21 травня RAU-вебінар “Дані як основний актив рітейлу. Робота з даними для омніканальних рітейлерів”
21 травня Асоціація рітейлерів України проведе онлайн-зустріч, спікерами якої виступлять Ярослав Шкарупа – співзасновники NeuCurrent, Нікіта Шпірт – керівник діджитал-напрямку Arber та Дмитро Бондаренко – е-commerce директор Building Mall. Модератор: Богдан Шкарупа – співзасновники NeuCurrent.
Цей текст доступний також російською мовою
Запрошуємо взяти участь в онлайн-конференції “Дані як основний актив рітейлу. Робота з даними для омніканальних рітейлерів”. Захід пройде під егідою компанії NeuCurrent.
- Дата: 21 травня
- Час: 16:00 – 17:30
*Участь безкоштовна.
Теми онлайн-зустрічі:
1. Що значить дані як актив? Дані для зростання бізнесу
2. Як організувати дані, щоб уникнути численних дорогих інтеграцій
3. Як сформувати пропозиції для кожного клієнта індивідуально на всьому клієнтському шляху
4. Як автоматизувати маркетинг і регулярні комунікації з клієнтом
Спікери:
Ярослав Шкарупа, співзасновник NeuCurrent
Перед NeuCurrent Ярослав працював як Data Science інженер у Лондоні.
Ярослав закінчив Києво-Могилянську академію та Університет Гронінген у Нідерландах, де він вивчав комп’ютерну інженерію та машинне навчання.
NeuCurrent пропонує омніканальним рітейлерам платформу для персональної взаємодії з клієнтами та централізованої інтеграції даних. Платформа дозволяє збільшувати продажі за рахунок персоналізації, автоматизувати маркетинг і аналітику, отримати повний контроль над своїми даними.
Дмитро Бондаренко, Е-commerce директор Building Mall
До лютого 2020 року Дмитро обіймав посаду e-commerce-директора мережі Будинок Іграшок, де пропрацював понад 3,5 років – з липня 2016-го. Раніше також займав керівні посади в мережах магазинів побутової техніки та електроніки Фокстрот, Технополіс, Eldorado, Samsung.
Новим місцем роботи топ-менеджера стала компанія Building Mall, де Бондаренко також зайняв пост глави e-commerce. Раніше про плани розвивати мережу гіпермаркетів будматеріалів під однойменним брендом заявив столичний девелопер Вагіф Алієв. За словами бізнесмена, вони будуть розташовуватися в його торгово-розважальних центрах, займаючи площу до 40 000 кв.м. Алієв також повідомляв, що цей проект він планує розвивати спільно із зарубіжними бізнес-партнерами, проте не став розкривати інших подробиць.
Нікіта Шпірт, керівник діджитал-напрямку Arber
Arber – це сімейний бізнес, який починався з невеликого ательє в 90-х, а тепер налічує 120 офлайн-магазинів в різних регіонах України і 5 фабрик з пошиття одягу та аксесуарів.
Arber Fashion Group – одна з найбільших компаній у своєму сегменті в Східній Європі, управляє мережею магазинів і великими виробничими потужностями в Україні. Історія компанії Arber Group почалася в 1990 році, за цей час вона пройшла успішний шлях від невеликого сімейного ательє до глобальної компанії і національного лідера в своєму сегменті, якому вдається органічно об’єднувати кращі традиції створення та інновації в дизайні, виробництві та дистрибуції одягу.
Модератор:
Богдан Шкарупа, співзасновник NeuCurrent
Перед NeuCurrent також став співзасновником компанії DataSine. Працював директором у Deutsche Bank у Лондоні.
NeuCurrent впроваджує персоналізовані рекомендації і комунікації, збільшуючи продажі для своїх клієнтів. Для багатьох рітейлерів активна взаємодія з існуючими клієнтами стала особливо важливою в період, коли оффлайн магазини не можуть працювати в нормальному режимі. Система рекомендацій і комунікацій NeuCurrent працює за принципом “Є завжди що запропонувати клієнту” та дозволяє підібрати товари, промо кампанії, бренди для кожного клієнта в реальному часі протягом всього клієнтського шляху. результаті впровадження клієнти досягли
• збільшення конверсії на 25%
• збільшення продаж від рекомендацій в 3 рази
• 10% продаж на веб сайті від рекомендацій
- Дата: 21 травня
- Час: 16:00 – 17:30
Контактна особа з питань реєстрації:
Олеся Кобцева / Client manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua