Призначення року в рітейлі: АТБ, Люксоптика, Auchan Україна, Varus, Фокстрот, Аврора, Retroville, Нова пошта та інші

Призначення року в рітейлі: АТБ, Люксоптика, Auchan Україна, Varus, Фокстрот, Аврора, Retroville, Нова пошта та інші

05.01.2024 12:15
  3032
Дарія Осіїк

Головні зміни в керівництві українських компаній сфер рітейлу, девелопменту та суміжних галузей у минулому році.

Auchan Україна 

В Auchan Україна відбулась зміна СЕО. Компанію очолила Марта Труш, замість Вікторії Луценко, яка призначена генеральним директором Auchan Угорщина.

Вікторія Луценко керувала Auchan в Україні протягом п’яти років. За цей період компанія перетворилася на мультиформатну і фіджитальну – новe позиціонування марки, завершення поглинання та трансформація мережі гіпермаркетів Караван, запроваджено нову фіджитальну стратегію та план розвитку, зокрема була посилена електронна комерція, а також відбулося відкриття напрямку proximity і перших інноваційних точок продажів – Auchan Pick up point.

Марта Труш, яка очолює компанію з березня, має глибинне знання локального ринку та підприємства, адже працює в Auchan Україна понад 10 років і має різносторонній досвід в рітейлі, зокрема в операційній діяльності магазинів, у продажах та управлінні комерцією, у трансформації та в людських ресурсах.

За словами Марти зараз основний пріоритет для неї та усіх 5000 українських співробітників – продовжити допомагати населенню країни та робити внесок у відбудову економіки України. Зокрема за підтримки групи відкривати і надалі нові магазини, після вже відкритих торгових точок у Бучі, Ірпені та Києві; створювати робочі місця; надавати унікальну та відмінну пропозицію задля покращення добробуту та купівельної спроможності українців. 

Марта — перша українка, яку призначили генеральним директором в Auchan Україна, що підтверджує віру групи у потенціал України та локальних команд.

Компанія розширила напрямок та розділила дирекцію з продажів між двома спеціалістами. Як повідомили RAU в прес-службі мережі, відтепер в Auchan Україна працює двоє регіональних директорів з продажів: Айк Манукян та Сергій Федоровічев.

Айк Манукян та Сергій Федоровічев в Auchan Україна від самих витоків – ще з 2007 року. Айк приєднався до компанії одразу після закінчення університету на посаду менеджера нічної зміни. За 15 років роботи в компанії очолював різні відділи та департаменти магазину та центрального офісу. Розробляв інструменти маркетингу та працював над клієнтським досвідом. Керував магазинами в різних регіонах. До призначення на нинішню посаду працював коучем зони менеджменту шости магазинів. На новій посаді Айк Манукян зосередиться на управлінні діючими магазинами Києва та заходу України, на експансії та власному виробництві.

Сергій Федоровічев був одним із тих, хто у 2007-му відкривав перший магазин мережі – Auchan Почайна, на посаді начальника відділу молочних товарів. Очолював декілька гіпермаркетів Києва та згодом працював коучем магазинів. У 2019 році став керівником підрозділу нових концептів, де разом з командою розробив інноваційний формат ультранаближеності – Pick Up Point, та підрозділ В2В та B2G. Надалі Сергій Федоровічев буде супроводжувати магазини Центру, Сходу та Півдня України, а також продовжуватиме розвиток малих форматів (супермаркети,  Pick Up Point) та В2В напрямку.

RDA

Консалтингова компанія Retail & Development Advisor (RDA) провела реорганізацію структури управління, запровадивши посаду генерального директора. Цю посаду обійняв Андрій Лотоцький, відомий роботою на керівних посадах провідних українських рітейлерів – Золотий Вік, Union Group, Argo Retail та Алло. 

Професійна кар’єра Андрія Лотоцького тісно пов’язана з українським ринком роздрібної торгівлі. Роботу в галузі рітейлу він розпочинав в мережі Алло (з 2004 по 2013 роки), де пройшов шлях від директора магазину до директора групи філій Західного регіону. В 2013 році Андрій приєднався до команди компанії Золотий Вік. Тут більшу частину кар’єри займав пост директора з продажів Західного регіону ювелірної мережі (2013-17 роки), проте за сумісництвом також вивів на ринок Польщі та керував компанією Zloty Wiek Poland, зокрема брендами Silver Land та Brilliant.

В 2017 році долучився до управлінської команди холдингу Union Group, який об’єднує цілу низку рітейл-активів в Україні. А в 2019-му був призначений комерційним директором компанії Argo Retail, яка представляє в Україні відомі світові fashion-бренди Benetton, Liu Jo, Scotch&Soda, Desigual, Mango, Parfois, Lee Cooper та інші. Окрім комерційної та операційної діяльності до його зон відповідальності також відносилися управління дистрибуцією, роздрібною мережею та онлайн-каналами торгівлі.

Останні два роки Лотоцький працював у B2B-сегменті, займаючи посаду комерційного директора компанії Inspe, що спеціалізується на продажах преміум-сегмента стоматологічних матеріалів, приладів та обладнання. Сам Андрій вважає, що зможе ефективно використати набутий управлінський досвід у B2B-секторі та роздрібній торгівлі в консалтинговій компанії RDA, більшість клієнтів якої зосереджено саме в галузі рітейлу.

ТРЦ Retroville

У столичному ТРЦ Retroville призначено керівника з питань розвитку ТРЦ. Цю посаду обійняла Катерина Балакай, яка раніше працювала у консалтингових компаніях, керівних командах торговельних центрів та роздрібних мереж. 

Катерина приєдналася до команди ТРЦ Retroville в січні 2023 року на позицію керівника з питань розвитку ТРЦ.

Буде відповідати за втілення стратегії розвитку торговельного центру для посилення його позицій на ринку, а саме: займатиметься активною роботою над якісним підсиленням тенант-мікс, в тому числі як залученням нових орендарів, так і підтриманням ефективної комунікації з діючими в ТРЦ рітейл-операторами для пошуку й втілення нових форматів та ідей.

До цього займала посаду заступника директора департаменту торговельної нерухомості в компанії Colliers International, в складі якої приймала активну участь в реалізації багатьох проєктів, в тому числі ТРЦ Retroville, ТРЦ Respublika Park, ТРЦ River Mall та інші. Загальний досвід роботи в рітейл-сфері більше 12 років, протягом яких була як в складі керівних команд торговельних центрів, так і в складі відділу розвитку міжнародної компанїї LPP.

З початку 2023 року керівництво ТРЦ Retroville активно працювало над посиленням своєї команди. Як повідомили RAU представники торговельно-розважального центру, з лютого у команді Retroville працюють нові фахівці – Вікторія Макаренкова, яка очолила відділ оренди, та новий маркетолог Анна Держун. А у березні до відділу оренди приєднались ще два нові спеціалісти – Світлана Свириденко та Анна Страхова.

АТБ

Наприкінці березня після 3,5 років на посаді маркетинг-директора мережі магазинів АТБ Валерій Бондарь пішов з компанії.

За час своєї роботи Валерій Бондарь разом із командою запустили інтернет-магазин АТБ, проекти з Таблеточками, вигадали “кіндер для дорослих”, мобільні ігри мережі та багато іншого.

Як стало відомо, Валерій Бондарь перейшов працювати до компанії МХП, де він обійняв посаду радника голови правління з питань маркетингу. До АТБ Валерій працював в мережах супермаркетів Клас, Varus і Брусничка. До приходу в роздрібну торгівлю він працював аналітиком CRM в футбольному клубі Шахтар (Донецьк).

ТРЦ Gulliver

У квітні ТРЦ Gulliver посилила свій комерційний департамент новими фахівцями — до команди приєдналися Ольга Приходько та Ірина Мостицька. 

Ольга Приходько з листопада 2018 року працювала на посаді керівника проектів в будівельній компанії Synergy Construction, де відповідала за пошук потенційних замовників та популяризацію компанії на ринку рітейлу. На новій посаді у комерційному  департаменті ТРЦ Gulliver Ольга займатиметься залученням нових цікавих орендарів для підтримання якісного tenant-mix ТРЦ.

Ірина Мостицька має 17-річний досвід роботи у сфері комерційної нерухомості. Раніше вона працювала як на боці девелоперів, так і на боці рітейлу. Останнє місце роботи Ірини – компанія Cushman&Wakefield, де вона обіймала посаду агента з нерухомості.

Нова пошта

У квітні до команди Нова пошта приєдналася Ольга Лук’яненко, яка займатиметься питаннями HRD.

До цього Ольга півроку працювала начальницею відділу управління персоналом ТОВ “Газорозподільні мережі України”. Загалом Ольга має великий досвід роботи з персоналом у різних компаніях. Зокрема, Ольга займалась питаннями управління персоналом в компанії Метінвест, ПрАТ “Північний гірничо-збагачувальний комбінат”, ПрАТ “Дніпровський коксохімічний завод”, ПАО “Запорожкокс”, ТзОВ “ЕЙЧ АР ГАРАНТ” та ВАТ “МК “Азовсталь”.

Nhood Ukraine

У травні в компанії Nhood Ukraine, що займається будівництвом та управлінням об’єктами комерційної нерухомості, одназу дві співробітниці отримали нові посади. Ганна Корягіна зайняла посаду international tenant representation director, Анна Когут була призначена комерційним директором комппанії.

Посада CEO Nhood Україна зберегається за Ганною Корягіною. Нагадаємо, що Ганна працює в Nhood Ukraine вже протягом десяти років, почавши з з позиції директора торгового центру. Під її керівництвом в торгових галереях, якими управляє Nhood Україна, успішно зберігається майже нульова вакантність, досягнуто максимальний рівень комерціалізації площ в нових проектах, а також компанія активно займається розробкою нових проектів.

Люксоптика 

Новим директором з маркетингу Люксоптика став Михайло Іванцов. До цього призначення він працював на посаді Chief Product Officer в медичній лабораторії Діла. Його професійний досвід роботи в рітейл маркетингу складає більше 15 років. Раніше обіймав керівні посади в компаніях Comfy, Алло, Vodafone Retail. Ключовими завданнями на новій посаді Михайло називає зміцнення лідерських позицій мережі за рахунок розвитку культури споживання оптичного продукту, підвищення ефективності роботи в digital каналах та розвиток бонусної системи мережі.

В свою чергу, Віолета Титаренко, яка з 2014 року очолювала маркетинг в Люксоптика, з 4 травня 2023 року почала обіймати посаду директора роздрібної мережі.

Varus

Новим директором з маркетингу Varus стала Анна Луганська

До цього посаду обіймала Ольга Румянцева, яка працювала в компанії з березня 2021 року до квітня 2023 року. В минулому Анна мала досвід роботи директором з маркетингу в Digma Food Market та продуктової мережі Економ. Її професійний досвід роботи в маркетингу складає 10 років. У Varus почала працювати у 2021 році на позиції заступника директора з операційного маркетингу. Анна займалась питаннями організації та запуску маркетингових проектів та рекламних кампаній мережі.  

Ключовими завданнями на новій посаді Анна бачить зміцнення позицій Varus та збільшення впізнаваності мережі в нових регіонах, підвищення ефективності роботи в digital-напрямку та налагодження більш теплого спілкування з клієнтами через різні канали комунікацій.  

Фокстрот

У липні в мережі Фокстрот призначили нового маркетинг-директора, яким став Олег Нікольський.

Олег долучився до компанії у липні, щоб зміцнити основні напрямки розвитку та підвищити професійний потенціал команди. Олег має 15-річний досвід у маркетингу, та вже 8 років працює на ринку електроніки. У 2019-20 роках він уже був у складі команди Фокстрот, після чого займав позицію СМО у компанії Цитрус. 

Аптека АНЦ

Денис Піддубський пішов з мережі “Аптека АНЦ”, де останні два роки займав посаду директора з розвитку мережі.

Як стало відомо, Денис перешов працювати до компаніїї Flowers.ua, де займатиметься розвитком офлайн-мережі.

Нагадааємо, що до Аптеки АНЦ Денис Піддубський дев’ять місяців працював на посаді керівника відділу розвитку мережі супермаркетів Varus. За цей час компанія почала працювати в нових регіонах і розробила нові інструменти для подальшого розвитку.

Раніше Денис більше 10 років (2004-14) пропрацював у корпорації АТБ, де пройшов шлях від аналітика до заступника директора напрямку, відповідаючи за розробку стратегії розвитку мережі, експертну оцінку об’єктів для розміщення магазинів тощо. Створив практично з нуля великий, ефективно працюючий підрозділ, оснащений усіма необхідними для роботи інструментами, включно з методикою оцінки потенціалу об’єктів і системою мотивації для кожної категорії співробітників.

Потім топ-менеджер близько року займав посаду директора з експертної оцінки та розвитку компанії “Український Рітейл”, яка управляла мережею магазинів Брусничка. Там він провів масштабну реорганізацію існуючої структури і штату, розробив нову методику оцінки об’єктів і працював над оптимізацією взаємодії з іншими підрозділами.

MauDau

Колишній директор з маркетингу Varus Ольга Румянцева почала працювати директором з маркетингу онлайн-платформи MauDau. В новій компанії Ольга почала працювати ще у квітні, але публічно поділилася цією новиною на початку липня.

Маркетинговий напрямок мережі Varus Ольга Румянцева очолювала з березня 2021 року. До цього вона 4,5 років займала аналогічну посаду в мережі АЗК WOG.

До Varus Румянцева з березня 2017 року до лютого 2019-го очолювала маркетинг паливного рітейлера WOG. До цього топ-менеджер була керівником програми лояльності ПРАЙД. В цілому, у Ольги більш ніж 10-річний досвід розвитку програм лояльності в різних компаніях. Зокрема, програми «Дякую» в мережі АЗС КЛО і «Власний Рахунок» в Fozzy Group.

 

МХП

Маркетинговий напрям МХП, міжнародної компанії у сфері агро та харчових технологій, очолив Олег Шмуляєв. Він обійняв посаду заступника голови правління з маркетингу – директора департаменту створення любові споживачів (Consumer Love Creation, CLC).

Олег Шмуляєв працює в МХП з 2020 року. До призначення директором департаменту CLC був першим заступником директора з розвитку бізнесу клієнтів. Має більш ніж 20-річний досвід роботи в українських та міжнародних компаніях по напрямах продажів, фінансів, маркетингу, дистрибʼюторських операцій та управління ключовими клієнтами. Обіймав керівні посади у компаніях Procter & Gamble Ukraine, Jacobs Douwe Egberts, Верес.

Олексій Безуглий, який раніше до цього обіймав посаду директора департаменту створення любові споживачів, очолив новий бізнес-напрям компанії «Їжа для тварин».

Promodo

Ксенія Михайленко, яка донедавна займала позицію стратегічного директора OMD OM Group, приєдналася до команди Promodo. Вона керуватиме напрямом медійної реклами. У найближчих планах — розширення команди та запуск нових комплексних пропозицій для клієнтів.

 

Ксенія Михайленко має 20-річний досвід в медіа. До переходу в Promodo очолювала відділ ТБ-планування та розміщення в агенціях Linea 12, McCann Erickson та OMD Optimum Media. Була дотична до побудови одного з найсильніших діджитал-напрямів серед медійних агенцій та деякий час керувала відділом діджитал-планування в OMD.

ТРЦ Dream

З Вересня до команди ТРЦ Dream приєдналась Юлія Усачова, яка відтепер займає посаду директора з маркетингу.

До 2014 року Юлія розвивала напрямок маркетингу в ТРЦ Донецьк Сіті. З 2017 по 2020 рік працювала менеджером з маркетингу в міжнародній компанії Colliers, що спеціалізується на ринку комерційної нерухомості).

ТРЦ Blockbuster Mall

У вересні стало відомо про зміну керівної команди ТРЦ Blockbuster Mall. Як повідомив голова правління ПрАТ “Мандарин Плаза” Олександр Черницький, влітку 2023 року операційним директором цього ТРЦ призначили Дмитра Лашина, який вже успішно керує Lavina Mall.

Нагадаємо, що Дмитро Лашин був призначений директором ТРЦ Lavina Mall у 2018 році. Раніше він працював у Вінницькій міськраді та Міністерстві регіонального розвитку та будівництва України, був депутатом Вінницької облради від Партії регіонів, займав різні керівні посади на інших держпідприємствах. У відкритих джерелах також міститься інформація, що Лашин раніше займав різні керівні посади в вінницькому КП «Подільський туристично-інформаційний центр» та вінницькому інженерно-будівельному управлінні Міністерства оборони.

Аврора

З початку листопада Олеся Оленицька була призначена на посаду Director of Government Relations, Security and Public Affairs мережі Аврора.

Вона посилить команду компанії своєю експертизою в рітейлі, та, серед основних завдань на посаді, має розбудувати ефективну діяльність компанії у сфері корпоративних комунікацій, антикризового менеджменту, впровадження комунікаційних та безпекових політик, співпраці з медіа, ефективного управління репутацією, налагодити ефективну взаємодію мережі з представниками державних органів влади.

Будинок іграшок

З 1 листопада 2023 року новим CEO мережі Будинок іграшок став Роман Горошко. 

До листопада 2023 року Роман Горошко займав посаду голови наглядової ради мережі магазинів Будинок іграшок. Цей досвід дав йому можливість заглибитись в специфіку ринку та сформувати подальший план розвитку компанії.

У період з 2016 по 2019 роки обіймав посаду CFO в компанії Eurogold Industries Ltd., житомирської компанії, яка є одним з найбільших у світі виробників прасувальних дошок, сушарок, драбинок та інших побутових товарів, експортером української продукції у понад 60 країн світу.

З 2007 по 2014 рік Роман обіймав посади регіонального CFO та CEO в публічній ізраїльській компанії Frutarom, яка є однією з найбільших у світі виробників та постачальників інгредієнтів для харчової промисловості з географією продажів по всьому світу.

ISEI

Новим СЕО мережі ISEI призначено Костянтина Дороніна.

Костянтин понад 15 років займав керівні посади у департаментах продажів та маркетингу двох найбільших телекомоператорів України, де займався розвитком рітейл-мереж.

Зокрема, в компанії Київстар Костянтин Доронін керував монобрендовою мережею з понад 500 магазинів.

На посаді СЕО компанії ISEI Костянтин займатиметься розвитком роздрібної мережі як в Україні, так і за її межами. Також він працюватиме над покращенням клієнтського досвіду та асортименту мережі.

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку