
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


14 грудня в офлайн-форматі відбудеться закрита сесія членів та партнерів Асоціації рітейлерів України RAU Special Event «Економічний фронт рітейлу: робота під постійними викликами». Захід пройде у закритому форматі, за участі власників та топ-менеджменту рітейлерів, представників влади та девелопменту.
У програмі — дві тематичні сесії за участю топ-спікерів, а також спеціальний блок — презентація результатів дослідження «Основні тренди рітейлу в умовах військових дій», зробленого у партнерстві Асоціацією рітейлерів України та аналітично-дослідницькою компанією NielsenIQ.
Як змінився рітейл в умовах військових дій та як змінились українські споживачі — основні питання, якими задалась Асоціація рітейлерів України, розробляючи критерії та методологію дослідження для спільного з NielsenIQ проекту.
Презентація результатів дослідження включатиме такі блоки:
Захід тільки для членів та партнерів Асоціації рітейлерів України.
До Асоціації рітейлерів України входить понад 90 торгівельних компаній (серед яких Епіцентр, АТБ, Сільпо, Eldorado, Фокстрот, Алло, KLO, WOG та ін.) та більше 30 партнерів — компаній-представників девелопменту та B2B сфери, дотичних до рітейлу (Budhouse Group, Arricano, Respublika Park, WR GROUP, Alef Estate, Bizerba, Viatec та ін.)
Формат: дві тематичні сесії, кава-паузи, фуршет / нетворкінг
Початок: 15:00
Контактна особа з питань реєстрації:
Контактна особа з питань реклами та партнерства: