
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


Асоціація ритейлерів України запрошує на RAU Workshop 2024 “Курс на e-commerce: перспективи для бізнесу та успішні кейси”, який присвячений ключовим аспектам та новим горизонтам у сфері електронної комерції.
Подія відбудеться 9 квітня у First Conference Hall, де зберуться провідні експерти та практики ритейлу для обговорення перспектив розвитку e-commerce, аналізу успішних кейсів та визначення основних тенденцій і орієнтирів на майбутнє.
Головні тези заходу:
14:00 – 14:30 – Реєстрація. Вітальна кава
14:30 – 15:00 – Павло Капелюшний, Head of Customer Success Promodo та Ольга Румянцева, СМО MauDau.
Презентація “Retention у фокусі: Як підняти LTV клієнтів”
Тези виступу:
15:00 – 15:30 – Максим Федорук, Head of SEO Фокстрот
Презентація: “Як змінюється пошукова видача Google. Наслідки для e-commerce”
Тези виступу:
15:30 – 16:00 – Владислав Зеленко, Head of Digital Marketing e-commerce Varus
Презентація “Від першої покупки до постійного клієнта. Як переконатись, що маркетингова стратегія працює?”
Тези виступу:
16:00 – 16:30 – Кава-пауза.
16:30 – 17:00 – Віталій Скрипченко, в.о. директора омніканального направлення Епіцентр
Презентація: “Еpicentrk.ua – стати ближче до покупця. Центри видачі та поштомати”
Тези виступу:
17:00 – 17:30 – Денис Рогачов, e-commerce Director MasterZoo
Презентація: “Практичний кейс – Шлях від мультиканальності до омніканальності”
Тези виступу:
17:30 – 18:00 – Нетворкінг за чашкою кави
Контактна особа з питань участі та реєстрації: