
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Асоціація ритейлерів України взяла активну участь у ключовому заході Міністерства економіки України, що спрямований на підтримку українського бренду “Зроблено в Україні”.
Зустріч пройшла 29 квітня 2024 року у КВЦ Парковий у Києві та зібрала представників з різних секторів ритейлу, а також експертів і виробників.
Мета заходу: посилити підтримку та розвиток українського бренду “Зроблено в Україні” та проінформувати про особливості реалізації проєкту.
Близько 20 членів RAU, які представляли як нон-фуд, так і фуд-ритейл, взяли участь у обговореннях та презентаціях, що стосувались проміжних результатів кампанії “Усі в плюсі, коли зроблено в Україні”.
Зокрема, на заході представили інструменти для маркування продукції брендом “Зроблено в Україні” і обговорили стратегії позиціювання українських товарів на внутрішньому та міжнародних ринках. Окрім того, було обговорено подальші кроки реалізації проєкту, в тому числі й у питанні запровадження механізму “кешбеку” для споживачів.
Захід зібрав експертів, виробників і представників різних секторів роздрібної торгівлі, що дало змогу зміцнити співпрацю між учасниками ринку та владою в контексті національного виробництва. Активна участь Асоціації ритейлерів підкреслила важливість синергії в напрямках підтримки української економіки, адже ритейл активно долучився до реалізації проєкту.
Детальніше про проєкт “Зроблено в Україні” на офіційному сайті: https://madeinukraine.gov.ua/