденції простежуються у факторах вибору користувачами компанії серед конкурентів, коли йдеться про онлайн-покупки? (Умови доставки, акції, наявність офлайн-магазину в радіусі дому/роботи, асортимент тощо)
- Омніканальний маркетинг: як компанії будують стратегії взаємодії з клієнтами на основі їхнього customer journey? Чи відслідковують компанії ROPO та як?
- Як компанії використовують дані своїх CRM та CDP систем для покращення ефективності?
- Наскільки важливо ритейлерам мати мобільний застосунок? Як він впливає на утримання та повернення користувачів?
- Які AI інструменти компанії використовують у команді маркетингу? Як це допомагає?
Експерти панельної дискусії:
- Анна Луганська, CMO мережі Varus
- Антон Юмаєв, CMO мережі Дубок
- Костянтин Доронін, СЕО мережі ISEI
- Іван Чивкін, директор з операцій та розвитку мережі Антошка
Модератор: Олексій Хавіло, LT команди Customer Success Development в Promodo
17:20 – завершення події, нетворкінг за чашкою кави.
Чому варто взяти участь?
- Актуальні інсайти про тренди e-сommerce та digital-маркетингу
- Практичні кейси від провідних компаній
- Можливість поставити запитання експертам ринку
- Нові знайомства та бізнес-контакти

Захід лише для членів і партнерів RAU!
Реєстрація на подію відкрита до 18 березня до 15:00!
Ви можете приєднатися до членів RAU. Детальніше про членство в Асоціації ритейлерів України.
Контакти для запитань: