Ірина Поварчук, DCH I&RE: Реконструюючи ТРЦ Караван у Харкові, ми створюємо мультифункціональний громадський простір

Ірина Поварчук, DCH I&RE: Реконструюючи ТРЦ Караван у Харкові, ми створюємо мультифункціональний громадський простір

31.05.2021 08:30
  1648
Микола Маранчак

Генеральний директор DCH Infrastructure & Real Estate Ірина Поварчук про те, як зміниться харківський ТРЦ Караван і чим він буде відрізнятися від інших об’єктів мережі.

Цей текст доступний також російською мовою

29 травня DCH Infrastructure & Real Estate, керуюча компанія мережі ТРЦ Караван, почала масштабну реконструкцію харківського об’єкта, яку планує провести рекордними темпами та презентувати цілком оновлений майданчик всього через пів року, в листопаді. В інтерв’ю RAU генеральний директор DCH Infrastructure & Real Estate Ірина Поварчук розповіла про інвестпроект вартістю понад $9,5 млн та про те, чим планують дивувати відвідувачів і орендарів в рамках нової концепції.

– Що зумовило рішення про проведення реконструкції в ТРЦ Караван в Харкові?

– Кожен торговельний об’єкт має певну циклічність розвитку, оптимальний строк функціонування в початковій концепції. З цієї точки зору, потреба в оновленні нашого харківського майданчика об’єктивно назріла.

З іншого боку, світ все більше усвідомлює те, що торговельно-розважальні центри – це не тільки шопінг. Вони – частина культурного середовища, місце, де отримують досвід взаємодії з брендами, простір для соціалізації, що особливо актуально для молодої аудиторії. І ми бажаємо відповісти на цей запит суспільства.

Визначаючи те, що має бути покращено чи цілком змінено, ми опитували орендарів і відвідувачів, залучали консультантів і підрядників, а при плануванні взяли за мету провести реновацію поетапно, з максимальним комфортом як для гостей ТРЦ, так і для операторів, щоб в будь-який момент в процесі реконструкції більша частина площі функціонувала у звичайному режимі.

– DCH I&RE управляє мережею торгових центрів Караван. Які відмінні риси ТРЦ в Харкові?

– Цей об’єкт – флагман нашої мережі. Розташування у густонаселеному районі, відмінний tenant-mix, широкий вибір товарів у всіх цінових категоріях, попит з боку системних операторів, який ми наразі не можемо задовольнити через відсутність вільних площ, синергія з іншими об’єктами в рамках торгової зони, трафік в розмірі 10 млн щорічно – всі ці фактори зумовлюють наше бажання продовжувати інвестувати в наш харківський ТРЦ.

– Як саме зміниться об’єкт після реконструкції?

– Оскільки ми плануємо підсилити роль нашого ТРЦ в якості своєрідного міського life-style майданчика, одне з основних наших завдань – створення простору для соціалізації. Для цього ми модернізуємо та розширимо сектор розваг, спроєктуємо велику зону відпочинку для батьків з дітьми та молоді, де можна буде поїсти, зустрітися з друзями, поспілкуватися і попрацювати з комфортом.

Згорнувши льодову арену, популярність якої у відвідувачів істотно зменшилася, ми збільшимо площу фуд-корта на 65% і зробимо його різноплановим: тут буде понад десятка нових кафе та ресторанів, мультимедійна сцена та дитячий майданчик. Окрім відкритої зони ми створимо і “камерну” посадку: три ресторани матимуть затишні внутрішні зали.

Спираючись на останні тенденції в архітектурі та дизайні, ми повністю оновимо екстер’єр і інтер’єр та упорядкуємо прилеглу територію.

– Розкажіть про процес реконструкції. Які основні віхи?

– Здійснювати реновацію, не припиняючи експлуатацію об’єкта – це немов “переобладнувати потяг на ходу”, тобто досить непросте завдання як для девелопера, так і для партнерів-рітейлерів. Дуже важливо мінімізувати незручності для відвідувачів і не зупинятися на тривалий час. Щоб цього уникнути, ми пройшли складний і тривалий підготовчий процес. Логічне зонування дозволяє нам закривати не більше 30% площі за один період, тому ТРЦ буде продовжувати свою роботу, постійно буде функціонувати у звичайному режимі продуктовий гіпермаркет Ашан. З кінця травня до кінця жовтня плануємо провести всі шість фаз реконструкції та відкритися на початку листопада.

– Які переваги отримають орендарі завдяки реновації?

– При розробці концепції реновації ми консультувалися з орендарями, щоб максимально врахувати їхні побажання. Переваги сучасного, затребуваного, комфортного об’єкта очевидні – це стабільний трафік платоспроможної аудиторії, збільшення тривалості перебування гостей в ТРЦ, відповідність кращим галузевим стандартам в технічному плані, починаючи від рівня освітлення і закінчуючи використанням енергоефективних технологій для скорочення комунальних платежів.

– Які нові сервіси для відвідувачів запропонує ТРЦ Караван після реконструкції?

– У першу чергу ми прагнули підвищити рівень комфорту гостей ТРЦ, спираючись на дані опитувань, проведених на етапі планування проєкту. Наприклад, встановимо автоматичні камери для зберігання верхнього одягу і речей, а також станції для підзарядки гаджетів. Ми запропонуємо новинки – акустичні кабінки, щоб відвідувачі фуд-корта могли спокійно вести приватні розмови по мобільному, не відволікаючись на шум. Ретельно обміркували оновлення загальних зон – зокрема, буде збільшена площа санвузлів, вони стануть зручнішими та будуть відповідати більш суворим санітарно-гігієнічним стандартам завдяки використанню безконтактних технологій.

Крім того, ми спроєктували зону фуд-корта таким чином, щоб вона могла виступати в ролі своєрідного коворкінга, який фактично відсутній в цьому районі.

– Чи зміниться tenantmix?

– Зміна tenant-mix – це еволюційний процес, який не починається з реконструкції та не закінчується разом з нею. Це постійний процес поліпшення, моніторингу того, що має найбільший попит зараз або буде популярним в перспективі, розширення товарних категорій і сегментів. Наша мета – збільшення частки системних операторів, розвиток формату універмагів і посилення складу орендарів фуд-корта. Тому, так, tenant-mix зміниться, але цей процес буде відбуватися згідно з філософією “кайдзен” – безперервного вдосконалення, коли безліч маленьких кроків дають істотну зміну клієнтського досвіду, і шлях цей тільки починається.

– Менш ніж два роки тому DCH I & RE вже провів масштабну реконструкцію свого ТРЦ в столиці, чи застосуєте цей досвід для харківського проекту?

– Так, безумовно, якщо розглядати його з точки зору планування та методології проведення робіт з реконструкції об’єкта, що не припиняє функціонування.

Будь-який завершений проект в компанії проходить постпроектний аналіз, щоб зафіксувати вдалі рішення і кейси, які можна реалізувати ефективніше, додаткові ризики, які варто врахувати на майбутнє, висновки щодо оптимального формування команди та розподілу повноважень. Результати такого аналізу за фактом реконструкції ТРЦ в Києві були використані в нашому харківському проекті. Але цього разу ми поставили перед собою завдання більш амбітне, адже ТРЦ в Харкові більший за площею, а зонування ремонтних робіт дрібніше, при цьому загальний термін реконструкції – такий же.

– Outlet – формат не плануєте переносити на об’єкт?

– Не плануємо, у формату outlet є своя цільова аудиторія і вона відрізняється від відвідувачів концептуального ТРЦ. Харківський об’єкт має іншу диференціацію, а змішувати в одному флаконі outlet і класичний торговий центр – не дуже гарна ідея. Тому харківський Караван продовжить працювати у форматі традиційного ТРЦ.

– В рамках реконцепції будете проводити ребрендинг?

– Звичайно, ребрендинг є частиною проєкту реконструкції. Адже айдентика бренду і весь креатив (реклама, комунікації), пов’язаний з ребрендингом – це не тільки про естетику, це про змісти та емоції. Наша трансформація не тільки зовнішня, ми підсилюємо клієнтоорієнтованість нашого бізнесу як для відвідувачів, так і орендарів. Ці зміни не зупиняться із завершенням реконструкції, вона лише стала каталізатором.

Ми бажаємо бути ближче до нашого клієнта, щоб вирішувати не тільки його утилітарні завдання, але і створювати приємний досвід взаємодії, який він обов’язково запам’ятає.

Задовольнити потреби в товарах і послугах – це must have, ми ж прагнемо піти далі і запропонувати їм гарантовано отримувати у нас позитивні враження. Це загальний вектор нашого довгострокового розвитку, і новий брендинг має це висвітлювати.

Але назву ми змінювати не плануємо. У нас є перевірене часом ім’я – Караван, яке знають і люблять харків’яни. Ми тільки надамо йому нового, свіжого звучання і забарвлення.

– У Харкові йде динамічний розвиток сегмента комерційної нерухомості, нещодавно відкрито ТРЦ Nikolsky, а у 2022 році на ринок вийде ТРЦ Planeta Mall. Як вплине на ваш об’єкт посилення конкуренції?

– З глобальної точки зору конкуренція – це добре, тому що вона розвиває галузь. Від неї виграє відвідувач, який отримує можливість придбати товари та послугах в різних локаціях. Водночас з точки зору насиченості ринок Харкова програє, наприклад, Дніпру. З відкриттям двох нових об’єктів планка, звичайно, підніметься, але насправді загроз в цьому для себе ми не бачимо. У нашій зоні охоплення активно вводяться в експлуатацію нові житлові об’єкти, ще деякі знаходяться на стадії девелопменту, розвивається і сама торговельна зона навколо ТРЦ Караван. Тому ми вітаємо появу нових торгових об’єктів і готові розвиватися разом.

– Чи можна очікувати подібну реконструкцію ТРЦ Караван в Дніпрі?

– ТРЦ Караван в Дніпрі був введений в експлуатацію на кілька років пізніше нашого об’єкта в Харкові, а остання його черга була відкрита не так давно – у 2014 році. Але в цілому закінчення терміну його оптимальної експлуатації без реновації вже не за горами. Тому ще минулого року, попри карантин, ми ініціювали поступовий процес оновлення. Зокрема, почали реконструкцію санвузлів, яка зараз вже практично завершена. На порядку денному розширення фуд-корта, також, аналогічно іншим об’єктам, ведеться постійна робота над посиленням tenant-mix. Поки це тактичні зміни, які вирішують конкретні завдання, але, звичайно, ми розуміємо, що незабаром з’явиться необхідність і в більш істотних трансформаціях.

Читайте також –

Конкуренція посилюється: які зміни відбуваються на ринку торговельної нерухомості Харкова


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  59
Усі новини ринку