
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Загальний обсяг продажів на українському ринку побутової техніки та електроніки в III кварталі 2019-го склав майже 25,3 млрд грн.
Цей матеріал доступний російською мовою
За інформацією дослідницької компанії GfK Україна, цей показник на 0,6% менше, ніж за аналогічній період минулого року. Тим не менше, період перших трьох кварталів року зберіг позитивні темпи зростання: в січні-вересні 2019-го обсяг продажів на ринку склав 68,7 млрд грн, що на 6,9% більше у порівнянні з I-III кварталами 2018-го.
У ІІІ кварталі цього року сектори «Фото» та «Мала побутова техніка» були єдиними, які продемонстрували зростання: на 8,2% та 6,7% відповідно. А найбільше зниження за квартал показав сектор «Офісна техніка» – 4,6%. Найбільш ємний сегмент ринку – «Телекомунікаційне обладнання» – в третьому кварталі просів на 0,7%.
В річному вимірі негативний показник демонструє лише сектор «Інформаційні технології», який за січень-вересень скоротився на 0,1%. А найкраща динаміка зростання спостерігається у сегмента «Мала побутова техніка» (14,6%).
Слід зазначити, що за інформацією GfK, квартальне зниження обсягу продажів на ринку побутової техніки та електроніки в Україні останній раз спостерігалося ще в I кварталі 2016 року (на 5,2%).
Нагадаємо, продажі побутової техніки та електроніки в Україні в 2018-му зросли на 25% – до 95,8 млрд грн.
Читайте також –
Епіцентр активізує експансію центрів техніки ЦЕ ТЕ в регіони України