Чесний Ельдорон і Слуга народу: як рітейлери обігрують президентські вибори
Eldorado, Star Burger, Епіцентр К та інші торговельні мережі, які ризикнули використовувати в рекламі головну політичну подію року в Україні – вибори глави держави.
Цей текст також доступний російською мовою
Вибори близько. І поки політики чубляться між собою, і всіляко намагаються завоювати прихильність виборців, бренди хоч трохи розряджають обстановку в країні вигадуванням ситуативних мемів. Креативлять, звичайно ж, обережно, щоб нічиї політичні почуття не образити. RAU зібрала найцікавіші приклади від відомих і не дуже компаній.
Eldorado настільки надихнулися політичною рекламою кандидатів у президенти, що представили власні версії передвиборчих бордів і обіцянок. MMR зібрав цілу колекцію таких зображень від української мережі побутової техніки та електроніки.
У поданих лозунгах і плакатах впізнаються борди в підтримку Володимира Зеленського, Петра Порошенка, Юлії Тимошенко, Сергія Капліна, Анатолія Гриценка, Андрія Садового, який вийшов з гонки, та інших. На противагу їм Eldorado пропонує власного кандидата Ельдорона – вождя партії «Закупись». У досьє Ельдорона сказано, що цілі кандидата: зробити зарядку смартфона в два рази швидше і в чотири рази дешевше, принести цифровий світ в маси, зробити бінарний код другою національною мовою і багато іншого. Креативна реклама з’явилася в outdoor і в Facebook.
До передвиборних бордів на тему “слуги народу” звернувся Інтернет-провайдер Fregat. Борд був помічений користувачами в Запоріжжі.
У Гостомелі підмітили рекламні борди “Швидко мийок” . Під роздачу потрапили відразу два кандидати з першої (згідно з опитуваннями) трійки.
У київському метрополітені помітили креатив споруджуваних ЖК San Francisco. Забудовник пропонує не чекати виборів і “голосувати за креатив” вже зараз.
У Star Burger влаштували власні “вибори STARпрезидента”. Протягом березня всі бажаючі могли проголосувати за кращий бургер мережі. Тих, хто проголосував за переможця, пообіцяли пригостити бургером.
У столичному відьма-барі Лиса Горахайпанули на борді Петра Порошенка, але обережно – тільки в Facebook. Заодно актуалізувавши бесіду на тему “хто ваш кандидат”. Вальгалла повинна бути вдячна за такий варіант.
Головне зробити правильний вибір, – написано на сторінці Епіцентр К. І запропонували в якості “слуги народу” унітаз President від ТМ Cersanit. Ось і думай потім – чи є тут натяк, чи здалося.
Для Епіцентру політичний тролінг – не в новинку. Іншому кандидату в президенти Юлії Тимошенко діставалося від рітейлера ще в минулому. У 2016 році політик раптово поміняла зачіску, позбувшись своєї знаменитої коси. Епіцентр опублікував зображення, що миттєво стало класикою українських ситуативів. Підпис до нього був такий: “Мода змінюється. Пакля — вічна. Великий вибір будівельної та сантехнічної паклі в найближчому Епіцентр”.
Аналог передвиборних бордів з’явився також у книжковому блозі Yakaboo. Згадали не лише українську передвиборчу гонку-2019, а й головне передвиборче гасло Дональда Трампа. А головне – вклали в пропаганду дійсно правильний сенс.
Читайте також
Кращі жарти і меми рітейлерів в лютому: АТБ, Епіцентр, Олег Ляшко і День святого Валентина