Продажі побутової техніки в Україні з початку карантину впали на 37%
Ринок побутової техніки та електроніки в перший тиждень карантину за 15-21 березня скоротився на 37%. При цьому офлайн-продажі впали на 54%, тоді як онлайн – зросли на 20%.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пише портал БізнесЦензор з посиланням на Інтерфакс Україна, такі дані оприлюднила дослідницька компанія GfK Ukraine.
«В середньому, на початку 2020 року, онлайн-продажі становили близько 21%, а на 12-му тижні року (15-21 березня – прим. ред.) їхня частка склала 44%, що стало цілком природним через закриття фізичних магазинів і обмеження переміщень громадян», – наголошується в прес-релізі компанії.
У GfK звертають увагу на те, що скорочення показали всі сектори ринку побутової техніки та електроніки: від 30% в сегменті телевізорів до 40% в дрібній побутовій техніці.
Найкраща ситуація в IT-техніці, де падіння склало всього 5%, найгірша – в секторі телекомунікацій, де скорочення продажів досягло 50%.
При цьому кілька продуктових груп продемонстрували невелике зростання. Зокрема, ноутбуки зросли на 1%, як наслідок збільшення кількості людей, які працюють дистанційно.
«Морозильні камери також продемонстрували зростання (на 7%): незважаючи на стереотипні жарти про гречку і туалетний папір, очевидно, українці купують про запас також і заморожені продукти», – констатує GfK.
У той же час значного скорочення продажів (на 50%) зазнали смартфони. «Зараз важко сказати, чи це наслідок першого тижня карантину, чи тенденція до меншого використання цих гаджетів в умовах домашнього способу життя», – наголошується в прес-релізі.
Читайте також –
Психологічний рубіж: продажі техніки в Україні в 2019-му досягли 101,4 млрд грн