Фоторепортаж з V ювілейної виставки RAU Expo 2021

Фоторепортаж з V ювілейної виставки RAU Expo 2021

19.06.2021 09:00
  2490
Микола Маранчак

16-17 червня у столичному НСК Олімпійський відбулася V ювілейна Міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та девелопменту — RAU Expo. Рекордна кількість спікерів і сесій, лідери ринку серед учасників та експонентів та багато іншого. Як це було цього року – в фоторепортажі RAU.

Цей текст доступний також російською мовою

Організатор виставки – Асоціація рітейлерів України. Генеральним партнером виставки стала СК «Інноваційний страховий капітал», яка працює на ринку України понад 17 років та має 27 ліцензій на право здійснення страхової діяльності. Генеральним IT-партнером заходу виступила міжнародна технологічна компанія Consulting for Retail, яка надає послуги консалтингу та впровадження інноваційних IT-рішень в бізнес-процеси торгових компаній. Ексклюзивним партнером – перша онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні robota.ua. Офіційним партнером стала SupplierPlus Ukraine – фінансово-технологічна компанія, яка спеціалізується на рішеннях щодо фінансування ланцюга постачань.

На трьох поверхах виставкової зони свої стенди представили Dragon Capital, ТРЦ Respublika Park, Budhouse Group, ТРЦ ПортCity, ТРЦ Екватор, Canon, Consulting for Retail, robota.ua, Secnet, RDA, Synergy Construction, Світлотек, Verna, ТРЦ Retroville, Altea Group, Cosmo Multimall, Світлотек, ТРЦ Подоляни, Bizerba, Flylights, Lumiere, Meest, Midsun, Vision Lighting, Quantula, U&Sluno, Nhood, Intshell, Jooble, Nai Ukraine, The Cleaning Pro Group, SQM Experts, CKS, IBS, Diodoka, Silver Line, Cushman & Wakefield, 4service, Нова пошта, idnt, UTG, Kapelou та багатьох інших компаній.

Топ-менеджери і власники компаній роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості презентують свої стенди

Стенд Нова пошта

Стенд Dragon Capital

Стенд UTG

Стенд Secnet

Генеральний директор, ТРЦ і БЦ Retroville Рената Якубченієне на стенді компанії

Розважальна програма на стенді CPG

Стенд ТРЦ Подоляни

Яскрава фотозона від партнерів виставки – TORY

Стенд Кіровоград-Ваги

Фото-зона біля бренд-волу

Гостями RAU Expo 2021 стали топ-менеджери і власники практично всіх ключових компаній роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості, а також організацій, що пропонують ефективні рішення для рітейлу та девелопменту. Серед гостей події можна було зустріти представників АТБ, Епіцентр К, Fozzy Group, Dragon Capital, Budhouse Group, Respublika Park, Decathlon, Сім’я ресторанів Дмитра Борисова, Brocard Україна, Фокстрот, КОЛО, Retroville, Dream Town, River Mall, Novus та інші.

Крім експозони, в три потоки проходили ділові конференції, на яких близько 100 спікерів з українських і міжнародних компаній ділилися своїм досвідом, презентували цікаві кейси та нові проекти, обговорювали актуальні проблеми галузі, шляхи їх вирішення та ключові тенденції ринку.

Всього програма включала в себе рекордні 17 тематичних блоків, що охопили всі сторони життя і роботи вітчизняного рітейлу. Розпочався перший день в залі №1 аналітикою від лідерів ринку, які ділилися трендами та тенденціями в рітейлі. Зі своїми презентаціями виступили топ-менеджери Nielsen, Фокстрот, Ашан, Invogue Fashion Group та Consulting for Retail.

Генеральний директор Nielsen Україна та Білорусь Анна Ільчук виступає з презентацією “Головні тренди CPG ринку 2021 року”

Комерційний директор Фокстрот В’ячеслав Склонний розповідає портрет, звички та очікування клієнтів у 2021 році

Директор з маркетингу та розвитку бренда Ашан Рітейл Україна Катерина Черних. Тема її презентації “Як змінилась поведінка клієнтів та які тренди у 2021 році у фуд-рітейлі онлайн та офлайн”

Глядацький зал під час виступів

Питання із залу до спікерів

Генеральний директор Consulting for Retail Павло Щербаков розповідає про те, як дані допомагають об’єднувати зусилля постачальників і рітейлерів в боротьбі за покупця

Панельна дискусія на тему “Чим живе рітейл сьогодні”. Слово взяла СЕО Invogue Fashion Group Тетяна Карлова

В цей же час в іншому залі виступали представники EVA, Metro Cash&Carry Ukraine, WOG, Фокстрот, RDA і Ruta, які обговорювали ВТМ (власні торгові марки). Сесія почалася з виступів окремих спікерів з презентаціями і продовжилася панельною дискусією.

