Продажі побутової техніки та електроніки в Україні в 2018-му зросли на 25% – до 95,8 млрд грн
У 2018 році обсяг продажів на ринку побутової техніки та електроніки України демонстрував позитивну динаміку розвитку, незважаючи на сповільнення темпів приросту наприкінці року.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як свідчать дані дослідження GfK TEMAX Україна, за IV квартал 2018 року загальний обсяг продажів на українському ринку побутової техніки та електроніки склав майже 31,5 млрд грн, збільшившись майже на 14% у порівнянні з аналогічним періодом 2017-го.
Найбільше зростання в IV кварталі продемонстрували сегменти «Телекомунікаційне обладнання» (+21,3%) та «Побутова електроніка» (+20,8%). Негативна динаміка спостерігалася в таких секторах як «Фото» (-16,9%) та «Інформаційні технології» (-1,6%).
Слід відзначити, що у порівнянні з третім кварталом 2018-го, коли продажі на ринку побутової техніки та електроніки зросли на 32%, динаміка зростання ринку дещо уповільнилася. Незважаючи на сповільнення темпів приросту в IV кварталі, за підсумками минулого року ринок техніки та електроніки в національній валюті продемонстрував досить таки непогане зростання – на 25% відносно 2017-го. Загальний обсяг продажів торговців техніки та електроніки склав 95,8 млрд грн.
При цьому найбільш швидкозростаючими секторами за підсумками минулого року були «Телекомунікаційне обладнання» (+31,9%) та «Побутова електроніка» (+30,9%). А єдиним сегментом з негативною динамікою продажів стало «Фото» (-15%).
Зазначимо, що в загальному обсязі продажів ринку найбільшу частку в 2018 році зайняли сектори «Телекомунікаційне обладнання» (34,1 млрд грн), «Інформаційні технології» (20,7 млрд грн), та «Велика побутова техніка» (19,2 млрд грн), а найменшу – сегмент «Фото» (470 млн грн), а також «Офісна техніка та витратні матеріали» (1,2 млрд грн). Аналогічні сектори займали найбільшу частку ринку й в IV кварталі 2018-го.
Читайте також –
Спецпроект: Справа техніки- топ-7 мереж електроніки та гаджетів України за кількістю магазинів