RAU Awards – 2024: хто представлений в номінації “Кращий маркетинг ТРЦ”

RAU Awards – 2024: хто представлений в номінації “Кращий маркетинг ТРЦ”

Сьогодні
  23
rau

Маркетинг у сфері торговельно-розважальних центрів (ТРЦ) – це не просто реклама чи події, а цілий комплекс стратегій, що спрямований на формування унікального клієнтського досвіду. Номінація “Кращий маркетинг ТРЦ” у рамках премії RAU Awards 2024 націлена на визнання найбільш інноваційних, ефективних і резонансних проєктів, реалізованих у цьому сегменті за період з 1 вересня 2023 року до 31 серпня 2024 року. 

Ключові критерії:

  1. Період реалізації : з 1 вересня 2023 року по 31 серпня 2024 року.
  2. Реалізація або перші результати: проєкт має бути повністю завершеним або приносити вимірювану вигоду.

У списку учасників номінації – ключові гравці ринку:

  • ТРЦ Respublika Park
  • БФК Gulliver
  • ТРЦ Retroville
  • ТРЦ Blockbuster Mall
  • ТРЦ Lavina Mall 

Компанії самостійно подавали свої заявки на участь в конкурсі та заповнювали профайли.

Маркетингові ініціативи номінантів.

Respublika Park

ТРЦ за звітний період організував 32 івенти, включаючи масштабні заходи, фестивалі, відкриття та колаборації з відомими українськими зірками. Серед них:

1. Два роки поруч: День народження ТРЦ Respublika Park (12 листопада 2023)  

  • Результати: 124 000 гостей, +24% до трафіку, рекорд товарообігу. 
  • Деталі: Виступ Тіни Кароль, концерт українських зірок, святковий телемарафон із музичним каналом М1, благодійна ініціатива з БФ “Таблеточки”. PR-охоплення — понад 1,5 млн осіб.

Відео заходу:

2. Великий благодійний івент до Дня Святого Миколая (9 грудня 2023)  

  • Особливість: Наймасовіший танцювальний флешмоб у ТРЦ за участю 386 дітей.  
  • Результати: Залучення 100 000 гостей, +30% до товарообігу фудкортів, благодійний внесок у розмірі 1 млн грн для лікування онкохворих дітей.  

Відео заходу: https://www.instagram.com/reel/C0wyWh0onWU/?igshid=MzRlODBiNWFlZA

3. Казкове відкриття простору “Всі. Свої” (18 травня 2024)  

  • Акцент: Підтримка українських брендів на площі 1000 кв. м.  
  • Результати: 10 000 відвідувачів у день відкриття, PR-охоплення — 800 000 людей, концерти за участі гурту KAZKA.  

Відео заходу: https://www.instagram.com/reel/C7Hj5sbNcYM/?igsh=MWZ4MDFydjQ3ZDB6aQ

Соціальні проєкти

Соціальна відповідальність — важливий аспект діяльності ТРЦ. Реалізовано 8 соціальних ініціатив, що становить 25% від загальної кількості маркетингових проєктів:

  • Безбар’єрність у Neopolis (травень 2024): адаптація простору для дітей із особливими потребами.
  • Благодійна допомога: 2 000 дітей відвідали атракціони безоплатно, 625 000 грн передано БФ “Таблеточки”.  
  • Постійна підтримка благодійних фондів: “Охматдит”, “Благомай” та ін.  

Retroville

ТРЦ за звітний період організовали 31 івент, включаючи концерти, фестивалі, благодійні виступи військового оркестру, спортивні та календарно-тематичні події. Зокрема детальніше про три з них:

1. Kyiv Car Fest

Масштабний автомобільний фестиваль, який став головною подією для шанувальників автоіндустрії.  

Особливості проєкту:

  • Ексклюзивність: перший досвід проведення подібного заходу в ТРЦ.
  • Масштабність: понад 200 автомобілів на відкритих майданчиках і 75 авто всередині ТРЦ.
  • Залученість медіа: понад 50 журналістів, блогерів та фотографів.
  • Соціальний вплив: збір 1 млн грн на благодійність під час другого фестивалю.
  • Приріст відвідуваності на 36% порівняно з попереднім фестивалем.
  • Зростання товарообігу орендарів на 39%, а кількості чеків у NOVUS — на 37%.

Відео з заходу:

2. Подарунки всім

Акція протягом квітня 2024 року спрямована на підтримку відвідуваності та продажів у період спаду торгівлі.  

Результати:

  • +10% відвідуваності у порівнянні з березнем.
  • Гарантовані подарунки отримали 2168 покупців (за умови чека від 500 грн).
  • 170 орендарів долучилися до акції.
  • Використання спеціально створеного онлайн-ресурсу для реєстрації учасників із можливістю комунікації та реклами партнерів.

3. Концерти разом з телеканалом MusicBox

Протягом року організовано 5 концертів за участі відомих артистів (Анна Трінчер, Alekseev, Wellboy, Мішель Андраде тощо).  