Директор департаменту ВТМ EVA Галина Ободець ділиться досвідом компанії в інноваційних підходах в роботі з ВТМ

Sales Director PJSC VGP, Ruta Руслан Дробот. Презентація “Трансформація ролі приватних торгових марок”

Керівник проектів RDA, бізнес-коуч для retail-бізнесу та франчайзингу Наталія Колодій під час панельної дискусії на тему ВТМ

Панельна дискусія на тему ВТМ. Зліва направо:  Катерина Дубровіна (Metro Cash & Carry Ukraine), Роман Гарбуз (Фокстрот), Максим Пятаков (WOG), Наталія Колодій (RDA), Галина Ободець (EVA), Руслан Дробот (Ruta)

Глядацька зала

Ще в одному залі проходила сесія “Ресторанний реформат. Як адаптуються кафе та ресторани в умовах постійних карантинних обмежень”. Її спікерами стали засновники таких компаній, як Ресторанний консалтинг, Ресторани Гусовських, This is Пивбар, Salateira та Pesto Family.

Сесія “Ресторанний реформат”. Виступає директор компанії “Ресторанний консалтинг” Ольга Насонова

Тема виступу співзасновника компанії «Ресторани Гусовських», координатора правління НРАУ Сергія Гусовського –  “Актуальна класика vs вічні цінності”

Засновник This is Пивбар Андрій Єлісєєв

Співвласник Salateira Олександр Савілов

Співзасновник компанії Pesto Family Дмитро Погребицький під час панельної дискусії

Склад експертів другої сесії виставки був не менш яскравим. У першому залі виступали представники MOYO, Webpromo, Інноваційний Страховий Капітал, BD CHI Software та Secnet EECA. На порядку денному сесії були інноваційні рішення та технології. Серед іншого, спікери виступили з презентаціями на теми “Кібер-спорт – вплив через розвагу”, “Розпізнавання облич для автоматичного моніторингу присутності персоналу в закріплених робочих зонах торгових точок мережі”, “Діджитал в рітейлі” та інші.

“Гра на території ЦА. Кібер-спорт – вплив через розвагу”. Виступає керівник відділу медіа маркетингу MOYO Дмитро Духоборов

На сцені СЕО компанії Інноваційний Страховий Капітал Юлія Носова з презентацією “Як інновації в страхуванні впливають на підвищення продажів в рітейлі”

Керівник Secnet EECA Олександр Сабанюк розповідає про інноваційні рішення та технології

Head of New Business Department Webpromo Кирило Андрусяк

Глядацька зала

В цей же час в іншому залі проходила сесія “Перспективи інвестиційних проектів у сфері рітейлу” під егідою юридичної компанії Sayenko Kharenko. До панельної дискусії приєдналися експерти КОЛО, Socar, Watsons Ukraine.

Співзасновник КОЛО та член ради директорів BGV Group Сергій Войцеховський розповідає про продуктовий рітейл як основний напрямок в рітейлі України

Sales Operation and Development Director Watsons Ukraine Анна Савельєва під час панельної дискусії 

Модератор сесії  – партнер, керівник практики нерухомості та будівництва Sayenko Kharenko Світлана Гурєєва

Паралельно в третьому залі проходила сесія під егідою Franchise group. Слово взяли керівники Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова, CSD lab та Еко-Лавка, які говорили про антикризові формати у франчайзингу.

Співвласник та директор з розвитку мережі Еко-Лавка Олександр Петренко під час сесії “Антикризові формати у франчайзингу”

Дмитро Борисов (Сім’я ресторанів Дмитра Борисова) під час дискусії в рамках сесії, яка проходила сесія під егідою Franchise group

В той же час частина експонентів влаштовувала різні цікаві активності. Логістичний партнер RAU Expo 2021 компанія Meest протягом двох днів проводила для всіх охочих конкурс. Щоб стати учасником розіграшу трьох сертифікатів від авіакомпанії Windrose на міжнародні авіаперельоти на 1 особу в обидві сторони (у три напрямки на вибір: Іракліон, Греція; Скоп’є, Македонія; Пула, Хорватія), достатньо було відправити подарунки близьким чи друзям прямо зі стенду Meest у будь-який куточок України. Проводила розіграші також компанія robota.ua.

