Поліна Тірська, KLO: повністю переглядаємо концепцію магазинів на АЗС
Директор з маркетингу столичної мережі автозаправних станцій KLO про розвиток нетопливних продажів на АЗС, частку на ринку, альтернативні джерела енергії та вплив пандемії на бізнес. Цей текст доступний також російською мовою Заснована в 1995 році мережа автозаправних станцій KLO твердо входить до трійки лідерів мереж автозаправних станцій столиці. Мережа налічує 62 АЗК з власними ресторанами, … Читати далі Поліна Тірська, KLO: повністю переглядаємо концепцію магазинів на АЗС
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити