PR і маркетинг H&M в Україні очолила Ольга Олійник

PR і маркетинг H&M в Україні очолила Ольга Олійник

10.05.2018 01:35
  1049
Виктор Нагорский

До переходу в H&M Ольга Олійник займала позицію Head of PR & Marketing в одному з найбільших в Україні інтернет-магазинів одягу Lamoda.ua.

Read in English

Про своє призначення на посаду Ольга повідомила на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. «H&M для мене – це як вища ліга – дуже круто, але і дуже відповідально. Попереду the most challenging and excited період в якості PR & Marketing Manager самого очікуваного фешн бренду в Україні. Закочуємо рукави, відкриваємо креативні чакри і з понеділка приступаємо до роботи», – уточнила вона.

На новій посаді Олійник відповідатиме за реалізацію та координацію короткострокових і довгострокових маркетингових та PR-планів, цілей і стратегій Н&M в Україні, активізацію продажів бренду і підтримку пов’язаних заходів у співпраці з місцевим відділом продажів, та інше.

До призначення в Н&M Ольга займала пост Head of PR & Marketing в Lamoda.ua – одному з найбільших в країні інтернет-магазинів одягу, взуття, і аксесуарів. Раніше Олійник близько трьох років працювала на посаді Senior Marketing Specialist в компанії PricewaterhouseCoopers (PwC).

Нагадаємо, в минулому році компанія Н&M, яка об’єднує понад 4000 магазинів в різних країнах світу, повідомила про намір вийти на ринок України. За інформацією LIGA.net, перший магазин H&M в країні відкриється в найбільшому в столиці торгово-розважальному центрі – Lavina Mall. На початку року шведський рітейлер почав активний пошук топ-менеджменту і персоналу для свого українського підрозділу.

Читайте також –

Чи ворог вам універмаг: хто виграє і хто постраждає від приходу в Україну H&M, DeFacto і Koton


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  94
Усі новини ринку