Деталі проєкту:

  • Ексклюзивне партнерство з телеканалом, що забезпечує безкоштовне розміщення сюжетів.
  • Співпраця з медійними особистостями, які безкоштовно популяризують ТРЦ.
  • Раціональне використання бюджету: запрошення 4-5 артистів за гонорар одного.
  • Приріст відвідуваності у дні концертів на 30%.
Соціальна складова

60% заходів, організованих Retroville, мають благодійне спрямування. ТРЦ активно підтримує:

  • військових;
  • дитячі реабілітаційні центри;
  • сім’ї внутрішньо переміщених осіб (ВПО).  

ФОТОЗВІТ ІЗ ЗАХОДІВ

Gulliver

Протягом вказаного періоду команда БФК реалізувала понад 130 заходів, серед яких зіркові концерти, масштабний міжнародний фестиваль мистецтва, численні соціальні та благодійні проєкти.  

Топ-3 проєкти:  

1. UART Media Fest + 10-річчя Gulliver  

  • Поєднання зіркового концерту за участі MONATIK, DANTES, JERRI HEIL та інших, з першим в Україні міжнародним медіа-арт фестивалем.  
  • Благодійна складова на підтримку UNITED24.  
  • Охоплення: 30 млн; приріст трафіку: +45%; приріст обороту: +36%.  

2. Тераса Talk

  • Унікальні паблік-токи з лідерами думок: Антон Птушкін, Євген Синельников, Алан Бадоєв, Раміна та інші.  
  • 2700 відвідувачів за сезон, зростання обороту фудкорту та ресторанів: +50%.  

3. «Вишивана Україна» 

  • Благодійний проєкт із брендом SVARGA та ГО «Землячки» на підтримку жінок-військових.  
  • Включав фотовиставку, презентацію вишиванок та панельну дискусію.  
  • Приріст трафіку: +18%; обороту SVARGA: +157%.  

Загалом 70% заходів мали соціальну або благодійну складову. За цей період було зібрано понад 5 млн грн на підтримку військових, дітей та гуманітарні потреби.

ФОТОЗВІТ ІЗ ЗАХОДІВ

Lavina Mall

ТРЦ за звітний період організували 35 заходів, серед яких 10 мали благодійну складову 100%.  

Топ-3 проєкти:  

1. «Допомагай — Skoda Kamiq вигравай»  

  • Приріст відвідуваності: +132%; товарообігу: +118%.  
  • Зібрані кошти спрямували на відновлення укриття в дитячому садочку Київщини.  
  • У межах акції провели благодійний аукціон та концерт за участі ALISA, YAKTAK, DIBROVA.  

Фотозвіт із заходу

2. Voice of Life (День Незалежності) 

  • Приріст відвідуваності: +115%; товарообігу: +112%.  
  • Головний символ заходу — легендарне піаніно «Україна», евакуйоване із зони бойових дій.  
  • Гості могли отримати ексклюзивні шопери за донати, підтримуючи «Добробат».  

Фотозвіт із заходу

3. 7-річчя ТРЦ Lavina Mall  

  • Приріст відвідуваності: +212%; товарообігу: +124%.  
  • Концерт за участі TVORCHI, KADNAY, Руслани та інших з акцентом на благодійність.  
  • Проєкт «Енергія Єдності» зібрав кошти на підтримку «Фонду Наступу».  

Фотозвіт із заходу

Blockbuster Mall

ТРЦ реалізував 21 проєкт, 8 з яких мали 100% благодійну складову. За останній рік (в період з вересня 2023 по серпень 2024) при сприянні ТРЦ Blockbuster Mall було зібрано та передано на потреби Збройних сил України та на соціальні проєкти понад 8,3 млн грн.

Топ-3 проєкти:  

1. Atlas United 2024  

Приріст відвідуваності: +317–346%; товарообігу: +172%.  

60 000 відвідувачів, зібрано 100 млн грн для ЗСУ.  

Проведено на 23,000 кв. м оновлених івент-просторів, масштабна digital-кампанія охопила 8 млн осіб. 

2. Фестиваль «Оновлення» (грудень 2023)  

  • Приріст відвідуваності: +126–301%; товарообігу: +184%.  
  • Відкрито 144 орендарі, концерт за участі топ-зірок (Оля Полякова, Макс Барських, Onuka).  
  • 10% від продажів спрямовано на підтримку 93 ОМБр «Холодний Яр».  

3. Concert Stage (CITY FOOD HALL)

  • Приріст відвідуваності локації: +130–240%; товарообігу: +130–170%.  
  • Понад 60 концертів, стендапів та перформансів. Формат «Вечеря з артистом» включає благодійні донати.  

ФОТОЗВІТ ІЗ ЗАХОДІВ

Незалежно від результатів, ці проєкти вже надихають ринок на сміливі зміни, доводячи, що ритейл — це не просто бізнес, а мистецтво створення вражень.

Уже 5 грудня під час церемонії дізнаєтеся імена переможців. Реєструйтеся на  RAU Awards 2024, щоб підтримати номінантів та поспілкуватися з колегами по ринку.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку