Продаж продтоварів під власними брендами перевищив довоєнні показники

Продаж продтоварів під власними брендами перевищив довоєнні показники

11.12.2023 08:15
  1076
Дарія Осіїк

Обсяги продажів товарів щоденного вжитку, реалізованих мережами ритейлу під власними торгівельними марками (private label), в Україні в 2023 році не тільки повернулися до довоєнних показників, але і перевищили їх. Про це йдеться в дослідженні компанії NielsenIQ, що спеціалізується на аналізі споживчих ринків.

Згідно з аналізом компанії, Україна залишається одним з світових лідерів по споживанню товарів власних брендів, що не потребують додаткового просування і тому мають меншу собівартість. Станом на серпень 2023 року частка продажів таких брендів на ринку досягла 36%, перевищивши показник аналогічного періоду 2021 року в 33%, тоді як в 2022 році цей показник скоротився до 9%.

Збільшення частки власних брендів за вказаний період відбулось в багатьох групах харчових продуктів, а саме: 

При цьому збільшення частки private label дає скоріше негативний ефект для продовольчого ритейлу, оскільки не призводить до зростання середнього чеку і прибутків мереж. 

Чому росте сегмент private label?

Згідно з даними дослідження NielsenIQ, в умовах війни 90% громадян України відмітили ріст цін на продукти щоденного вжитку, і ті ж самі 90% українців почали економити на них в тій чи іншій мірі.

Майже кожний український ритейлер має кілька власних брендів, які охоплюють від кількох десятків чи сотень до тисяч товарних позицій. Здебільшого це продуктові товари, засоби для догляду та гігієни, аптечний асортимент (чаї та БАДи), побутова та будівельна техніка, корм для тварин та багато іншого.

Джерело – delo.ua


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла УРТЦ розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та...
time icon  
  50
Усі новини ринку