Під час RAU Expo 2021 також проходив тест-драйв від Ауді Центр Vipos – першого офіційного дилера Audi в Україні, який представляє найтехнологічніші та безпечні автомобілі преміум сегменту. Цьогоріч Ауді Центр Vipos підготував сюрпризи та тест-драйви на потужному Audi Q8, динамічному SUV для міста Audi Q5, бізнес седані Audi A6 та сімейному Audi Q7. Крім того, можна було тут і зараз оглянути та на власному досвіді відчути комфорт і переваги спортивного Audi SQ8 та електричного Audi e-tron.

Також компанія Retail&Development Advisor влаштувала на своєму стенді коктейль-паті.

Продовжилася ділова програма RAU Expo 2021 другим блоком конференції “Інноваційні рішення та технології”. Спікерами сесії виступили представники Bizerba Ukraine LLC, «Лабораторія Зі» TemaBit Fozzy Group, Verna, ERC, SupplierPlus Group і Konica Minolta Ukraine.

Managing Director Bizerba Ukraine LLC Антон Денисенко

Технічний керівник команди комп’ютерного зору «Лабораторія Зі» TemaBit Fozzy Group Айк Мгерян

CEO&Founder VERNA Олег Машков

Brand Manager HPEAruba ERC Дмитро Козлов

Глядацька зала

Chief Operating Officer SupplierPlus Group Уве Поом

Ще в одному залі проходила сесія “Нові ТРЦ – відкривати не можна не відкривати”. Її спікерами стали топ-менеджери Budhouse Group, CKS, Cleaning Pro Group, ТЦ ТЕМП та RDA. Сесія продовжилася панельною дискусією, під час якої слово взяли керівники ТРЦ River Mall, ТРЦ і БЦ Retroville, Budhouse Group і ТРЦ Respublika Park.

Сесія “Нові ТРЦ – відкривати не можна не відкривати”. Виступає операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин

Тема виступу “Чим Нікольський відрізняється від інших ТРЦ в країні?”

Глядацький зал

Co-founder & CEO CKS, Center of Frame Constructions Михайло Штомпель говорить про оптимальні рішення для будівництва та ТРЦ

“Нові софтверні рішення для команд у ТРЦ. Короткий огляд ринку Фасіліті менеджменту (FM)” від засновника Cleaning Pro Group Сергія Козолупа

Глядацька зала

Співзасновник Асоціації рітейлерів України та RDA Олександр Фіалка під час виступу

Керівник проекту RDA (ексклюзивний брокер ТЦ ТЕМП) Наталія Бортник з презентацією “Відкриття найбільшого спортивного ТЦ ТЕМП в Хмельницькому”

Генеральний директор ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива під час панельної дискусії

Виконавчий директор ТРЦ River Mall Михайло Нечипорчук

Генеральний директор ТРЦ і БЦ Retroville Рената Якубченієне

Одночасно в конференц-залі №3 своєю експертною думкою ділилися представники Intertop, Kasta, Decathlon Ukraine, Meest та Kacho Group. Усі вони говорили про E-commerce та мультиканальність.

Маркетинг директор Intertop Марія Самплавська виступає з презентацією “Бути Шивою в епоху омніканальності. Омніканальні продажі рівень бог”

CEO Kasta.ua Андрій Логвін розповідає як продавати більше

Керівник проекту розвитку мережі відділень Meest Андрій Рижов. Презентація: “Зростаємо разом! Що може бути простіше?”

Digital Leader Decathlon Ukraine Дмитро Стрельчин. Презентація “Змінюйся або помри. Поговоримо про майбутнє омніканального рітейлу?”

CEO Kacho Group Аліна Качоровська розповідає, як змінився бренд Kachorovska за останній рік

Після кожної сесії робилась перерва на каву. Food-партнери RAU Expo 2021 – ресторани Idealist та Sushi Master – пропонували усім гостям події придбати в зоні фуд-корту смачні обіди. Крім того, протягом двох днів партнер події – JDE Professional від Jacobs – пригощав на третьому поверсі всіх охочих кавою. Такі перерви дозволяли учасники ринку в неформальній обстановці поспілкуватися, обмінятися враженнями про виставку, розповісти про свій досвід і обговорити плани на майбутнє.

Для обговорення особливо делікатних тем на другому та третьому поверсі окремо працювали бізнес та лаундж зони для переговорів, звідки відкривався вид на площу біля стадіону Олімпійський. Тут можна було більш предметно обговорити майбутню співпрацю, познайомитися з новаціями на ринку, і дізнатися про кращі рішення для бізнесу.

