9 квітня, Київ, офлайн: RAU Workshop: “Курс на e-commerce: перспективи для бізнесу та успішні кейси”
Асоціація ритейлерів України запрошує на RAU Workshop 2024 “Курс на e-commerce: перспективи для бізнесу та успішні кейси”, який присвячений ключовим аспектам та новим горизонтам у сфері електронної комерції.
Подія відбудеться 9 квітня у First Conference Hall, де зберуться провідні експерти та практики ритейлу для обговорення перспектив розвитку e-commerce, аналізу успішних кейсів та визначення основних тенденцій і орієнтирів на майбутнє.
Головні тези заходу:
- Основні напрацювання 2023 року: показники, досягнення, тенденції.
- Фокус у 2024 році: орієнтири на якісні чи кількісні показники.
- Успішні кейси – практичні результати.
- Динаміка та тенденції e-commerce по секторам ритейлу.
Подія доступна лише для членів і партнерів RAU
- Дата: 9 квітня
- Тривалість: 14:30 – 18:00 (реєстрація з 14:00)
- Місце проведення: м. Київ, вул. Хрещатик, 25 (First Conference Hall) / локація слугує укриттям.
- Організатор: Retail Association of Ukraine
- Умови участі: подія доступна лише для членів і партнерів RAU
Програма заходу
14:00 – 14:30 – Реєстрація. Вітальна кава
14:30 – 15:00 – Павло Капелюшний, Head of Customer Success Promodo та Ольга Румянцева, СМО MauDau.
Презентація “Retention у фокусі: Як підняти LTV клієнтів”
Тези виступу:
- RFM-аналіз;
- побудова сегментів на основі задач бізнесу;
- оптимізація взаємодії з клієнтом;
- ефективна програма лояльності на основі RFM-аналізу;
- прогнозування повторних покупок.
15:00 – 15:30 – Максим Федорук, Head of SEO Фокстрот
Презентація: “Як змінюється пошукова видача Google. Наслідки для e-commerce”
Тези виступу:
- Google Search’s Core Updates. Ключові зміни в ранжуванні сайтів;
- тренд на штучний інтелект: плюси та ризики;
- вплив омніканального маркетингу та поведінкових факторів на ранжування сайтів.
15:30 – 16:00 – Владислав Зеленко, Head of Digital Marketing e-commerce Varus
Презентація “Від першої покупки до постійного клієнта. Як переконатись, що маркетингова стратегія працює?”
Тези виступу:
- varus.ua у 2023 році;
- перший клієнт і постійний клієнт, в чому основні відмінності;
- стратегії залучення і утримання клієнтів, які використовує varus.ua;
- як переконатись, що маркетингові стратегії працюють.
16:00 – 16:30 – Кава-пауза.
16:30 – 17:00 – Віталій Скрипченко, в.о. директора омніканального направлення Епіцентр
Презентація: “Еpicentrk.ua – стати ближче до покупця. Центри видачі та поштомати”
Тези виступу:
- хто найбільше заробляє в онлайні?
- результати експансії в 2023 та плани на 2024 рік.
17:00 – 17:30 – Денис Рогачов, e-commerce Director MasterZoo
Презентація: “Практичний кейс – Шлях від мультиканальності до омніканальності”
Тези виступу:
- як змінився онлайн ринок зоотоварів у 2023 році та позиції ключових гравців;
- як уникнути ключових помилок у розвитку власного E-commerce;
- якість омніканалності в компанії залежить від фокусу CEO;
- омніканальність це довго і дорого.
17:30 – 18:00 – Нетворкінг за чашкою кави
Подія доступна лише для членів і партнерів RAU
Контактна особа з питань участі та реєстрації:
- Наталя Підвишенна – клієнт-менеджерка Асоціації ритейлерів України
- +380 50 313 74 53
- n.pidvyshenna@rau.ua