Puma відкрила перший флагманський магазин в Нью-Йорку (+фото)
Перший північноамериканський флагман Puma відкрився на П’ятій авеню в центрі Мангеттена і пропонує унікальний купівельний досвід через інноваційні спортивні зони з цифровим підключенням.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це повідомляє офіційний сайт рітейлера. Імерсійний простір магазину Puma в Нью-Йорку займає площу близько 1 700 кв. м. Магазин містить повний асортимент бренду, включаючи баскетбольні предмети, спорядження для гольфу, товари для автоспорту, відділ для дітей та інше. Тут також продаються предмети, доступні лише в цій конкретній торговій точці.
У центрі торгової зони розмістилася пара кросівок Suede величезного розміру. Також в магазині можна знайти професійні гоночні симулятори Формули-1 і зону, де можна пограти в баскетбольний спортивний симулятор NBA2k. Для любителів футболу є можливість протестувати останні кросівки Puma на полі, що симулюють стадіон “Сан-Сіро”, на якому тренуються амбасадори бренду – професійні футболісти Антуан Грізманн і Ромелу Лукаку.
З інших незвичайних пропозицій – можливість кастомізувати одяг, взуття та аксесуари Puma за допомогою сучасної технології друку Chinatown Market. Також покупці можуть проглядати продукти в альтернативних кольорах і стилях через iMirror by NOBAL, що розміщені по всьому магазину. Ці пристрої виглядають як дзеркала, але містять дисплеї з підтримкою мультитач.
Довгий час бренд був зосереджений на продажах в США через оптовиків і представлений в більш, ніж 100 аутлетах. Лише близько 24% доходу припадало на прямі продажі, решта – через оптову торгівлю. Таким чином Puma в Нью-Йорку стала першим у своєму роді флагманом у Північній Америці, який до того ж повинен допомогти збільшити прямі продажі Puma від рітейлера до покупця.
“Я розглядаю цей магазин як прихильність американському ринку, – заявив генеральний директор Puma Бьорн Гульден. – Це місце для мене – ще одна можливість поговорити зі споживачем”. У той же час генеральний директор Puma стверджує, що вони розглядають зберегти пропорцію 30% прямих продажів і 70% – оптом в Америці. Таку схему він називає оптимальною для компанії.
З новим магазином Puma приєдналася до інших роздрібних торговців спортивним одягом і кросівками Nike, Lululemon, Asics і Adidas з магазинами на П’ятій авеню. По сусідству також будується новий флагман Under Armour.
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Читайте також
Обзор sport & outdoor: Спортмастер, Adidas, еще один Decathlon и другие