Як пройшов ХI RAU Summit 2024 – підсумкова подія року в ритейлі та девелопменті (фоторепортаж)

Як пройшов ХI RAU Summit 2024 – підсумкова подія року в ритейлі та девелопменті (фоторепортаж)

07.12.2024 11:25
  1069
Костянтин Симоненко

4 грудня в КВЦ Парковий пройшов XI RAU Summit 2024 – підсумкова подія року для власників і топ-менеджерів компаній сфер роздрібної торгівлі, торговельної нерухомості та B2B сектору. Говорили про новітні тенденції, інноваційні технології та найуспішніші кейси, які вже працюють у сфері ритейлу, перспективи розвитку галузі та багато чого іншого.

Цьогоріч ключовою на саміті стала тема «Інвестиції в ефективність та розвиток». Спікери ділилися практичними рішеннями щодо оптимізації бізнес-процесів, покращення клієнтського досвіду та впровадження діджиталізаційних стратегій. Також учасники заходу ознайомилися з прогнозами на майбутнє, зокрема щодо ринкових умов, споживчих трендів та можливих викликів.

Загалом на заході виступило більше 40 спікерів, що представляють різні напрямки сфери торгівлі, девелопменту і сегменту В2В. Зокрема, CEO Dragon Capital Томаш Фіала, голова правління Ощадбанк Сергій Наумов, CEO групи компаній ОККО Василь Даниляк, член ради директорів BGV Group Management Сергій Войцеховський, співзасновник WR Group Петро Пуняк, міжнародний комерційний директор Nhood Holding та CEO Nhood Ukraine Ганна Корягіна, голова УРТЦ та операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин, генеральний директор ТОВ «Новус Україна» Марк Петкевич, International Leasing and Expansion Director Sinsay Анна Марсова, CEO Comfy Ігор Хижняк, директор з розвитку McDonald’s в Україні Віталій Стефурак, генеральний директор БФК Gulliver Ірина Круппа, співвласник Нова пошта Володимир Поперешнюк, співзасновниця Галя Балувана та Wesoła Pani Алла Теліга та багато інших.

На RAU Summit 2024 зібралися перші особи ключових гравців сфер роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості, представники інвесторів та фінансових організацій, консультанти і виробники – співробітники таких компаній, як Епіцентр, Eva, Аврора, Алло, Rozetka, Сільпо, Укрзолото, Comfy, WOG, Lviv Croissants, ТРЦ Respublika Park, ТРЦ Подоляни, Порт Сіті Груп, Alef Estate, Dragon Capital, Ощадбанк, Київстар, Num8erz, Uklon Delivery тощо.

Традиційно з привітальним словом до учасників саміту звернувся співзасновник та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук. Він зокрема зазначив, що саме у цьому році асоціація перетнула межу у 100 членів й наразі налічує 114 учасників. Вони за своїм оборотом вони запезпечують 62% виторга всього українського офіційного ритейлу. У своєму виступі Андрій відзначив важливість інвестицій в розвиток та підвищення ефективності роботи мереж, що частково є вимушеним кроком через брак персоналу, вимкнення енергопостачання та іншми проблемами, спричинені війною. А також навів приклади компаній, які активно фінансують свій розвиток. Серед них MasterZoo, Comfy, Аврора, Епіцентр, Sinsay, ОККО та інші.

Голова та співзасновник Асоціації ритейлерів України Андрій Жук відмітив розширення кола членів RAU

Всього програма саміту включала в себе сім тематичних блоків. Перша сесія була присвячена аналізу динаміки розвитку галузі в 2024 році. Відкрила сесію керівниця відділу аналітики Асоціації ритейлерів України Яна Єрмакова, яка представила чергове ексклюзивне аналітичне дослідження під назвою “Географія ритейлу”. На основі даних мереж, які є членами RAU, була зібрана та узагальнена інформація про те, як змінилася географія ритейлу за 10 місяців 2024 року та яка динаміка розвитку галузі по регіонам.

Керівниця відділу аналітики Асоціації ритейлерів України Яна Єрмакова показала ключові зміни в географії ритейлу

Надалі Яна Єрмакова разом з експертом з бізнес-розвідки YouControl Максимом Зінченко представили результати дослідження даних за оборотами українського ритейлу. Нагадаємо, що Асоціація ритейлерів України ексклюзивно з компанією YouControl (продукт YС.Market), яка виступає інформаційним аналітичним партнером, вже вдруге оцінюють торговельний оборот мереж. На основі податкової звітності та враховуючи поквартальну динаміку кожного сегменту ритейлу в 2024 році, дослідники порівняли дані минулого року, аби за рахунок перехресного аналізу хоча б попередньо оцінити результати роботи галузі в цілому за рік. На додачу Максим Зінченко розказав про нові можливості YС.Market, в тому числі для вибору локації для майбутнього магазину.

Яна Єрмакова разом з експертом з бізнес-розвідки YouControl Максимом Зінченко демонструють можливості сучасної аналітики

Далі дуже важливою частиною саміту став виступ заступниці міністерки економіки України Надії Бігун з презентацією про реалізацію програми “Національний кешбек”, зокрема, про кількість компаній, що вже приєднались до програми та які перші результати запуску програми було отримано.

Заступниця міністерки економіки Надії Бігун розповідає про політику держави у сфері підтримки вітчизняних виробників

Завершив блок аналітики сесії «Динаміка розвитку галузі в 2024 році» виступ CEO та co-founder Num8erz Андрія Шевчука. Це була презентація спільного дослідження Асоціації ритейлерів України та Num8erz на тему «Як змінилась купівельна поведінка українців в 2024 році», а також аналіз першого періоду після запуску програми “Національний кешбек” стосовно її впливу на споживчий попит.

CEO та co-founder Num8erz Андрій Шевчук показує “на пальцях” як змінюється попит на окремі групи продовольчих товарів

Друга сесія була цілком присвячена темі перспективних напрямків для інвестицій. На цій панелі з презентацією на тему «Інвестиції в енергетику: нові можливості для ритейл-бізнесу» виступили партнер, керівник практики Energy & Projects LCF Law Group Іван Бондарчук та заступниця голови правління Sense Bank Олена Зубченко. Вони розповіли про нових учасників енергетичного ринку, причини їх інтересу до галузі, а також про те, що пропонують банки бізнесу для кредитування енергопроєктів.

Заступниця голови правління Sense Bank Олена Зубченко розповіла про гучні кейси з практики Sense Bank

Партнер, керівник практики Energy & Projects LCF Law Group Іван Бондарчук – про найпоширеніші проблеми бізнесу в інвестиційних проєктах, виходячи з досвіду юридичної групи LCF

Підсумовувала цей блок дискусійна панель за участі CEO Dragon Capital Томаша Фіала, голови правління Ощадбанк Сергія Наумова, члена ради директорів BGV Group Management Сергія Войцеховського, CEO групи компаній ОККО Василя Даниляка. Модератором виступила підприємиця, імпакт-інвестор, керівник проектів розвитку Агромат Ольга Тадай. Учасники обговорювали перспективні напрямки для інвестицій, можливості впливу держави на підвищення інвестиційної привабливості України та прогнози на 2025 рік з урахуванням можливих ключових ризиків.

Керівник проектів розвитку Агромат Ольга Тадай цікавиться в учасників як побудувати ефективний діалог з державою

CEO Dragon Capital Томаш Фіала представив економічні прогнози та розповів: чого ритейлерам чекати від української економіки в 2025 році.

Голова правління Ощадбанк Сергій Наумов – про різноманітні можливості кредитування бізнесу у воєнний час.

Член ради директорів BGV Group Management Сергій Войцеховський наголосив на ключовій задачі 2025 року – підвищенні операційної ефективності.

CEO групи компаній ОККО Василь Даниляк розповів про фактичну відсутність страхування воєнних ризиків для великих компаній.

Після невеликої паузи на каву, де учасники саміту продовжили активний обмін досвідом, почалася сесія №3, повністю присвячена ефективним інструментам, що допомагають бізнесу зростати. Так, CPO eSputnik Олег Лєсов виступив з презентацією на тему «Маркетолог vs Штучний інтелект: хто насправді збільшує продажі», де зробив огляд алгоритмів рекомендацій та їх вплив на ключові метрики бізнесу.

CPO eSputnik Олег Лєсов розповів як оптимізувати взаємодію між маркетологом та AI

Потім з презентацією «Tweekly: розумне планування робочих змін у ритейлі — подолання кризи нестачі працівників» керівник відділу автоматизації бізнес-процесів Consulting for Retail Ігор Федорюк та експерт з HR та організаційного розвитку, партнерка svoe.agency Олена Скляренко оцінили вплив дефіциту кадрів на операційну діяльність ритейлу. А також назвали можливі інструменти залучення ширших аудиторій до роботи в торговій мережі.

Керівник відділу автоматизації бізнес-процесів Consulting for Retail Ігор Федорюк демонструє рішення Tweekly від Consulting for Retail – автоматизацію планування робочих графіків відповідно до потреб мережі

Експерт з HR та організаційного розвитку, партнерка svoe.agency Олена Скляренко розповідає про ефективне використання наявних людських ресурсів

Своєю чергою директор з операцій і розвитку Антошка Іван Чивкін та керівник програмного сервісу для бізнесу «Вчасно.Каса» Євген Кушнірчук показали як ПРРО забезпечують безперебійну роботу магазинів на досвіді мережі Антошка.

Директор з операцій і розвитку Антошка Іван Чивкін про перехід мережі Антошка на ПРРО за одну ніч

Керівник програмного сервісу для бізнесу «Вчасно.Каса» Євген Кушнірчук показав процес впровадження електронних чеків та оптимізацію процесів

У презентації на тему «RozetkaPay та Checkbox: all inclusive для бізнесу або як перестати турбуватися про фіскалізацію оплат» комерційний директор платіжного сервісу RozetkaPay Олексій Миропольський та співзасновник та CEO Checkbox, Dubidoc, Navkolo Андрій Сухов розказали, чому у малого та середнього бізнесу виникають складнощі з прийомами платежів та фіскалізацією.

Комерційний директор платіжного сервісу RozetkaPay Олексій Миропольський (зліва) та співзасновник та CEO Checkbox, Dubidoc, Navkolo Андрій Сухов розповідають про еквайринг та ПРРО в одному продукті.

Завершив цей блок виступ Business Development Manager Uklon Delivery Микити Йожикова на тему «Швидка доставка як інструмент збільшення прибутку». Зокрема, спікер наглядно показав, як швидка доставка стає конкурентною перевагою.

Business Development Manager Uklon Delivery Микита Йожиков про рішення, які працюють на покращення результату на конкретних кейсах та цифрах.

Після перерви на обід, другу половину саміту відкрила сесія присвячена ринку торговельної нерухомості. Зі своїми презентаціями виступили співзасновник WR Group Петро Пуняк, директорка з розвитку ТРЦ Подоляни Тетяна Чубак, міжнародна комерційна директорка Nhood Holding Ганна Корягіна та CEO Nhood Ukraine і СЕО NAI Ukraine та Urban Experts Віталій Бойко.

Співзасновник WR Group Петро Пуняк та CEO WR Group Ольга Яремчук  у презентації “Комфорт та інфраструктура замість масштабу: зміна тенденцій” розповіли про нові формати комерції у великих містах.

Директорка з розвитку ТРЦ Подоляни Тетяна Чубак презентувала учасникам другу чергу ТРЦ Подоляни (Тернопіль), яка відкриється восени 2025 року.

Міжнародна комерційна директорка Nhood Holding та CEO Nhood Ukraine Ганна Корягіна та СЕО NAI Ukraine та Urban Experts Віталій Бойко поділилися секретами виводу нових іноземних брендів і назвали ключові ознаки проекту категорії entry project на прикладі Ocean Mall.

В рамках четвертої сесії також відбулася панельна дискусія на тему «Виклики воєнного часу – адаптація до обставин, що постійно змінюються», в якій взяли участь: голова УРТЦ та операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин, генеральна менеджерка комерційного центру Alef Estate Анжела Борисова, CEO Порт Сіті Груп Наталя Антоненко та генеральна директорка БФК Gulliver Ірина Круппа. Модератором виступила комерційна директорка Dragon Capital PM Наталя Кравець (ТРЦ Victoria Gardens, Sky Park, Smart Plaza Obolon, Piramida, Aladdin та ін.)

Вони обговорили, що відбувається в ТРЦ протягом останніх 12 місяців, як змінилися споживчі настрої та структура попиту, а також як торговельні центри адаптувалися до численних тривог, вимкнення світла та багато іншого.

Комерційна директорка Dragon Capital PM Наталя Кравець цікавиться як ідуть справи у різних ТРЦ України

Голова УРТЦ та операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин каже, що сучасний покупець став більш цільовим у своїх запитах і проводить менше часу в ТРЦ

Генеральна менеджерка комерційного центру Alef Estate Анжела Борисова – про збільшення виторгів від зони розваг та громадського харчування

CEO Порт Сіті Груп Наталя Антоненко каже, що всі відвідувачі хочуть відчути атмосферу свята й тому звертають увагу на оздоблення ТРЦ

Генеральна директорка БФК Gulliver Ірина Круппа розповіла про особливості роботи на імпортованій електроенергії

Сесія №5 під назвою «Український прорив» була присвячена тим вітчизняним виробникам, які задають тренд на українське: спікери ділилися досвідом як завоювати лояльність клієнтів та стати для них фаворитом. CEO компанії CupSoul (food-напрям корпорації Біосфера) Ірина Брославцева зробила виступ на тему “Як закохати споживача в національний чайний бренд Graff за 9 місяців”, присвячений історії створення нового продукту на висококонкурентному ринку.

CEO компанії CupSoul Ірина Брославцева – про «червоний океан» чайного ринку та вікно можливостей

Надалі відбулася панельна дискусія, в ході якої власниця one by one Лідія Сметана, засновниця W8Less Анна Шаш, CEO ТОВ «Дюна–Веста» Сергій Вишневський розповіли, як вплинуло відновлення роботи міжнародних брендів на попит та продажі українського бізнесу, які зміни сталися в купівельній поведінці українців тощо.

Модерувала дискусію директорка з маркетингу Територія мінімальних цін Наталя Хомік

Відповіді CEO ТОВ «Дюна–Веста» Сергія Вишневського дивували простотою та оптимізмом

Власниця one by one Лідія Сметана каже, що зараз доводиться боротися за кожного клієнта та співробітника

Засновниця W8Less Анна Шаш намагається створювати речі, які дарують незабутні емоції і приводять у “клуб мережі” нових прихильників бренду

Шоста сесія стала логічним продовженням попередньої дискусії і теж була проведена у вигляді панелі. Зокрема, її учасники розповідали про власні досягнення та плани у підкоренні зовнішніх ринків, проблеми та потенційні можливості.

Експертами панельної дискусії стали: співвласник Нова пошта Володимир Поперешнюк, співзасновниця мережі Галя Балувана та Wesoła Pani Алла Теліга, засновник, співвласник, СЕО Lviv Croissants Андрій Галицький. В якості модератора виступав голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук.

Співзасновниця Галя Балувана та Wesoła Pani Алла Теліга – про важливість знання місцевих реалій та допомогу місцевих підрядників.

СЕО Lviv Croissants Андрій Галицький каже, що у Польщі бізнес краще починати в центрі великих міст

Співвласник Нова пошта Володимир Поперешнюк розповів про критерії вибору «правильного» міста та місця, а також про фактори, що допомогли масштабуватися далі.

Співзасновник та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук цікавиться помилками, яких варто уникати при масштабуванні на європейському ринку.

Завершальною дискусією стала сьома панель під назвою «Погляд в майбутнє», присвячена питанням стратегії розвитку та викликам, які стоять перед галуззю. А також куди інвестують компанії для збільшення продуктивності та як змінюються підходи до клієнтів, які інновації впроваджуються в компаніях. В якості експертів тут виступили відомі керівники бізнесів із різних секторів ритейлу, зокрема: генеральний директор ТОВ «Новус Україна» Марк Петкевич, International Leasing and Expansion Director Sinsay Анна Марсова, CEO Comfy Ігор Хижняк, директор з розвитку McDonald’s в Україні Віталій Стефурак. Модерував дискусію генеральний директор robota.ua Валерій Решетняк.

CEO Comfy Ігор Хижняк заявив, що в грудні 2024 року мережа перетне знакову межу в $1 млрд обороту

International Leasing and Expansion Director Sinsay Анна Марсова розповіла про відкриття магазинів Sinsay в населених пунктах, де є лише «ринок і церква».

Генеральний директор ТОВ «Новус Україна» Марк Петкевич відмічає надважливу роль соціально відповідального бізнесу в сучасних умовах.

Директор з розвитку McDonald’s в Україні Віталій Стефурак розповів про повернення сніданків у меню ресторанів McDonald’s

Після семи насичених сесій RAU Summit 2024 завершився невеликим вечірнім коктейлем, де гості заходу змогли в невимушеній атмосфері продовжити спілкування.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Мережа мультимаркетів Аврора підсумувала 2024 рік, який відзначився стабільним розвитком та новими звершеннями....
time icon  
  368
Усі новини ринку