Двадцять років по тому: Pizza Celentano закриває свої заклади в Києві

Двадцять років по тому: Pizza Celentano закриває свої заклади в Києві

09.06.2020 12:30
  167
rau

З 45-ти недорогих сімейних піцерій мережі, перші з яких відкрилися ще в кінці 90-х, в столиці до цього часу залишилося всього два заклади.
Цей текст доступний російською мовою

Про те, що Pizza Celentano закриває ресторани в Києві розповів НВ Бізнес власник столичної мережі Pizza Celentano (розвиває мережу по франчайзингу в Києві) Максим Храмов. За його словами, зараз з колись великої ресторанної мережі Pizza Celentano залишилося всього два заклади – в Києві та Борисполі.

За словами експертів, не всі піцерії змогли пристосуватися до нових вимог гостей. Це в кінці 90-х років приготована за всіма правилами піца була новинкою.

Мережу Pizza Celentano придумав львівський ресторатор Марк Зархін, який в 1997 році відкрив свою першу піцерію разом з Ігорем Поздняковим і Олександром Шевельовим. Вони вклали в бізнес чималі на той час кошти – близько $20 000. Назву для мережі придумав один із приятелів ресторатора – колись популярний виконавець шансону Гарік Кричевський, а бренд намалював студент всього за $20. Для розвитку бізнесу Зархін створив компанію Системи швидкого харчування.

Через два роки після відкриття першого ресторану у Львові Pizza Celentano прийшла в Київ. На піку свого розвитку мережа налічувала 45 ресторанів тільки в столиці, розповідає Храмов. Паралельно в столиці стали з’являтися інші заклади компанії Системи швидкого харчування – фаст-фуди Картопляна хата і заклади японської кухні Япі. Зархін неодноразово розповідав, що намагався розширити свій бізнес і відкривав нові мережі. Розвивати їх в одному місті могли абсолютно різні партнери.

У всіх закладах діяла єдина програма лояльності – клуб EgoЇсти, яка дозволяла гостям отримувати накопичувальну знижку в розмірі до 10%.

У 2015 році мережа налічувала вже близько 200 закладів. З них близько 50 – в Криму і на сході країни, про долю яких, як визнавав Зархін, він нічого не знає.

Ресторани Pizza Celentano закривалися поступово останні кілька років і на їх місці з’являлися інші, більш успішні заклади. За словами Максима Храмова, компанія пробувала міняти формат, залучати офіціантів, але це не дало результату. Тому мережа і закривається. Тепер він має намір зосередитися на інших своїх проектах, наприклад, створювати мережу на базі ресторану Pastateca. Мережа Pizza Clentano налічує поки більше 50-ти закладів громадського харчування, велика частина яких розташована на заході країни.

Повну версію читайте на сайті НВ Бизнес

Читайте також –

Чому Pizza Celentano почала розвивати новий формат Slice&Coffee


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку