Розпочався прийом заявок на участь у RAU Awards – 2024

Розпочався прийом заявок на участь у RAU Awards – 2024

09.09.2024 09:09
Іван Зайцев

VII церемонія нагородження RAU Awards-2024 відбудеться 5 грудня 2024 року у Києві. Ця подія вже стала традиційною для українського ритейл-ринку, де відзначаються найкращі компанії у сфері роздрібної торгівлі та торговельної нерухомості.

Цього року правила проведення конкурсу істотно змінилися. Відтепер, для участі у RAU Awards, компанія має самостійно подати заявку. Участь у конкурсі безплатна (за виключенням декількох проєктних номінацій).

Термін подачі заявок – до 7 жовтня 2024 року.

При подачі заявки номінантам буде запропоновано заповнити профайл з короткими відомостями про компанію. Заповнення профайлу не є обов’язковим, але додасть компанії балів при оцінюванні номінанта Експертною радою.

Зі складом Експертної ради можна ознайомитися за посиланням.

Нагадаємо, RAU Awards – щорічний проєкт Асоціації ритейлерів України, призначений визначити найуспішніші компанії сфер ритейлу та девелопменту країни. Проєкт складається з двох частин: дослідження та нагородження кращих компаній сфери роздрібної торгівлі – «Ритейлер року» та нагородження кращих торговельно-розважальних центрів – «Кращі ТРЦ/Shopping Centre Awards».

Оцінювання номінантів відбувається у два етапи: голосування Експертної ради та відкрите голосування ринку.

Цього року у конкурсі «Ритейлер року» представлені такі номінації:

  • Ритейлер року в drogerie – оцінюються торговельні мережі, які пропонують продукти, пов’язані з красою, доглядом та здоров’ям, з кількістю магазинів не менше 20 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Ритейлер року в сегменті «Dollar Store» – оцінюються торговельні мережі, що пропонують товари непродуктового сегменту за фіксованою ціною, з кількістю магазинів не менше 20 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Ритейлер року в сегменті техніки, електроніки та гаджетів – оцінюються торговельні мережі з площею магазинів від 100 кв. м (окрім монобрендових магазинів), що пропонують побутову та комп’ютерну техніку, мобільні пристрої та аксесуари, з кількістю магазинів не менше 20 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Ритейлер року в сегменті портативної електроніки – оцінюються торговельні мережі з площею торговельних точок до 100 кв. м, що пропонують портативну електроніку та аксесуари, з кількістю магазинів не менше 20 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Ритейлер року в jewelry – оцінюються торговельні мережі, що пропонують ювелірні прикраси, вироби з дорогоцінних металів, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі
  • Ритейлер року в сегменті товарів для дітей – оцінюються торговельні мережі, що пропонують іграшки та товари для дітей, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Магазин біля дому/міні-маркет року в FMCG – оцінюються торговельні мережі, що продають продукти та товари повсякденного попиту, з кількістю магазинів не менше 50 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Компактний супермаркет року в FMCG – оцінюються торговельні мережі, що продають продукти і товари повсякденного попиту, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі
  • Супермаркет року в FMCG – оцінюються торговельні мережі, що продають продукти і товари повсякденного попиту, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Ритейлер року в сегменті спортивного одягу та взуття – оцінюються торговельні мережі, що продають товари для спорту, туризму та активного відпочинку, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Якірний fashion-ритейлер року – оцінюються міжнародні компанії, що працюють у сегменті fashion, відкрили на 31.08.2024 року щонайменше 5 магазинів площею від 1000 кв. м, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Fashion-ритейлер року – оцінюються компанії та бренди мас-маркету, що працюють у сегменті fashion, відкрили на 31.08.2023 року щонайменше 10 магазинів площею від 300 кв. м, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Ритейлер року в сегменті pharmaceutics – оцінюються торговельні мережі, що продають лікарські препарати та медичні товари, з кількістю магазинів не менше 100 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Ритейлер року в сегменті ПЕК – оцінюються торговельні мережі, що продають паливно-мастильні матеріали та супутні товари, з кількістю АЗК не менше 50 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
  • Кращий концепт року (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – оцінюються оригінальні проєкти концептуального торговельного простору, реалізовані компанією з 01.09.23 по 31.08.24. Розбивка по сферах діяльності не проводиться.
  • Інноваційний ритейлер року (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – оцінюються проєкти компаній із впровадження інноваційних рішень і технологій, реалізовані компанією з 01.09.23 по 31.08.24. Розбивка по сферах діяльності не проводиться.
  • Персона року в ритейлі.
  • Найдинамічніший ритейлер року (Спеціальна премія ім. Євгенія Кулинича) – нагороджується компанія, яка відкрила найбільшу кількість магазинів за період з 01.09.23 по 31.08.24.

У конкурсі «Кращі ТРЦ/Shopping Centre Awards» представлені такі номінації:

  • Кращий малий ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова) орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
  • Кращий середній ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
  • Кращий великий ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею понад 40 000 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
  • Кращий малий ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
  • Кращий середній ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
  • Кращий великий ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею від 40 000 кв. м до 73 999 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
  • Кращий суперрегіональний ТРЦ – оцінюються торговельні центри, незалежно від місцерозташування, орендною площею від 74 000 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
  • Кращий маркетинг ТРЦ (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – оцінюються маркетингові активності ТРЦ і проєкти, реалізовані з 01.09.23 по 31.08.24.
  • Персона року в девелопменті

Переможці у номінаціях будуть нагоджені на урочистій церемонії RAU Awards, яка відбудеться 5 грудня 2024 року у Києві.

 З питань партнерства:

  • Юлія Кушка
  • Head of development department RAU
  • +38 067 223 07 30
  • j.kushka@rau.ua

З питань реєстрації:

Співпраця з медіа:

  • Юлія Ковтун
  • Head of PR and Сommunications
    Акредитація ЗМІ
  • +38 097 949 59 76
  • y.kovtun@rau.ua

To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

«Ще нещодавно здавалося, що під час повномасштабної війни бізнесу вдасться думати лише про виживання. Однак українські...
time icon