Співзасновник Асоціації рітейлерів України та RDA Олександр Фіалка у бізнес зоні

Бізнес-зона

Протягом двох днів на третьому поверсі проведення RAU Expo 2021 проходила виставка від ТРЦ Проспект. Експозиція Fashion&Profession присвячена взаємовпливу моди та професії. Це свого роду дослідження про стиль життя та рід заняття людини впливають на її імідж та самовираження. Герої виставки – педагоги, актори, спортсмени, юристи та директори – на власному досвіді показали, як одяг у різних стилях формує імідж та має значення для кар’єрного, професійного та особистого розвитку. У гардеробі кожного героя наявні моделі та елементи casual, ділового чи спортивного луку для різних приводів: робота, дім, прогулянки, зустрічі.

Перший день виставки завершився вечіркою у KLITSCHKO EXPO – поряд з місцем проведення виставки. Компанія Ауді Центр Vipos для усіх гостей VIP PARTY підготувала шоу з демонстрацією передового освітлення Audi.

Урочисте розрізання святкового торту від кондитерської Smiyan. На фото – CEO Асоціації рітейлерів України Оксана Приходько

Керуючий директор з прямих інвестицій в Dragon Capital Володимир Тимочко виступив з урочистим словом з нагоди святкування V річниці RAU Expo 

Співзасновника Асоціації рітейлерів України Олег Кручинін з друзями під час вечірки

Вечірка в розпалі

Призи під час конкурсної програми

Команда Dragon Capital під час вечірки

Дружня атмосфера під час свята

Святкова атмосфера

Авто-шоу від компанії Ауді Центр Vipos для усіх гостей VIP PARTY 

Авто-шоу від компанії Ауді Центр Vipos для усіх гостей VIP PARTY 

Другий сесійний день був не менш насиченим. Сесія №1 в першому залі була присвячена досвіду міжнародних рітейлерів. Серед виступаючих були топ-менеджери FLO, Lacoste, Yves Rocher, а також Colliers Ukraine.

International Retail Director FLO Мехмет Айильдіз

Сесія “Досвід міжнародних рітейлерів. Інвестиції та перспективи розвитку”

Генеральний директор Lacoste Ukraine Айхан Бірлік

Retail Director Yves Rocher Євген Лиходід

Після перерви в цьому ж залі для обговорення технологій, які трансформують рекрутинг, зібралися представники robota.ua, Union Group, Metinvest Digital, Ельдорадо, Агромат, Jooble і MIRA top recruting. Вони говорили про те, що відбувається на ринку праці в рітейлі і як компанія адаптувалась до ковідної та постковідної реальності.

Expert Manager robota.ua Владислав Котельницький. Презентація “Ринок праці в Retail: актуальна ситуація в Україні та світі”

Керівниця відділу по роботі з партнерами Jooble Олена Кірільєвніна

Панельна дискусія на тему HR. На фото власник MIRA top recruiting (Executive / IT) Co-founder MIRAHUB Мирослава Трандаш, HR-директор Union Group Ірина Гнутова та директор з персоналу Metinvest Digital Наталія Лукаш

На фото: директор з персоналу Metinvest Digital Наталія Лукаш, директор з персоналу Ельдорадо Наталія Вінникова та директор з персоналу Агромат Лілія Савич

У залі №2 проходила сесія “Ефективні концепти в рітейлі”. Своєю експертною думкою поділились представники компаній Епіцентр К, Dzyuba retail atelier, Diodika, Алло, Synergy Construction і LC Waikiki. 

Директор направлення ексклюзивних концептів та розвитку ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» Олена Соловйова. Презентація “В Епіцентрі емоцій та вражень – Нові реноваційні концепти”

Олена Соловйова (Епіцентр К)

Глядацький зал

Засновниця Dzyuba retail atelier, екс-керівниця департаменту оформлення магазинів Сільпо Юлія Дзюба

Директор Diodika Сергій Петрук

Панельна дискусія. Зліва направо: Микола Астапов (Алло), Ольга Приходько (Synergy Construction), Ольга Янишин (LC Waikiki Ukraine)

Регіональний директор LC Waikiki Ukraine Ольга Янишин

Далі стартувала сесія “Виклики-2021”, яка проходила під егідою Youtube-каналу “За рамками рітейлу”. Стратегії, обрані компаніями в цьому році, під час панельної дискусії обговорили керівники JYSK Ukraine, Алло та Епіцентр К.

Сесія “Виклики-2021” під егідою Youtube-каналу “За рамками рітейлу”. Виступає співзасновник Асоціації рітейлерів України Андрій Жук

Заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі ТОВ «Епіцентр К» Володимир Гончаров

CEO групи компаній Алло Максим Раскін під час панельної дискусії

Виконавчий директор JYSK Ukraine Євген Іваниця

Ще в одному залі проходила конференція RAU GR. Тему еквайринга обговорили віце-президент ПАТ “Концерн Галнафтогаз”, директорка з питань співпраці з органами державної влади та зв’язків з громадськістю Metro Cash&Carry Ukraine та СEO Intertop. До обговорення теми “Чи врятує вакцинація рітейл від карантинних обмежень” приєдналися заступник генерального директора ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» та керуючий директор ТРЦ Fabrika. Модерувала обидві дискусії керівник GR напрямку Retail Association of Ukraine.

Віце-президент ПАТ “Концерн Галнафтогаз” Василь Даниляк говорить про еквайринг – чи дозволить держава українському бізнесу працювати за європейськими ставками?

Директорка з питань співпраці з органами державної влади та зв’язків з громадськістю Metro Cash&Carry Ukraine Олеся Оленицька розповідає про те, що зниження вартості еквайрингу – реальна допомога бізнесу під час коронакризи

На фото: Василь Даниляк (Концерн Галнафтогаз), Олеся Оленицька (Metro Cash&Carry Ukraine), Наталія Петрівська (RAU) та Сергій Бадрітдінов (Intertop)

Керуючий директор, ТРЦ FABRIKA Олександр Мельников говорить, чи врятує вакцинація рітейл від карантинних обмежень

Модератор сесії – керівник GR напрямку Retail Association of Ukraine Наталія Петрівська

Одразу після них в конференц-залі №3 зустрілися топ-менеджмент Dragon Capital Property Management, Multi Corporation, NOVO Technologies S.A, Arricano Real Estate, ЦУМ Київ та ТРЦ Dream Town. Темою сесію стали ТРЦ як простір нових перевтілень.

Комерційний директор Dragon Capital Property Management Наталія Кравець виступає із презентацією “Зміни в ТРЦ в епоху глобальних змін”

Сесія “ТРЦ як простір нових перевтілень: корисно, приємно, боляче та неминуче”

Генеральний директор Arricano Real Estate Анна Чуботіна. Презентація “Відображення суспільної реальності в проектах ТРЦ”

Після обідньої перерви відбулося ще дві заключні сесії. Перша з них називалася “Marketing. PR. SMM. Все про актуальні тренди”. Її спікерами стали представники Novus, Lions, АТБ-маркет, Budhouse Group, ЦУМ Київ, ТРЦ Dream Town та рrcom.

Сесія “Marketing. PR. SMM. Все про актуальні тренди”. Модератор сесії – керуючий партнер prcom Олена Яковенко

Директор департаменту управління брендами та комунікаціями Novus Ольга Новіченко та директор креативного агентства Lions Ганна Рибалка виступають з презентацією “Свіжий погляд – як перезапускалася комунікація Novus”

Директор з маркетингу АТБ-маркет Валерій Бондарь. Презентація “АТБ кохає тебе! Кейс АТБ про те як зробити активність, яка всім сподобається”

Chief Marketing Officer Budhouse Group Дмитро Бушмакін розповідає про особливості відкриття ТРЦ в карантинний період

Маркетинг директор ЦУМ Київ Маруся Коваль. Презентація “Робота з емоціями і враженнями споживачів в рітейлі (кейс ЦУМ Київ)”

Директор з маркетингу ТРЦ Dream Town Надія Лінська

Інша сесія проходила під егідою CEO Club та називалася “Мережі & постачальники”. Слово взяли представники Johnson & Johnson, Тедіс Україна, Henkel Ukraine, Novus і Carlsberg Ukraine. Пізніше в цьому ж залі пройшла панельна дискусія “Бізнес як грань особистості”. Її спікерами стали представники UVK, Megogo, Gazer та Color Trend.

Панельна дискусія “Мережі & постачальники”. Зліва направо: Євген Шевченко (Carlsberg Ukraine), Олексій Панасенко (NOVUS), Тарас Корніяченко (“ТЕДІС Україна”), Денис Голубчиков (Johnson & Johnson в Україні).

Генеральний директор Billa / операційний директор NOVUS Олексій Панасенко

Олександр Пітенко (UVK), Наталія Яроменко (Color Trend), Сергій Бояр (СЕО Gazer)

Засновниця Color Trend Наталія Яроменко

Асоціація Рітейлерів України дякує всім спікерам, гостям та партнерам заходу, без яких проведення виставки було б неможливим.

Партнери події:

ІНФОРМАЦІЙНІ  ПАРТНЕРИ RAU Expo 2021:

Команда RAU вітає усіх із п’ятою ювілейною виставкою RAU Expo

Ще більше фото можна знайти на офіційній сторінці Facebook RAU.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку