RAU Special Event: спікери сесії «Трансформація рітейлу під час війни» – McDonald’s, Novus, Епіцентр, Comfy та інші

RAU Special Event: спікери сесії «Трансформація рітейлу під час війни» – McDonald’s, Novus, Епіцентр, Comfy та інші

08.12.2022 11:30
  1952
rau

Серед спікерів сесії «Трансформація рітейлу під час війни» будуть виконавчий директор мережі аптек Подорожник, генеральний директор мережі магазинів Comfy, директор з розвитку McDonald’s Україна та інші експерти.

14 грудня відбудеться закрита офлайн-зустріч членів та партнерів Асоціації рітейлерів України RAU Special Event «Економічний фронт рітейлу: робота під постійними викликами». Захід пройде у закритому форматі, за участі власників та топ-менеджменту рітейлерів, представників влади та девелопменту. У програмі — дві тематичні сесії за участю топ-спікерів.

Рітейл в умовах війни, втрати, зміна «рельєфу» галузі, логістична інфраструктура та як безпечно вести бізнес у «темні часи» — питання, які будуть обговорюватись в рамках сесії «Трансформація рітейлу під час війни» на RAU Special Event.

В рамках панельної дискусії «Трансформація рітейлу під час війни» виступатимуть: 

  1. Тарас Коляда, виконавчий директор, Подорожник
  2. Олексій Панасенко, операційний директор, Novus
  3. Віталій Стефурак, директор з розвитку, McDonald’s Ukraine LTD
  4. Дмитро Танько, в.о. директора з роздрібної торгівлі, Епіцентр К
  5. Ігор Хижняк, CEO Comfy

Модератор: Іван Зайцев — головний редактор порталу RAU.UA

Питання до обговорення:

  1. Втрати українського рітейлу та зміна рельєфу галузі під час війни (закриття та руйнування торговельної інфраструктури; падіння показників діяльності; географічний, сегментний та асортиментний перерозподіл галузі)
  2. Логістична інфраструктура рітейлу: нова реальність (вплив воєнних дій на логістичні ланцюжки постачання споживчих товарів; як забезпечити оперативну логістику в умовах війни, напрями її переформатування)
  3. Рітейл в умовах війни: офлайн та онлайн-формати (реагування різних форматів рітейлу на нові виклики; «больові точки» та драйвери оафлайн і онлайн-торгівлі)
  4. Як безпечно вести бізнес у “темні години” (як постійні відключення електроенергії вплинули на роботу рітейлу, як змінилися показники, збільшення витрат та пристосування до нових умов)
  5. Основні вектори відновлення та розвитку рітейлу у поствоєнний період (відновлення рітейлу: організаційна та фінансова  складова,  коригування бізнес-моделі, створення нової ціннісної пропозиції на ринку)

Захід тільки для членів та партнерів Асоціації рітейлерів України.

До Асоціації рітейлерів України входить понад 90 торгівельних компаній (серед яких Епіцентр, АТБ, Сільпо, Eldorado, Фокстрот, Алло, KLO, WOG та ін.) та більше 30 партнерів — компаній-представників девелопменту та B2B сфери, дотичних до рітейлу (Budhouse Group, Arricano, Respublika Park, WR GROUP, Alef Estate, Bizerba, Viatec та ін.)

Формат: дві тематичні сесії, кава-паузи, фуршет / нетворкінг

  • Початок: 15:00
  • Реєстрація відкрита з 14.00

Контактна особа:

Олеся Волкова – Project manager (+38 050 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)

Контактна особа з питань реклами та партнерства:

Юлія Кушка – Head of Business Development Department (+38 067 223 07 30 / j.kushka@rau.ua)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку