Реклама тижня: прайсопад від Rozetka, селфі з Вінником в АТБ та відміна експорту від Нова пошта
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
АТБ
Другий рік поспіль Всеукраїнський благодійний фонд АТБ за участі АТБ-маркет долучаються до допомоги онкохворим дітям та проводять благодійну акцію «Мене це стосується! А тебе?» Купуючи спеціальні благодійні товари та товари партнерів в магазинах мережі АТБ, українці допомагають зібрати кошти на допомогу онкохворим дітям – підопічним фонду Таблеточки.
«Ти зірка, коли допомагаєш дітям» – так звучить слоган благодійної акції цієї осені. Не обов’язково бути зіркою, меценатом чи відомою людиною, щоб допомагати. Легко можна стати в ряд з такими людьми навіть роблячи повсякденні справи. Наприклад, купуючи продукти у супермаркеті.
Благодійну акцію підтримують 13 відомих українців: Олег Винник, Ольга Сумська, Наталія Могилевська, Анна Трінчер, Богдан Шелудяк, Ектор Хіменес-Браво, Jerry Heil, Оля Полякова, Володимир Остапчук, Злата Огнєвіч, DZIDZIO, KAZKA, Анна Буткевич.
У спеціальних промо-роликах зірки показують, що покупці АТБ, які придбали благодійний товар і таким чином допомагають онкохворим дітям, стають «справжньою зіркою».
Shafa.ua
Швидкий креатив за кліком серця – нова комунікація Shafa.ua
Агентство mirrolab та продакшн SKLO створили серію рекламних роликів для маркетплейсу Shafa.ua. Щоб нагадати про бренд з оновленою айдентикою, агенція розробила нову комунікацію з повідомленням — «речі за кліком серця», яке підказує, що на Шафі можна знайти речі, які западають в душу і живуть там довго і щасливо.
В роликах показано, як здійснюються покупки «на емоціях»: коли бачиш сукню на екрані — а в голові відразу танці, гуляння, флірт і купа компліментів. Вже будуєш плани, де одягти цю сукню, з ким погуляти. І виявляється, що від мрії до реальності лишається один клік. Тому в mirrolab не вигадували нічого кращого, а взяли новий слоган бренду і прямо показали, як воно, коли речі за кліком серця.
Нова пошта Глобал
Нова пошта Глобал запустила нову рекламну кампанію, ідею якої розробила агенція Michurin, де намагається змінити поняття «експорт». В рекламі в жартівливій формі розповідають про те, що скасували слово «експорт», яке звучить як сухий економічний термін і тому лякає. Адже здається, що експортувати можуть тільки бізнес-гіганти. Ніби для експорту потрібно кілька тон вантажу та відділ, який буде розбиратися з документами.
У нова пошта стверджують, що це не так: ні сотні документів, ні габаритний багаж не потрібні. Бо експорт в Нова пошта, це і є та сама звичайна доставка, яку в компанії просто називають «глобальною»:
Rozetka
Fedoriv Agency випустили новий ролик для Rozetka до нового сезону знижок. Відео закликає не чекати на Чорну п’ятницю, а купувати зі знижками на Rozetka вже в листопаді.
У гумористичному ролику показали щасливу родину, у якій з часом всі стали дуже схожі між собою – і чоловік, і дружина, і навіть кіт. А у щасливій родині раніше всіх дізнаються, що можна не чекати Чорної п’ятниці та все купувати на сейлах на Rozetka весь листопад. Ключове повідомлення так і звучить – «Прайсопад весь листопад!»
Усіх трьох героїв зіграв актор Назар Задніпровський.
Coach
У новому рекламному ролику бренд Cоach показав шматочки відеокліпу Дженніфер Лопес 2002 року, щоб показати, що її тодішній стиль і сьогоднішній завдяки сумкам Cоach виглядає однаково свіжим і актуальним. Висновок: щоб завжди залишатись стильною – доповнюй свій образ сумкою цього бренду:
Читайте також –
Реклама тижня: моторошна акція від Burger King та Google проти LG і Samsung