Продажі в соцмережах в Україні зросли на 17% за 2021 рік – дані Admitad Affiliate

Продажі в соцмережах в Україні зросли на 17% за 2021 рік – дані Admitad Affiliate

01.11.2021 11:22
  671
Костянтин Симоненко

За даними партнерської мережі Admitad Affiliate, 2021 року сума продажів в Україні через соціальні мережі зросла на 17%. Позитивна динаміка зберігається ще з минулого року.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в Admitad Affiliate, левову частку цього зростання можна пов’язати з впливом коронавірусу на всі онлайн-канали продажів – більшість офлайн-покупців “перетікає” в інтернет. Також не можна забувати про те, що тенденція зростання продажів у соцмережах триває вже не перший рік. Платформи розвивають свої рекламні інструменти та полегшують роботу як інфлюєнсерам, так і маркетологам.

Ось які галузі, за даними Admitad Affiliate, зараз користуються найбільшою популярністю серед аудиторії та приносять найбільшу частку доходів:

Також частково зростання суми продажу зумовлене тим, що українські покупці готові до дорожчих покупок у соцмережах. Середній чек у 2021 році зріс на 30% і сягнув $23,5. Користувачі готові витратити більше через довіру до інфлюєнсерів, авторів улюблених груп та рекламу в соціальних мережах. Цей фактор важливо враховувати брендам із високим середнім чеком при розподілі рекламних бюджетів — соцмережі точно не можна скидати з рахунків.

Однак за величиною середньої покупки із соцмереж Україна поки не входить у топ держав Європи:

За підрахунками експертів Admitad Affiliate, окремі категорії товарів значно зросли у продажах у 2021 році. Топ найпопулярніших категорій пояснюється просто – значна частина мешканців України досі більше часу проводить вдома на тлі пандемії та прагне облаштувати свій побут. У той же час, частково зняті обмеження спонукали деяких користувачів вирушити в подорож.

Деякі соціальні мережі за продажами випередили колег. Ще зовсім недавно, 4 жовтня Facebook та Instagram були у заголовках усіх новин через повне відключення — і не вперше. Роботу цих соцмереж було швидко відновлено, але журналісти вже встигли нарахувати багатомільярдні збитки. Проте активний розвиток рекламних інструментів та платоспроможна аудиторія перекривають усі наслідки технічних неполадок.

Для проведення цього дослідження партнерська мережа Admitad Affiliate проаналізувала понад 12,4 млн замовлень.

Читайте також –

Знову до школи: шкільні онлайн-покупки в Україні виросли в два рази в 2021 році – аналітика Admitad Affiliate


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку